9th December 2012, 14:49
Standard Medlem
Re: Doctor Who: I wear a fez now, fezes are cool!

Originally Posted by
Totoro
Sååååååå. Noen andre som har sett den nye episoden enda?
Jeg likte den ikke, men then again, så har ikke jeg likt Doctor Who siden Steven Moffat tok over.
Sukk. Savner RTD

Hm. Jeg, på andre siden, føler det stikk motsatt--og det til tross for at Moffat har
dyttet to (eller teknisk sett tre) av favorittkarakterene mine ned fra en høy bygning.
Hadde forøvrig ikke så mye imot RTD før slutten av sesong fire--The End Of Time part I og II var et seriøst overkill, og
det at han valgte å dra in Rassillon og resten av Time Lordene var et stort feiltak--hvorfor i helvete hadde de plutselig en så usmakelig og ond m.o. når vi i fire sesonger og ca. 15 år har levd i troen om at de var et fredfullt og klokt folk? Ellers skrek resten av episoden 'for mye'.
Forøvrig liker jeg Eleven veldig godt, og gleder meg til julespesialen kommer ut. Tror Clara Oswin kommer til å gjøre det bra som companion, selv om Amy og Rory foreløpig har vært mine favoritter--dersom vi ser bort fra at Amy Pond generelt var en utrolig hjelpesløs karakter som nesten konstant tok rollen som damsel in distress. Gleder meg til å se Clara i aksjon, og håper hun tar mer en lignende rolle som Donna gjorde.
8th January 2013, 20:44
Standard Medlem
10th August 2014, 12:33
Doctor Who er en av mine favorittserier noensinne. Var og så på 50-årsjubileet ifjor, og elsket det! Flere her som var der?
Apropos Doctor Who på kino, så skal sesong 8-premieren, "Deep Breath" vises på kino "over hele verden" ifølge BBC. Og i den forbindelse lagde jeg en Facebookside for å vise Oslo Kino at vi vil se den. Oslo Kino sagt at de jobber med saken.
Hvis dere er interessert, kan dere bare like kampanjesiden, og mase på Oslo Kino på facebook.
DFTBA og alt det der.
28th October 2014, 15:53
Standard Medlem
Har ikke fått øynene opp for denne serien før i nyere tid og jeg elsker den! Har nesten sett meg up-to-date på den nyeste serien (den fra 2000-tallet), har fremdeles til gode å se den gamle serien. Noen som mener man bør se alt?
Litt lei meg for at jeg ikke rakk å se nok for å faktisk ville dra på sesongpremieren på sesong 8 
Håper det blir noe sånt en gang i fremtiden også!
Thread Information
Users Browsing this Thread
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)