User Tag List

Results 1 to 17 of 17

Thread: Anbefales ?

Standard Medlem

Default Anbefales ?

Hallo ! ^^ Jeg har en PS3, og en Nintendo Wii som jeg sitter og gamer på , vel , hele tiden ? Problemet er at jeg har spilt ferdig alle spillene mine og jeg trenger nye , men vet ikke hvem jeg bør kjøpe ? Har mw2, Mafia, Yakuza 3, og litt sånn , men vil ha noe blodig , gjerne zombier og sånn. Aldersgrense spiller ingen rolle
    Gjerne spill man får kjøpt lett på elkjøp, expert og sånn. Eller Playstation Store, men da må de enten være demo eller free , da jeg ikke får lov å kjøpe -.-'
    Noen som kan anbefale noe ?

Standard Medlem Haiiaii's Avatar

Default Re: Anbefales ?

Resident evil 5 her har du mange zombier som skal tas story om 2 personer som skal ta ned uroboros tor det var det det het... Dine hoved fiender Blir massevis av zombier og utfordringer/Bosser
    mortal kombat 9 er jo ... et litt vell brutalt spill til å være Fighter spill...
    så har du jo COD Black ops der er det Zombie mod + en campain, Der er du stortsett en person som heter Mason? var det navnet hannes? så skal du kjempe deg gjennom noen deler fra Vietnam og ja... han hopper litt fram og tilbake i historien men når du kommer tilslutten så kan du få en overaskelse...
    Dead rising 2 coop masseslakting av zombier. har ikke spilt detta spillet så har ikke peiling på storien. men noen sier at det er en treig story men det er mye zombie dreping....
    vet ikke om du finner alle spillene på elkjøp og sånne plasser men hvis du finner GameStop der kan du finne mange spill brukte eller nye spill
    Last edited by Haiiaii; 2nd June 2011 at 23:00.

Standard Medlem Gorerotten's Avatar

Om du likte Modern Warfare 2 og du liker Zombier så må jo Left 4 Dead 1 og 2 være noe for deg. Så kommer vel Dead Island snart også. Black Ops Har som nevnt en Zombie Modus og det har også Call of Duty - World at War.

left 4 dead er ikke til ps3 pga valve likte eller liker ikke PlayStation...

The Orange Box og Portal 2 er nå på Ps3 men uansett så ser det ut til al L4D kommer til Ps3 da dog dette er gammel info ser det ut til...
    http://www.product-reviews.net/2010/...still-want-it/
    http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/...4-dead-til-ps3

Dead Nation er vel også er Zombie Spill som kommer snart.

Standard Medlem

Tusen takk Gamestop er greit det Får stikke ut en tur snart og kjøpe, kjøpe , kjøpe ! ^^

Standard Medlem

Hvis du kjøper Resident Evil 5, kan jeg gjerne game det med deg =) jeg elsker det spillet, og det er alltid ekstra gøy å game med norske folk :'D jeg har det på PS3

! RE5 er også veldig billig nå ;O
    Last edited by Heika-sama; 3rd June 2011 at 21:22. Reason: Slo sammen dobbelpost.

Standard Medlem

skal se fett om vi kunne gama sammen ^^

Standard Medlem Inepte's Avatar

Siren Blood Curse til PS3 er verdt å sjekke ut! Det har noen slags zombier, blod og en del andre kule skrekkelementer. Det selges som 12 episoder på PS Store, men jeg tror man kan kjøpe hele spillet der også (om du omsider for lov til det, tror demoen ligger der også). Kjøpte spillet brukt på GAME for en liten stund siden, og jeg så en annen kopi nylig, så jeg tror ikke det er så altfor vanskelig å finne det i slike butikker.

jeg tenkte ikke på det men fallout new vegas er vel zombier i og mye mye stuff i det er et stort spill og tar en evighet og gjøre alle oppdragene + side quests
    Metro 2030 var det det det het 2033? tror det er til ps3 det er iallefall til xbox XD der er det mye rart, tror det er zombier der + ja ... monstere
    noe blodig Fear 3 kommer til å bli sinsykt og det er blodig ... og det er sikkert spookey kommer ut den 24. juni

Standard Medlem

må skrive liste over spill her , hehe ;D Skal sjekke om det ligger demoer, på Ps store, ellers får jeg stikke ut en tur og kanskje kjøpe

Standard Medlem soap's Avatar

..Bayonetta kanskje? <:

Quote Originally Posted by soap View Post
    ..Bayonetta kanskje? <:
    Mhm ikke feil det, kan vel egentlig bare føye til Devil May Cry.

åååå jeg glemte Saints row 2 xDDDD der er det zombie mod pluss at spillet er "på en måte" som gta men ikke samme graffikk og story. jeg personelig liker Saints row, bedre enn gta...
    Red dead Redemption har jo også fått en ny zombie story ikke så ny nå lengere da... men det er en story som marston skal finne en kur mot zombier vet ikke hele storyen har ikke spilt gjennom den selv...
    vi prata litt om valve lengere opp^^ siden jeg ikke vet så mye om ps3 så tipper jeg han har rett om at the orange box er for ps3 du har jo half-life 2 og resten av episodene på the orange box som har kommi, der har du noe zombi opplegg og mot soldater og skal jeg kalle det insekter?

Standard Medlem

:o niiiice ! ^^

Standard Medlem Soryouken's Avatar

Jeg vil anbefale.
    Nier, God of war 3, Demons souls, Mortal Kombat, Little big planet 1 og 2. Alle til PS3.

Standard Medlem

oki

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)