User Tag List

Results 1 to 4 of 4

Thread: Charlestone 1920

Default Charlestone 1920

Jeg trenger desperat noen til å fortelle meg om en anime eller mange hvor noen er kledd i Charlstone-stil. Hjelp vær så snill!!

Moderator
    Fantasy og Spill
    Beast's Avatar

Default Re: Charlestone 1920

Mener du generell 1920-talls stil (eller eventuelt "Flapper" som "party-jentene" på den tiden ble kalt)? (Dansen heter forøvrig "Charleston" etter byen Charleston i South Carolina. )

Nå har jeg ikke sett den selv, men jeg tror Proco Rosso er satt til den tiden. Kan i allefall være verdt å sjekke ut.

Standard Medlem Wackywocky555|'s Avatar

Quote Originally Posted by Beast View Post
    Mener du generell 1920-talls stil (eller eventuelt "Flapper" som "party-jentene" på den tiden ble kalt)? (Dansen heter forøvrig "Charleston" etter byen Charleston i South Carolina. )

Nå har jeg ikke sett den selv, men jeg tror Proco Rosso er satt til den tiden. Kan i allefall være verdt å sjekke ut.
    Jeg er enig med at Porco Rosso passer bra ja. Har sett den en god del ganger og den er veldig bra. Helt klart verdt å se.

Crazy Yaoi-fangrl (Aicon arrangør) Izuma's Avatar

Det kan nok være at det er litt etter, men Baccano! finner iallefall sted i årene rundt 1930 og er en fantastisk bra anime både plot-, musikk- og animasjonswise. Anbefales på det sterkeste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)