User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 22

Thread: Get yo Minecraft on!

Default Get yo Minecraft on!

Minecraft har vært i utvikling som et indie spill for cirka et år nå. Spillets skaper er en mann ved navn Notch, og jobber helt alene på dette. Han sluttet jobben sin for å jobbe fulltid på det, og måten han har kontakt med samfunnet av spillet på har vist seg å være utrolig populært.

For noen uker siden ble spillet omtalt i Steam sin skaperens blog(husker ikke navnet), og ting begynte å ta av. SeaNanners, en som har Halo Machinima på youtube og rundt omkring 200,000 subscribers begynte med spillet i en Let's Play series, og etter det har spillet fått verdens status. Pc gamer har hatt en artikkel om det og andre blad har laget noe om det. Spillet har blitt omtalt heftig på nettet av både kotaku.com og andre populære spill magasiner.

I dette øyeblikk, som jeg skriver denne posten har 1713217 registert seg og 543278 kjøpt spillet, totalt.

I de siste 24 timene har 19525 people registert seg og 6260 kjøpt spillet!!

Hvem av oss spiller dette utrolige spillet? I know I do xD
    Spilte i sånn cirka syv timer i går, det er utrolig fengende.

Hvis du spiller, la oss vite! Vi kan starte en Minecraft gruppe her og når spillet kommer i beta, vil multiplayer delen av spillet, i survival mode(når du skal overleve) til å være ferdig.

Hva sier dere til en desu/japani/norge verden?

Det hadde vært ganske utrolig. Akkurat nå er det bugs med multiplayer, men det fungerer med at du launcher server filen, og logger deg på via ip adressen.

Har hørt på irc at det er flere som spiller, så vi må få noe til her!

Hvis du ikke har kjøpt spillet, så koster det halv pris nå mens det er alpha, ca 13 dollar, og vil gå opp til 26 når spillet når beta. Skaff det mens det er billig^

Standard Medlem Amaye's Avatar

Default Re: Get yo Minecraft on!

Spillet er fengende.. Utrolig nok...

Har ikke skaffet meg spillet selv enda(grunn: skal ned til australia snart, så gidder ikke) men tror nok det skjer etter hvert

Hagane no Renkinjutsushi Alchemist's Avatar

Ble veldig frista til å kjøpe Minecraft når jeg så disse:

http://www.youtube.com/watch?v=MNxcxnKYPOc

http://www.youtube.com/watch?v=LDjDV_Q_RI4

Men frykter for at jeg kommer til å miste alt for mye fritid, plus har alt for mye annet å spille om dagen.
    Men det er veldig interessant, mulig jeg kjøper det engang.

Standard Medlem Inepte's Avatar

Fram til nå har jeg kun hatt sjansen til å spille det gratis på siden. Jeg har tenkt til å kjøpe det så snart jeg har pengene til det.

Standard Medlem Kyrremann's Avatar

Har selv spilt Minecraft side tidlig mai. Kan virkelig anbefale det! Selv om det er veldig avhengighetsdannende.

hey, meido~! oliyzia's Avatar

Minecraft er moro! Eneste problemet mitt er at jeg så fort går tom for ideer om hva jeg skal bygge. Etter to hus og en USS Enterprise har jeg ikke klart å finne på noe som helst

Ble helt satt ut da jeg fikk høre at spillet var i alpha, tidligere i år var det liksom, så lite som fungerte.

Nå er det helt awesome and magical.

Brukernavnet mitt er AtlasThunderbeef, om vi møtes online :]

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Torumok View Post
    Ble helt satt ut da jeg fikk høre at spillet var i alpha, tidligere i år var det liksom, så lite som fungerte.
    Det var i Alpha tidligere i år også. Det har vel egentlig alltid vært det. Forskjellen på da og nå er vel at vi så smått nærmer oss beta.

@oliyzia, hva med den obligatoriske pyramiden? For utfordring kan du bygge den fra høyeste høyt til laveste lavt?

hey, meido~! oliyzia's Avatar

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    @oliyzia, hva med den obligatoriske pyramiden? For utfordring kan du bygge den fra høyeste høyt til laveste lavt?
    Noen har allerede bygget en pyramide OG en sfinx på serveren, trenger ikke en hel skog av pyramider imo

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by oliyzia View Post
    Noen har allerede bygget en pyramide OG en sfinx på serveren, trenger ikke en hel skog av pyramider imo
    Psj, du må bare bygge den beste og mest ambisiøse. Topp-til-bunn-av-mappet av obsidian. I dare u.

Standard Medlem Ixiaz's Avatar

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    Psj, du må bare bygge den beste og mest ambisiøse. Topp-til-bunn-av-mappet av obsidian. I dare u.
    Da sletter ViD det, for han hater obsidian noe intenst Stygt og tar evigheter og fjerne, nå som han har forseglet ION CANNON i fy-kisten

Jeg foreslår gamle holmenkollen eller stjele monomayus vikingskipet-prosjekt

skulle ønske jeg forsto hva som er med dette "spillet" som fenger så mye.. testa det et par timer for et par måneder siden, men fenga ikke så veldig som "hypen" tilsa.. syntes d er morsommere å bruke en "ordentlig" 3D level editor (unreal, crygen, idTech, Source, etc) og bygge spill den måten..

men en kompis av meg er ganske hekta da!

"På serveren"? Vi har altså en desu server?

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Torumok View Post
    "På serveren"? Vi har altså en desu server?
    Nei, det er bare serveren til en på Desu, som han har med sine venner. Ingen skikkelig Desu-server enda.

Er det en mulighet for da når beta kommer, at det kan settes opp en? Det hadde vært kjempeflott om vi hadde lagd en egen verden der.

Standard Medlem retrolord's Avatar

spiller minecraft sjææll ! utroilg gøy. laget meg en liten borg,hus og driver nå med en svær bru

Gettin' my minecraft on @ work *sings*

Standard Medlem Niru's Avatar

Dette er ganske imponerende.... Bygd en datamaskin som viser brukernavnet til en kar

Spiller Minecraft en del selv. Verdt de 88kr jeg brukte mens spillet fortsatt var i Alpha. Ganske avhengighetsskapende ^^

Community Manager
    PONIES<3
    Tornadochicken's Avatar

Er det noen her som har en eller annen server jeg kan bli med i? ^^' akkurat startet og det er litt ensomt

Standard Medlem Zatek's Avatar

Har en så og si helt fersk server som jeg kan ha oppe 24/7. Den er ikke oppe akuratt nå p.g.a alle mine tidligere brukere bygger nå på 7chan's server.
    Serveren min kjører hMod med Superheat og Minecart mania. Kan hende jeg legger in craftbook senere.
    Kan poste ip'en til serveren hvis noen er inerresert. Hvis jeg skal begynne å dele den ut offentlig må jeg sette opp en whitelist tho, for å unngå griefers.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)