User Tag List

Results 1 to 15 of 15

Thread: Nurfed's La oss spille, Norsk Lets Play.

Standard Medlem nurfed's Avatar

Default Norsk Lets Play med Nurfed

Dere har kanskje hørt om noe kalt Lets play videoer hvor folk spiller igjennom et spill mens de kommenterer på mikrofon samtidig.
    Jeg gjør det samme bare på norsk så dermed i stedet for Let's Play så ble det La oss spille.
    Kommer nok til og spille rollespill og strategi spill for det meste men blir nok noe annet en gang i blant.

Liste og link til spillelistene av det jeg har spilt:

Holder på med nå:

Game Dev Tycoon

Poker Night 2

Don't Starve

Bioshock: Infinite

Command & Conquer: Renegade

Impossible Creatures

Recettear: An Item Shop's Tale

Ferdig med:

Slender: The Arrival

Starcraft 2: Heart of the Swarm

Minecraft Hardcore forsøk #2

Minecraft Hardcore forsøk #1

Slender

Tales of Maj'eyal

Diablo 3 Beta

Dungeon Keeper 2

Ble aldri ferdig:

Diablo

Vampire the Masquerade - Bloodlines

Stronghold

Penumbra Black Plague

Subscribe om det er av interesse =)
    Last edited by nurfed; 3rd May 2013 at 00:48.

Default Re: Nurfed's La oss spille, Norsk Lets Play.

da har starta med enda en lets play på Penumbra Black Plague =)

tilbake igjen etter en liten pause, kommer til og komme med videoer regelmessig igjen fremover =)

Startet opp igjen nå med nye videoer, denne gangen fra TOME aka Tales of Maj'eyal.

http://www.youtube.com/playlist?list...2&feature=plcp

Vil gjerne også høre om det er noen spesielle spill dere vil se meg spille eller starte opp med igjen som jeg spilte før.

Community Manager
    PONIES<3
    Tornadochicken's Avatar

Så litt innom noen av video'ene dine, og ser at du faktisk har en god del opplastninger noe som er underlig at du har såpass få seere owo
    Men jeg vil gi deg noen tips, fra en veldig veldig veldig erfaren youtube subscriber sin synsvinkel (Vi snakker om over 700'000 sette youtube videoer, så det blir veeeeeeeldig mange timer på youtube x3)

- Noe jeg ser en gjenganger av er youtuber's som lager video'er på sitt eget språk. Jeg sier ikke at det er en dårlig idè, men at det er ikke det som vanligvis tiltrekker seg seere x3 Såklart er det unntak, noen klarer å få en del men viss du ser etter å bli en stor youtuber (Antar det siden du har veldig lyst på subscribers? xD) så må det gå på engelsk. Ifølge statistikken min ihvertfall så får de mest oppmerksomhet, og for å si det slik som en engasjert subscriber så føler jeg at siden majoriteten av videoer er på engelsk så skal alt være på engelsk sier forventningene mine, ellers føler jeg at det ikke virker helt riktig selv om jeg er norsk selv x3

- Skriv beskrivelse på videoene dine! :C Jeg ser såååååå mange som ikke skriver noe i det hele tatt der og den er der for en grunn; for å gi et innblikk av hva som skjer. Uviktig hvor mye du skriver bare så lenge det sier litt ! x3

- Spill lett "gjenkjente" spill for å øke populariteten på starten, så du får et grunnlag av seere. Selv kjenner jeg bare knapt til penumbra, men det er jo selvfølgelig interessant å se nye spill jeg aldri har sett før men folk flest tror jeg vil se på det som er populært for øyeblikket før de blir introdusert til noe nytt x3 Også blir det lettere for folk å finne fram til videoene dine når de har noe relatert med populære videoer fra andre ~

Det er mine tips altså, det er ingen fasit på hvordan man kan få aktive seere eller flere x3

Men jeg ønsker deg lykke til videre~

Takker for innsikten, prøver egentlig ikke å få mest mulig subscribers eller noe sånt da ville jeg jo tatt det på engelsk som du sier og om jeg starter med noe på engelsk lager jeg en ny kanal for det for og holde orden ^^

Beskrivelse ja ser jeg har vært på den late siden der så får skrive beskrivelser fremover nå =)

Lett gjenkjente spill øker definitivt populariteten ja men gjør det i grunn ikke for populariteten men for å vise litt mere ukjente men bra spill til norske folk =)

Takk igjen ^^

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Greit nok. Er ikke så mange spill som interesserer meg der, men likte at du hadde gjort Fallout.

Et tips er å utnytte tags mer.

^Dette er greit nok. Det kan allikevel utnyttes mye mer.

Prøv med noe som:
    fallout interplay black isle blackisle la os spille lets play letsplay nurfed spill videospill video data pc dataspill pcspill youtube kommentar live commentary 1 fallout1 norsk norge snakking spilling gaming youtube game gamer > orker ikke liste fler

Dette hjelper jo folk til å finne frem

Takker for tipset Marshmellow har egentlig ikke tenkt over hvor viktig tags er så ja skal bruke det bedre nå fremover

Da er jeg ute med en ny la oss spille denne gangen Recettear: An Item Shop's Tale

Standard Medlem Dadaph's Avatar

Virker lovende dette. Så Recetear, og skal sjekke ut resten etterhvert. Akkurat startet med LPing selv, og prøvd å finne ut om det er flere som driver med det, på norsk. Selv driver jeg mest med retro-spill, men vurderer etterhvert ett og annet indiespill, som Spelunky eller Minecraft.

Hadde vært kult å få igang en community rundt dette, hjelpe hverandre å få seere, på en eller annen måte.

Jo takker, LP er jo moro så hadde vært en god ide for oss folk som driver med det og samle oss for å mulig hjelpe hverandre ja, er jo mulig og få til noe featured channels greier på siden sin på Youtube men tror det bare er mulig og ha 3/4 totalt der. *nei hadde ikke gjort bra research på det var vist mulig og ha en del mer en 3/4 *
    Last edited by nurfed; 27th March 2012 at 01:13.

Last edited by nurfed; 31st March 2013 at 20:20.

Da har jeg startet opp med en ny let's play denne gangen av Slender: The Arrival, å damn for et horror spill, må nok til psykolog etter dette.

Anyways her er videoene:
    Spoiler Spoiler:

Denne uka som kommer nå holder jeg en konkurranse på youtube kanalen min. Konkurransen er enkel, jeg viser dere 5 klipp fra 5 forskjellige spill, alt dere trenger å gjøre er å sende meg aka nurfed88 en pm på youtube som forteller hvilke spill jeg viste frem. I slutten av neste uke altså uke 20 så vil jeg trekke en tilfeldig vinner ut fra dere som hadde rett. Hva vinner så denne personen som viste hvem disse spilla var? jo et 300 kr gavekort fra brettspill.no, Lykke til.
    Last edited by nurfed; 13th May 2013 at 12:17.

Sensei's chewtoy #1 Marshmellow's Avatar

Blir du sur om jeg bare sier alle navnene i tråden?
    Ganske enkel konkurranse tbh, virker mer som om det skal dra oppmerksomhet enn utfordre.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)