User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 60 of 60

Thread: Bug-rapporteringstråd

Global Moderator Lena C's Avatar

Default Re: Bug-rapporteringstråd

Quote Originally Posted by Sgt. Hamster View Post
    Går det ikke ann å gjøre noe med chatten? Selv om man er aktiv i chatten så kobler den ut etter noen minutter. Veldig irriterende når man ikke merker det og motparten sender masse meldinger som man ikke får fordi man var på en måte frakoblet
    Jeg har samme problem, faktisk. Chatten lukkes med jevne og ujevne mellomrom om jeg f.eks. er i en annen fane.

Standard Medlem Sgt. Hamster's Avatar

Skulle inn på anime, manga subforumet på telefonen min, men fant ut at det subforumet laster ikke inn på telefonen. Prøvde også å søke etter en tråd under subforumet, men den lastet ikke inn det heller.
    En ide om hva som kn forårsake det?
    Og kan noen ta en titt på chatten, den kobler ut hele tiden som gjør at jag mister en del meldinger fra andre?

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Om jeg forstår riktig, så er ikke dette noe vi kan gjøre noe med på noen praktisk måte. Det har med at brukere blir regnet som "offline" om de ikke har browset på siden i løpet av 15 minutter (eller noe sånt). En "løsning" vil være å ha Who's online oppe i bakgrunnen i en annen fane da den autorefresher ved gitte intervaller. Da vil problemet omgåes. Utover det tror jeg ikke det vil være mulig å løse det pr dagens status for pluginen.

Med mindre man har helt private samtaler er det finere å snakke via chatten.

Standard Medlem Saint123's Avatar

Ettersom jeg nylig har registrert meg tenkte jeg det hadde vært greit og lese : Ofte stilte spørsmål.
    Men da jeg trykker på linken får jeg en feil beskjed.

- http://forum.japani.no/showthread.php?t=20877

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Hvor fant du den linken? Den er gammel og den er byttet. Sjekket alle steder jeg kom på hvor du kunne ha funnet den, men jeg finner bare riktige lenker.

http://forum.desu.no/showthread.php?t=24759 er riktig lenke iaffal.

Altså. Akkurat i det jeg hadde bekreftet meg via email fikk jeg se den linken øverst på forumets main page.
    Hvor det sto : sticky - ofte stilte spørsmål. Da jeg trykka på linken kom det - Du har ikke tilgang til denne siden krever admin bruker etc... men men, kommer ikke opp lengre, var vel bare helt til første post.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Ah, da fant jeg det. Takk. Nå er det rettet og går til riktig tråd!

Your welcome Merkelig at jeg skulle finne en bug ved første besøk av forumet. Men sånt skjer

Nå vet ikke jeg om dette er en browserfeil hos meg, men jeg har et problem. Jeg kan ikke trykke på spoilerknapper lenger. Eller rettere sagt, de blinker som de skal, men jeg får ikke sett det som skal være der. Ettersom jeg for det meste bruker forumet for å se på tegninger og laste opp mine egne blir dette en smule irriterende.

Hvis det er en browserfeil så får dere unnskylde! Jeg loker ikke på andre forum som bruker vBulletin, og har ikke hatt mulighet til å sjekke om denne feilen er overalt for meg.

På forhånd takk!

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Jeg opplever ikke noen problemer med spoilertags for meg i hvert fall. Hvilken nettleser bruker du?

Jeg bruker chrome, men jeg har et par extensions installert. Jeg har prøvd å deaktivere dem og refreshe, men det funket heller ikke.

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Quote Originally Posted by maruti View Post
    Jeg bruker chrome, men jeg har et par extensions installert. Jeg har prøvd å deaktivere dem og refreshe, men det funket heller ikke.
    Har du FastestChrome-extensionen? Vet at det har gjort en del krøll med javascript hos meg som ble helt fint igjen når jeg avinstallerte. Spoiler-knappen fungerer fint i Chrome hos meg nå, i hvert fall.

Nei, de fleste extensions jeg bruker er for tumblr eller adblock, og de burde jo ikke påvirke på andre sider. Det virker som om dette er et problem for andre brukere på andre forum, jeg skal se om jeg kan finne en løsning på problemet.

Community Manager kakashi-san's Avatar

Vil bare meddele at Sub-Forums ikke vises. Altså, går jeg inn på f.eks. Anime, vises den, men på hovedmeny, vises ikke subforums. (Vet ikke om dette er planlagt, eller hva det er)

Standard Medlem Kitteh's Avatar

Quote Originally Posted by maruti View Post
    Nå vet ikke jeg om dette er en browserfeil hos meg, men jeg har et problem. Jeg kan ikke trykke på spoilerknapper lenger. Eller rettere sagt, de blinker som de skal, men jeg får ikke sett det som skal være der. Ettersom jeg for det meste bruker forumet for å se på tegninger og laste opp mine egne blir dette en smule irriterende.

Hvis det er en browserfeil så får dere unnskylde! Jeg loker ikke på andre forum som bruker vBulletin, og har ikke hatt mulighet til å sjekke om denne feilen er overalt for meg.

På forhånd takk!
    Har samme problem, bruker også Chrome. Prøvde også å deaktivere og refreshe, funket heller ikke. Avinstallerte, restarted, funker fortsatt ikke. Kjipt.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Kitteh View Post
    Har samme problem, bruker også Chrome. Prøvde også å deaktivere og refreshe, funket heller ikke. Avinstallerte, restarted, funker fortsatt ikke. Kjipt.
    Ja, det har oppstått en ny feil med spoilertags. Vi er klar over denne og håper å få fikset det om ikke så alt for lenge.

Standard Medlem Dr_P's Avatar

Inne på profilen min står det et ICQ-nummer, men det programmet har jeg ikke brukt på noe slikt som 10 år nå..
    Kunne ikke se noen måte å endre dette på - er det noe som mangler, eller er jeg bare snøblind?

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Quote Originally Posted by Dr_P View Post
    Inne på profilen min står det et ICQ-nummer, men det programmet har jeg ikke brukt på noe slikt som 10 år nå..
    Kunne ikke se noen måte å endre dette på - er det noe som mangler, eller er jeg bare snøblind?
    Du burde finne valget under Edit Profile.

Standard Medlem Dr_P's Avatar

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    Du burde finne valget under Edit Profile.
    Ah, mange takk.. Jeg brukte bare quick-edit inne på min profil og tenkte ikke engang på å klikke inn der..

-- Dr. P

Standard Medlem Gorerotten's Avatar

Har vært litt buggete i noen dager. Bruker Palemoon (FF)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)