Hei allesammen,
Det er en stund siden jeg har laget ett innlegg her sist, eller svart på andres innlegg. Som jeg nevnte i 2009, så begynte jeg å studere igjen, og hadde ikke tid lengre til å være aktiv på japani. Jeg startet ett studie i molekylærbiologi og biologisk kjemi, som var veldig krevende for meg. Jeg hadde da ikke hatt noen kjemi noen gang, og det var 5 år siden jeg hadde hatt matte og biologi. Jeg er heller ikke verdens smarteste person. ^^; Samtidig fikk jeg ikke studielån, og hadde derfor bare 3 dager fri i uken å jobbe med skolen. Kort sagt, jeg hadde lite fritid i denne perioden.

Nå får jeg studielån, og siden jeg ikke lengre har annsvar for manga og anime på østbanehallen lengre, så har jeg mer tid på jobb og fritid til å svare på dette forumet. Jeg jobber ikke så mye lengre, så det kan ta en uke før dere får svar i værstefall, men forhåpentligvis i innen samme året.

Så, hvis det er noen spørsmål til østbanehallen butikken direkte, så kan dere skrive dem her. Man kan også skrive en PM til meg direkte. Vi har også fått en facebook side, som heter Outland Østbanehallen, hvor det kommer regelmessige oppdateringer (ikke fra meg). Jeg har desverre ikke blitt noe bedre i norsk siden sist jeg var her, og må beklage for skrivefeil som jeg har og ikke ser.