User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 21 of 21

Thread: Uppcon 2011

Standard Medlem shadowfrights's Avatar

Default Re: Uppcon 2011

Haha, om jeg hadde sett denne tråden tidligere kunne jeg nevnt at man kan ta direkte tog fra Oslo til Stockholm om man bestiller fra sj.se. XD Fra Stockholm går det tog til Uppsala hver time og den turen tar ikke mer enn 40 minutter. Hehe.. Men nå er det over uansett så da kan detta være noe folk kan huske i forkant til neste år. Om man bestiller noen måneder i forveien får man VELDIG billig togbillett også. Billetten min ble på 200sek fra Oslo til Stockholm og billetten til Uppsala var på 63sek. 8D

Konsert/eventbillettene funker også på denne måten: Man kan forhåndsbestille billett og da får man plass oppe på balkongen. Da har du også frihet til å velge hvor du vil sitte fra de ledige plassene på balkongen. Det er faktisk ikke så ille plasser med tanke på at man ser ALT som foregår på scena derfra. Personlig liker jeg meg der oppe. Forhåndsbestilling av billett gjør rett og slett bare at man blir sikret plass. Konsertene o.l. er alle gratis for de som har billett til selve Uppcon, men man må stelle seg i kø ganske tidlig for å komme seg inn i salen (om man ikke har forhåndsbestilt) og hvertfall for å få gode plasser. Spesielt under cosplay konkurransen. I år var det slik at de som hadde forhåndsbestilt fikk billetten tilsendt på SMS en liten stund før arrangementene og de ble vist i døra som bekreftelse på at vi hadde billett. Så klart fikk ikke jeg billetten siden jeg hadde norsk mobil og Uppcon ikke hadde tenkt så nøye på akkurat deeeeet, men de hadde gjesteliste med alle navnene så vi kom oss inn uansett. Men det var altså slik det var i år.

Veit ikke hvor mye nytte folk har av detta nå som det er over, men kanskje greit å vite til neste gang.

Uansett! Conventet var awesome! Gleder meg til neste år og det var kjempehyggelig å se folka!
    Last edited by shadowfrights; 6th June 2011 at 08:00.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)