User Tag List

Results 1 to 8 of 8

Thread: Overnattingssted i Tromsø

Standard Medlem Mikrofiber's Avatar

Default Overnattingssted i Tromsø

Hei ^^ Vi er to som kaaankje håper på å få kommet oss på Natsucon >3< Men vi aner ikke vor vi kan overnatte : < Noen som har evnt. ideer som IKKE er dyre X' (Telt? LOL) På forhånd takk <3

Er litt usikker på om det skal være i to ager conet da , men viss vi finner et "billig" sted så hadde et vært kult å være er to dager ^^ Men viss d er en ag er det koselig det å ^^

Standard Medlem Hidan-chan's Avatar

Default Re: Overnattingssted i Tromsø

Quote Originally Posted by Mikrofiber View Post
    Hei ^^ Vi er to som kaaankje håper på å få kommet oss på Natsucon >3< Men vi aner ikke vor vi kan overnatte : < Noen som har evnt. ideer som IKKE er dyre X' (Telt? LOL) På forhånd takk <3

Er litt usikker på om det skal være i to ager conet da , men viss vi finner et "billig" sted så hadde et vært kult å være er to dager ^^ Men viss d er en ag er det koselig det å ^^
    Heei x3

Connet blir ikke over to dager, men dersom det er fint vær, vil vi ha et after-con i bukta (folk viser vei) og det kan bli ganske sent før det avsluttes. Det skal ikke være alkohol eller noe slikt - bare kos med uteaktiviteter og kanskje grilling.

Ettersom jeg har forsket på google maps, så er AMI hotel (http://amihotel.no/) det billigste, fra 975 kr (om du vil ha delt bad) til 1155 kr (eget bad). Det er rett ovenfor sentrum og er 2 min i nedovebakke fra der vi skal være.

Om det ikke faller til smak, så er de fleste hotellene i sentrum rundt 1300 for to netter.
    Så må du regne med bussbillett som er 26 kr pr vei, dersom du vil være med på after-con.

- Akkurat nå siterer jeg bare meg selv, siden jeg fikk samme spørsmål på facebook :]

Men jeg vet ikke om vi har pensjonat, som kan være billigere enn hotell, beklager o-o

Standard Medlem Mikrofiber's Avatar

Mamma sa at jej ikke fikk lov TT.TT Men skal nok få henne til å gi opp >3 Men såå yyyrt DX Går ikke an at noen overnatter hos noen å har kos om natta eller camper et sted? 8Eller er det bare her er så mye skog at man kan campe nært byen X'D

Standard Medlem hizaki's Avatar

Det er en campingplass i tromsdalen, men vet ikke hva hyttene koster. Men er kanskje litt værre å finne buss og sånn om man ikke har vært der før *kjenne seg igjen*.. Du kan jo prøve å gjør deg litt kjent med noen av de som bor i tromsø som skal, kanskje du får ordnet overnatting? *jeg bor ikke i selve tromsø desverre* xD

Standard Medlem hizaki's Avatar

Standard Medlem Zaijin's Avatar

som en som har vært i militæret i indre troms så kan jeg anbefale Sjøspissen hotell... den har stort sett en fast pris på 650, sist jeg sjekket, ligger kun 3 km fra sentrum (vanelig gå-tur på 15 min) og har ganske bra ordning... er mulig å få frokost der men det koster litt ekstra... men Coop Prix er ganske nærme..

nå skal det sies at hotellet er satt opp til å fungere for flere folk og ikke enkeltpersoner... de fleste rommene har to senger i seg og ett bad... så det lønner seg å være to der... tror ikke prisen er annerledes om du får ett enkeltrom i forhold til ett dobbeltrom (gjorde ikke det for meg) men det er alltid koseligere om den andre sengen har noen i seg føler jeg =X BARE ETT FORSLAG!

Standard Medlem BlackSheep's Avatar

Vandrerhjem er en billig løsning^^;

Tromsø Vandrerhjem

Standard Medlem KrisisFame's Avatar

Ja! Kom dere på Natsucon! Der skal det bli mye morro å finne! : )

Hos cityLiving koster det bare 799kr per natta! : D
    Last edited by KrisisFame; 30th June 2010 at 23:33.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)