User Tag List

Results 1 to 9 of 9

Thread: Fallout: New Vegas

Standard Medlem Niru's Avatar

Default Fallout: New Vegas

Jeg har selv kjøpt det spillet nylig. Noen andre som spiller det?

Har ikke kommet særlig langt selv. Akkurat nå prøver jeg å finne ut hvor jeg skal, finne en måte å fikse våpenet mitt på, og i tillegg sliter jeg med framedrop atm.

Default Re: Fallout: New Vegas

du spiller pc versjonen? spilte x360 versjonen en stund, men så ville jeg plutselig gjøre meg ferdig med fallout 3, og gikk tilbake til den.. også ble den satt til side da black ops kom, og senere battlefield bad company 2 vietnam.. så ja, nå sitter jeg plutselig halveis i både fallout 3 og new vegas, og greier ikke helt å se når jeg skal greie å bli ferdig med begge de!!

men sinnsyk bra spill da

Spiller på pc, ja. Gikk i rundt 60 fps tidligere istad og folk med 360 har også opplevd framedrop. Dessuten har jeg maskinvare som holder til det meste. Det var kanskje unødvendig å si, da dette forumet ikke er fullt av fjortisser som skriker "du har dårlig data".

ja, har opplevd framedrops et par ganger, men mesteparten av tiden går det veldig fint.

hvis du opplever framedrops "ofte", slik at det er plagsomt så må du jo bare gå gjennom de standard "fixer-up-er" tingene, oppdatere drivere og "leke" med settings

Føler en får mye bedre innlevelse ved å spille på pc, mest på grunn av at du kan bruke mus og tastatur. Musen spesielt fordi du får velge din egen reaksjonstid, istedenfor å måtte snu deg i 1km/t.

New Vegas er definitivt å anbefale, ganske utrolig historie i det ;>

Standard Medlem Yuri's Avatar

Jeg likte Fallout 3 veldig godt, og jeg liker New Vegas omtrent like mye. Nå har jeg bare spilt spillet i rundt 10 timer (regner med det fremdeles mye igjen av spillet), og synes New Vegas er mye mer åpen og fritt enn Fallout hvor det ofte var mange byggninger som sto i veien + at man ofte ble tvunget til å gå under bakken for å komme til forskjellige steder. Eneste jeg ikke liker foreløpig er at det er en rekke bugs fremdeles som ikke er blitt fikset. Som f. eks at jeg kan skyte på en person og, og han reagerer ikke før flere sekunder etterpå at han er blitt truffet, og starter å angripe. Fordel for meg, men virker litt dumt. Blir sikkert fikset snart.

Har dog ikke hatt tid til å spille det noe mer i det siste. New Vegas, er for meg, et spill som krever mye tid, mye løping hit og dit i et stort område, og akkurat nå er det lite med fritid hos meg, så må nok vente litt med å spille mer av det

Community Manager
    PONIES<3
    Tornadochicken's Avatar

Har hørt at fallout bruker mye mer av ram enn det vanlige spill bruker så kanskje det er derfor xP Uansett så er ikke dette et spill jeg ville kjøpt siden jeg har sett at det er så og si helt likt fallout 3 i gameplay og for å si det sånn har jeg brukt altfor mye tid på fallout 3 så jeg er ganske lei av det ^^'

En burde ha minst 4gb ram om en vil kjøre fallout på max settings syns jeg.

Jeg har ikke sjekka RAM-forbruket mens jeg har spilt, men vil ikke tro det er noe problem på min PC iallefall. Med prisene på RAM i dag, er det ingen grunn til å ha under 4GB. Dessuten hadde jeg dårlig fps selv etter å ha restartet spillet. Før det hadde jeg konstant 60fps, bortsett fra et par framedrops når jeg aktiverte macro-skyte-på-visse-deler-av-fienden-tingen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)