User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 52 of 52

Thread: Feedback til Banzaicon

Standard Medlem

Default Re: Feedback til Banzaicon

Åh, er jeg for seint ute?

Dette var skikkelig bra. Mye interessant program. Mange spennende foredrag, med dyktige foredragsholdere. Kaféen hadde bra utvalg, og var ikke så dyrt heller. Nesten alltid mulig å finne seg et sted å sitte om man ville ha det. Mange ulike aktiviteter å komme på undervegs, som arkaden og mangabiblioteket, var også bra. Dette var det beste conet jeg noen gang har vært på!

Har noen små ting som kunne vært bedre også. Det var vanskelig å ha oversikt over programmet. Heftet med programmet i var for stort til å ha i lomma. Det ville hjulpet en god del om det var skrevet ut noen program som ble hengt opp rundt omkring. Og konferansieren var slitsom og irriterende.

Dessuten var det ett enkelt sted at pynten hang litt for langt ut i der man gikk, så jeg kom borti den noen ganger.

Standard Medlem YuukiTherapy's Avatar

Dette er det aller beste conet jeg har vært på noen gang!! Dette var første gang jeg var på BanzaiCon og for en opplevelse jeg sitter igjen med!

Helt fantastisk at alt handlet om Japan! Jeg var ikke på alle panelene, men jeg visste at alle handlet om cosplay, Japan og slikt. Syns det var veldig gøy å se kampsport. Dekorasjonene var også flotte!

KJEMPEBRA og helt utrolig at dere klarte å skaffe Twinfools og Nova! Det gjorde hele BanzaiCon til en uforglemmelig opplevelse. Det at man faktisk helt fint møtte på dem flere ganger og fikk både bildet med dem og autograf<3 Fantastisk.

Jeg likte også veldig godt at medicene delte ut vann hele tiden. Man glemmer å drikke og man glemmer å KJØPE drikke, men når folk deler ut så kommer man på at man er tørst. Likte også veldig godt neko kafeen som solgte billig mat og hadde sitteplasser. På andre con får man bare kjøpt overprisa sushi og får ikke sitte noen steder. Dette var kjempebra!

Hosten var veldig flink og morsom

Syns også det var gøy med leken Freeze som gjorde at alle kunne leke sammen og få lov å være på scenen dersom man ikke var med i noen konkurranse.
    Og det at Yu-Gi-Oh var med..jeg tror jeg døde. DET var overraskende og helt herlig!
    Lokalet var stort og åpent og det var plass til alle.

Jeg sov ikke i sovesal men vurderer det til neste år siden det høres ut som et supert tilbud.

Til slutt vil jeg si at T-skjortene var kjempefine: igjen alt handlet om Japan. (jeg er litt trøtt av con som fokuserer så mye på sci-fi/fantasy for tiden...) Så tommel opp, fem stjerner og et stort smil fra meg
    Håper dette ikke kommer for seint...

Standard Medlem Maritim's Avatar

Det er ikkeno som heter for sent! Bare kjør på med feedback

Standard Medlem kittypetro's Avatar

har ikke noe negativt å si om banzaicon... med kanskje ett lite untak, i cosplay konken mellom folka som gikk på scenen virket det som Eirik likte lyden av sin egen stemme litt for godt (ikke at dette ikke er gammelt nytt) anyways, elsket alt

wich reminds me, det var en fyr som tok bilder ved den hvite veggen, har han lastet opp de bildene ett sted? Vil gjærne ha muligheten til å ha kopier av Rachel kostyme mitt

Standard Medlem Amaye's Avatar

Oh, wow! BanzaiCon overgikk alle forventningene jeg hadde faktisk!
    Dette er det nest beste conet jeg har vært på(ingenting slår førsteinntrykket av Närcon altså) og det er så mange fine ting som jeg bare eelsker ved banzai som andre cons kunne lært så sinnsykt mye av!

Ros:
    - Vann. Jeg kan ikke takke dere nok for denne forsyningen av vann, altså. Jeg hadde helt sikkert streiket med om det ikke hadde vært for vannet(eller kjempesnille @jackomori!)
    - Location. Jeg digger Sliperiet så sykt mye! Her jeg bor er det litt mer lame idiotistil iforhold til steampunken der nede!
    - Gjestene. Det er så herlig å få kunne møte slike gjester! Gøygøygøy!
    Jeg må også si at det med hvordan cosplaykonkurransen var lagt opp var skikkelig deilig. Få kunne vist seg fram allerede i første runde er hærligt!
    Og crewet! HERLIGE MENNESKER JEG ELSKER DERE SÅ SYKT MYE!!
    Martin Severin(cæpt'n) som fikset standen for oss og dere andre som fiksa slik at jeg fikk med meg hidden blades'ene mine i konkurransen!! HERLIGHERLIGHERLIG!!!

Også til det litt mer negative...
    - Sovesalene. Jeg digger konseptet med sovesalene og måten det var fikset på, men når musikken høres igjennom, folk snakker kjempehøyt eller at enkelte bestemmer seg for å sminke seg sykt tidlig og vekke alle andre er det litt mindre digg... Men såsomså, søvn på et con finnes uansett aldri
    - Det tekniske som har blitt nevnt, men det er ikke noe man kan gjøre med da...
    - Selvom det var massivt med plass var det enkelte ganger det skjedde såpass interessante ting på scenen at folk stilte seg foran artstandene som gjorde det umulig for oss å se, komme oss til/fra standen og for andre å kunne få sett på standene..

Jeg kunne helt sikkert pirket på noe mer, men dette er faktisk et såpass bra gjennomført convention at jeg føler meg ond bare for å pirke på noe som helst faktisk!! KJEMPEBRA GJORT BANZAI-CREW!!

Standard Medlem WhiteSpring's Avatar

it was awesome!! met a lot of wonderful people and got more hugs than i get on one year! ^///^

Video of the con:
    http://www.youtube.com/watch?v=imfOP...c2dGFJkbqF4j8=

Opening Show (Part 1)
    http://www.youtube.com/watch?v=FlaFd...c2dGFJkbqF4j8=

Opening Show (Part 1)
    http://www.youtube.com/watch?v=FlaFd...c2dGFJkbqF4j8=

Standard Medlem SweetUchihax's Avatar

Banzaicon 3 er uten tvil det beste con'et jeg har vært på så langt! Programmet var bortimot perfekt, og crewet gjorde en kjempejobb!

Det eneste jeg vil peke på er dette: På dag to (lørdag) var jeg så uheldig å skade meg, og havnet på medic-rommet. Her krydde det av cosplayere som gjorde seg klar til åpningsshowet og okkuperte store deler av rommet. Dette skapte problemer for medic-crewet, og jeg må innrømme at som "pasient" var dette litt ubehagelig. Cosplayerne flyttet seg heller ikke til et annet rom da medicen som behandlet meg ba dem om å forlate området, i stedet begynte de å kjefte på henne.

Ellers har jeg ingenting å klage på, og jeg gleder meg utrolig mye til neste år!

Quote Originally Posted by SweetUchihax View Post
    Banzaicon 3 er uten tvil det beste con'et jeg har vært på så langt! Programmet var bortimot perfekt, og crewet gjorde en kjempejobb!

Det eneste jeg vil peke på er dette: På dag to (lørdag) var jeg så uheldig å skade meg, og havnet på medic-rommet. Her krydde det av cosplayere som gjorde seg klar til åpningsshowet og okkuperte store deler av rommet. Dette skapte problemer for medic-crewet, og jeg må innrømme at som "pasient" var dette litt ubehagelig. Cosplayerne flyttet seg heller ikke til et annet rom da medicen som behandlet meg ba dem om å forlate området, i stedet begynte de å kjefte på henne.

Ellers har jeg ingenting å klage på, og jeg gleder meg utrolig mye til neste år!
    Dette ønsker jeg å personlig beklage. Slikt skal ikke forekomme, og det skjedde av den enkle grunn at medicrommet ligger like bak Pressverksalen. De ble etterhvert sendt avgårde til et annet sted slik jeg forstår, og jeg kan ikke annet enn å håpe at det gikk bra og at du fikk det tilsynet og den behandling du behøvde. Vi skal sørge for at slikt ikke gjentar seg! Dette er veldig ubehagelig for både de som måtte ha behov for medisinsk hjelp og de som jobber med det.

Unnskyld!

- Captain Martin

Standard Medlem SweetUchihax's Avatar

Quote Originally Posted by Maritim View Post
    Dette ønsker jeg å personlig beklage. Slikt skal ikke forekomme, og det skjedde av den enkle grunn at medicrommet ligger like bak Pressverksalen. De ble etterhvert sendt avgårde til et annet sted slik jeg forstår, og jeg kan ikke annet enn å håpe at det gikk bra og at du fikk det tilsynet og den behandling du behøvde. Vi skal sørge for at slikt ikke gjentar seg! Dette er veldig ubehagelig for både de som måtte ha behov for medisinsk hjelp og de som jobber med det.

Unnskyld!

- Captain Martin
    Tusen takk, og unnskyldning godtatt! Det viktigste er at det gikk bra til slutt

Standard Medlem

Litt sent, men jeg synes Banzaicon var utrolig bra! Dette var mitt første con og jeg bare elsket det. Kommer definitivt tilbake!
    Åpningsshowet var bare helt utrolig, ser støtt og stadig det om og om igjen på youtube. Det at Twinfools og Nova var der var
    et STORT +! Synes Eirik var veldig morsom og hvem kan vel ikke elske den lille panda'en? <3 Eneste jeg vil pirke litt på var at
    The Japanese Gameshow var litt rotete, bortsett fra det var alt kjempe bra! Banzaicon har også hjulpet meg mye da jeg har
    sosial angst, så selvom det tok 3 timer før jeg turte å stille meg i kø og at jeg ikke klarte å snakke med noen. Jeg har sett nå
    at det ikke er så farlig å være sammen med andre folk og jeg håper at neste gang jeg kommer så kanskje jeg tørr å snakke med
    noen også

Fortsett med det gode arbeidet og godt jobbet til alle i Banzai crewet!

Quote Originally Posted by Chalo View Post
    Litt sent, men jeg synes Banzaicon var utrolig bra! Dette var mitt første con og jeg bare elsket det. Kommer definitivt tilbake!
    Åpningsshowet var bare helt utrolig, ser støtt og stadig det om og om igjen på youtube. Det at Twinfools og Nova var der var
    et STORT +! Synes Eirik var veldig morsom og hvem kan vel ikke elske den lille panda'en? <3 Eneste jeg vil pirke litt på var at
    The Japanese Gameshow var litt rotete, bortsett fra det var alt kjempe bra! Banzaicon har også hjulpet meg mye da jeg har
    sosial angst, så selvom det tok 3 timer før jeg turte å stille meg i kø og at jeg ikke klarte å snakke med noen. Jeg har sett nå
    at det ikke er så farlig å være sammen med andre folk og jeg håper at neste gang jeg kommer så kanskje jeg tørr å snakke med
    noen også

Fortsett med det gode arbeidet og godt jobbet til alle i Banzai crewet!
    Tusen takk for skryt! Skal sørge for at Eirik får smake litt pisk, hehe Kjempefint å høre at Banzaicon var til hjelp! Vi arbeider mye med å sørge for den individuelle deltakerens opplevelse og holder oss derfor på det deltakerantallet vi nå er på, slik at stemningen blir litt mer personlig og at det blir enklere å møte og bli kjent med nye mennesker

Vi håper å se deg igjen til neste år!

Standard Medlem Maxtine's Avatar

Jeg har noe jeg gjerne vil dele fra Banzai, da jeg og broren min satte oss ned å pratet om det idag. Han hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse der... Det var en fyr som gikk rundt å delte ut kjeks til folket. Hvilket jo er kjempekoselig. Broren min spiste den men idet han svelget, merket han at det var nøtter i den.. Noe han er super-allergisk mot. Han løp inn på toalettet og klarte få opp mesteparten, men noe satt igjen og halsen hans hovna helt opp han holdt på å svime av og fikk knapt puste. Hadde jeg vært sammen med han da, hadde jeg ringt en ambulanse, men det var jeg altså ikke og han var for svak til å gjøre noe selv...

Han har nå fått insulinsprøyter til neste gang, etter denne skremmende opplevelsen, men jeg har en liten heads-up til folk som deler ut mat og godis og slikt....
    Det er jo selvfølgelig folks eget ansvar å passe på hva man får i seg når man er allergisk, men når man deler ut sånt så skader det ikke å fortelle folk "Btw, det er nøtter i det." Spesielt når man ikke kan se nøttene.

Det gikk heldigvis bra fordi han stakk fingern i halsen, men hadde han ikke gjort det kunne han ha dødd.

Hadde satt pris på om folk deler beskjeden, fordi det er nokså alvorlig..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)