User Tag List

Results 1 to 13 of 13

Thread: Deathly Hallows part 2 - biletter

Default Deathly Hallows part 2 - biletter

Hallo. Jeg er altså for ung til å sove i billettkø i Oslo (dessverre), så jeg lurer på et par ting.
    Tror dere det hjelper å møte opp i Oslo utenfor Colosseum søndag morgen, selv om jeg ikke får overnattet?
    Uansett, det er vel større sannsynlighet for å få billetter om jeg stiller opp der i køen på morgenen, enn om jeg bare sitter hjemme klar på PC'en?

Og så en siste ting: Er det midnattspremieren tolvte juli som er den aller første premieren i år i Norge?

Åh, jeg er fryktelig billettstressa, frykter at det ikke blir noen premiere på meg ...

Standard Medlem Kremtopp's Avatar

Default Re: Deathly Hallows part 2 - biletter

Det er egentlig umulig å si om du får billetter, man kan ikke garantere noen ting. Men basert på i fjor vil jeg tro at det er veldig mange som kommer til å møte opp, og at det da i hvertfall blir litt vrient om man kommer søndags morgen. Men sannsynligheten er helt klart større om du står i kø, det kan jeg garantere. Billettene blir jo først og fremst solgt i køen for så å legges ut på nettet om det er noen igjen.
    Midnattspremieren natt til 13 er første gang filmen sendes i Norge ja.
    Man vet aldri, det er jo en god del billetter som legges ut for salg. Så det skal en god del folk til ^^

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Hele klassen min på 16 stk fikk plass på Colosseum under premieren av Deathly Hallows Part 1. Vi bestilte billettene på nett samme dag som de ble sluppet, så det er nok sjanse for at du får tak i premierebilletter på internett.

Standard Medlem Kremtopp's Avatar

Det er jo selvsagt en sjanse for det, men en kan ikke _love_ noe. Det er siste filmen og mange som skal i kø, men er jo selvsagt mulig

Takk for svar, jeg kommer til å prøve. Er verdt et forsøk!

Moderator
    Fantasy og Spill
    Beast's Avatar

Vi er nå 32 stykker i køen og det kommer stadi flere folk. I fjor ble ingen førpremierebilletter lagt ut på internett (det var kun 200 som ble lagt ut for salg i det hele tatt og de ble solgt til de første i køen), bare billetter til premieredagen.

I år vil førpremieren (merk: førpremieren er det samme som midnattspremieren og det er forestillingen som vises natt til 13. juli) vises i alle salene på Colosseum, men køen er langt større enn i fjor. Med tanke på at det vår rundt 1200 som møtte opp ifjor, så vil jeg tippe det kommer minst 1500 i år. Da vil alle førpremierebillettene bli solgt.

Hvis du har mulighet til å være her fra lørdag kveld til søndag, så tror jeg det vil øke sjansene for en førpremierebillett betraktelig, men det er godt mulig at du fortsatt kan få dersom du møter opp på søndag. Jeg tviler sterkt på at det vil være noen førpremierebilletter igjen til nettsalget etter at køen er ferdig. Vi oppdaterer jevnlig på Facebook med hvor mange som er i køen og hvorvidt det er teltplass igjen.

Moderator
    Fantasy og Spill
    Beast's Avatar

Ny oppdatering! (Beklager dobbelposting, men det er sikkert mange som kan ha interesse av å se dette.)

Oslo Kino har annonsert at ca 700 førpremierebilletter legges ut til sal 1! Prisen vil ligge på rundt 120-150 kroner! Dette vil altså si at omtrent de 350 første i køen er mer eller mindre sikret å få kjøpe to av disse billettene.

Ellers er vi nå 81 stykker i køen og det er ingen teltplasser før imorgen ettermiddag, men vi har 10 stykker som står på venteliste for disse. Følg med på Facebook-siden for videre oppdatering!

Standard Medlem Sgt. Hamster's Avatar

I en lokalavis her i nord står det norgespremiere 13. Juli, men er det ikke verdenspremiere 15?
    Last edited by Sgt. Hamster; 19th June 2011 at 02:01. Reason: feil måned

Moderator
    Fantasy og Spill
    Beast's Avatar

Sgt. Hamster, det er førpremiere natt til 13. juli og kjendispremieren i London mener jeg å huske er 7. juli. Øvrig offisiell premiere rundt om i verden er nok 15. juli, men det varierer nok litt fra land til land.

Standard Medlem PrincessMidna's Avatar

London har 7 tror jeg, for Darrwn Criss (A Very Potter Musical/Sequel/glee) skal ha konsert dagen før og skal delta på premieren
    Australia har premiere den trettende
    Ellers står det på imdb.com

Skal selv på midnattpremiera på Ringen, siden de satte den opp der og^^

Standard Medlem Amaye's Avatar

Jeg og @PrincessMidna har allerede skaffet oss billetter nu til premieren! Vi skal på Ringen 2(meh), men en premiere er en premiere!!

Moderator
    Fantasy og Spill
    Beast's Avatar

Etter ni dager i kø fikk jeg krembilletter til førpremierer i sal 1 på Colosseum, så nå begynner jeg å glede meg! Er det forøvrig noen som har planer om å dra på Pottercon helgen før?

Standard Medlem PrincessMidna's Avatar

Quote Originally Posted by Beast View Post
    Etter ni dager i kø fikk jeg krembilletter til førpremierer i sal 1 på Colosseum, så nå begynner jeg å glede meg! Er det forøvrig noen som har planer om å dra på Pottercon helgen før?
    Skulle VELDIG gjerne, men har besøk av bestevenninna mi fra Trondheim da....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)