Japani slutter aldri å vokse og i en alder av 5 år (tenk så fort tiden har gått) har vi nå behov for å utvide staben! Derfor søker vi nå nye moderatorer.

Hvis dette høres ut som noe for deg, send en søknad til forum (att) japani dåt no hvor du skriver litt om hvorfor du vil være moderator på Japani.

Hva bør være i søknaden:
Skriv litt om deg selv og hvem du er.
Skriv hvorfor du tror du hadde gjort en god jobb som moderator.
Skriv litt om interesseområdene du har på Japani, og eventuelle andre interresseområder. (bøker, spill, osv)

FAQ:

- Trenger jeg tidligere erfaring som moderator?
Nei! Det er selvsagt et pluss med tidligere erfaring, men det er ikke noe krav. Japani trener opp alle sine moderatorer selv uansett!

- Hva kan jeg få ut av dette?
Følelsen av å vite at du bidrar til å gjøre Japani et bedre sted! Japani modereres av brukere som liker å være på Japani og vil gjøre det til et trivelig sted å være på. Som moderator vil du bli en del av dette fellesskapet av fargerike personligheter og du vil ha mye morsomt i vente!

- Er jeg for ung/gammel til å søke?
Nei! Alle kan søke! Vi vektlegger andre kvaliteter enn alder når vi velger ut våre moderatorer.

- Jeg bor på den andre siden av Norge?!
Det gjør ingenting! Det hender vi har møter i Oslo, men siden vi lever i 2010 kan vi ha møter med Skype o.l. Det eneste kravet vi har til hvor du bor er at du kan bruke internett der!

- Spørsmålet mitt står ikke i FAQ-en!
Spør i tråden da vel.