User Tag List

Results 1 to 5 of 5

Thread: Akatsuki ringer, svindel?

Standard Medlem AudunKun's Avatar

Default Akatsuki ringer, svindel?

Jeg kjøpte en pakke med Akatsuki medlemmenes ringer fra Outland Paleet. Da jeg kom hjem ble jeg derimot nokså sjokkert. For det første inneholdt pakken kun 5 ringer, dette gjør meg ikke så mye fordi jeg kun var ute etter Sasoris ring. For det andre, og som er nok så besynderlig, kun Sasoris tegn hadde riktig tegn. De andre ringene hadde tilfeldige tegn som aldri vises i mangaen/animen Naruto.

Esken ringene lå i hadde Naruto logoen på seg og det er tydelig at de skal forestille Akatsukis ringer. Jeg har derimot ikke funnet noe annet på pakken enn Naruto logoen, noe som tyder på at dette er et humbug produkt laget i Kina (no offence) eller et annet land.

Pakken kostet ingenting ettersom Outland i dag hadde sitt 3 for 2 tilbud, men jeg kunne gjerne tenkt meg et annet gratis produkt enn falske ringer.

Standard Medlem QueenofHearts's Avatar

Default Re: Akatsuki ringer, svindel?

Hmm.. vennina mi kjøpte slike ringer en gang. Husker ikke helt hva som var på de, men jeg tror ikke det var de samme som du kjøpte. Men det var andre merker enn de som virkelig var på ringene i serien. F. eks kanji for Love. Syntes det var litt dårlig

Jeg har opplevd å kjøpe falske ting selv på Outland før. Kjøpte en action figur av Axel fra Kingdom Hearts 2. Når jeg åpna den så var ansiktet møkkete og skrapt opp og når jeg prøvde å snu på armen så datt den av, noe som tyder på at den var falsk fikk heldigvis pengene igjen for den, men jeg ville jo gjerne ha den figuren.

Community Manager
    Fridator of many talents.
    Fridator's Avatar

Har sett flere fake figurer fra Naruto på Outland, av den typen med dårlig og/eller feil maling pakket i en plastpose. I tillegg så var de dyre, en kan med litt leting finne figurer av samme kvalitet i 4-pakning til rundt 40kr i diverse nettbutikker. (Outland solgte 2-pakning for rundt 80-100kr)

Dette gjelder også Neo-Tokyo, standen på Desucon solgte meg en fake Naruto nøkkelring til 30kr.

Føler det blir litt galt å selge fake figurer, ikke nødvendigvis bare pga. mindre god til elendig kvalitet, men også fordi pengene trolig ikke går til skaperen av figurene. (I dette tilfellet Masashi Kishimoto.)
    Last edited by Fridator; 5th June 2010 at 23:40. Reason: skrivefeil

Standard Medlem AudunKun's Avatar

Helt enig, pakken med 5 ringer kostet 129 kroner.

Community Manager kakashi-san's Avatar

Husker ikke helt om det var Outland eller Neo-Tokyo jeg kjøpte Itachi-ringen min av, men tegnet på ringen var faktisk det riktige. Sjekket opp mot animeen etter jeg hadde kjøpt den.

Eneste problemet med ringen, er at sølvfargen som var rundt, er begynt å bli matt og falle vekk.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)