User Tag List

Results 1 to 11 of 11

Thread: Resultater fra forumundersøkelsen 2010!

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Default Resultater fra forumundersøkelsen 2010!

Slik ser svarene undersøkelsen ut, om man sorterer etter de mest brukte ordene. Vi har fått nesten bare positive tilbakemeldinger. Vi har også fått mye bra konstruktiv kritikk, og vi er alt godt igang med å ta grep ut ifra det. Noe av det vil nok først komme litt senere, men vi har allerede gjort en endring på treff-forumet for å reflektere tilbakemeldingene vi har fått.

Kort litt statistikk:
    - Det var nesten 400 som tok seg tid til å svare i perioden undersøkelsen var aktiv.
    - 57% av dere er jenter.
    - Nesten 70% har vært medlem i mer enn et år.
    - Faktisk er 30% av dere gamle travere som har passert 2 år som aktive medlemmer.
    - 16% av dere er innom hver dag.
    - Og tilsammen er 50% av dere aktive minst én gang i uka.
    - De fleste av dere er mest interessert i anime og manga, faktisk har hele 61% av dere oppgitt at dere bruker Anime og manga-forumet mest på Japani.
    - Dere er sosiale dyr når dere ikke ser anime og 46% av dere bruker forumene for treff og events.
    - Noe som også gjenspeiler seg i at 45% av dere bruker sosiale grupper!
    - Omtrent 70% av de som orket å skrive litt om funksjonene til Japani er fornøyde med tilbudet dere har.
    - Dere er flinke til å fortelle venner om Japani, og 36% har kommet hit via tips fra venner.
    - Vi er glade for å høre at 93% av dere har det trivelig på Japani. Desverre har vi ikke klart å gjøre alle fornøyde, og vi skal prøve å få trivselen enda høyere til neste undersøkelse. Det er vanskelig å gjøre alle fornøyde når det er så mange forskjellige meninger om hvordan man vi ha det. Vi har fått noen gode tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre, så det skal vi klare å gjøre noe med.
    - Vi har god oppslutnings når det kommer til reglene på Japani og over 70% av dere synes reglene er helt passelige. 6% synes de kunne vært strengere og 15% av dere synes reglene er litt strenge, men ikke for strengt.
    - 92% synes at moderatorene gjør en god jobb. 3% føler moderatorene kunne vært flinkere og mer rettferdige. de siste 5% av dere mente ingenting om dette.
    - Over 80% av dere mener at de fleste er fornøyde med moderatorene og reglene. Rundt 15% mener andre brukere er misfornøyd med enten reglene eller moderatorene i noe grad. De siste 5% mente ingenting om dette.
    - 42% av dere har fått minst én advarsel, mens restrerende 58% aldri har fått det.
    - 75% av dere synes Japani er fantastisk^2k og at vi gjør en god jobb og må fortsette med det.

Takk til alle som deltok i undersøkelsen!

Standard Medlem Quakeulf's Avatar

Default Re: Resultater fra forumundersøkelsen 2010!

- 42% av dere har fått minst én advarsel, mens restrerende 58% aldri har fått det.

Oi! Såpass! Har dere noen tall på hvor mange advarsler dere har sendt ut?

You will need a larger parking lot after 3 months p33r's Avatar

Hvis jeg leser intern-systemet riktig er det:
    2797 infractions / warnings (Hvis matten min er ca. riktig er det ca. 2,1 infractions/warnings per dag siden 2005!)
    forholdet mellom infractions og warnings må jeg sjekke opp senere
    2532 raporterte poster

Første infraction/warning er fra 2. desember 2005 som faktisk gikk på grov banning/meget ufint språk!

Første raporterte post er faktisk jeg som raporterte en av viddy sine poster for spam, også 2. desember 2005.

2797 infractions / warnings (Hvis matten min er ca. riktig er det ca. 2,1 infractions/warnings per dag siden 2005!)
    Wow! Det er en del mer enn jeg hadde antatt.

Jeg føler meg plutselig veldig snill.

中二以下亮の脳 Tyblazitar's Avatar

Quote Originally Posted by p33r View Post
    Det må dog nevnes at aktiviteten på forumet er gått vesentlig opp siden den tid, og gjennomsnittet nå for tiden er betydelig høyere.

Quote Originally Posted by Tyblazitar View Post
    Det må dog nevnes at aktiviteten på forumet er gått vesentlig opp siden den tid, og gjennomsnittet nå for tiden er betydelig høyere.
    Det hadde vært vidunderlig å se en graf over utviklinga!

You will need a larger parking lot after 3 months p33r's Avatar

Liten statistikkdump:
    Hvis man ser på gjenomsnittet har vi 97,9 posts per dag, to av disse er warnings. Siden April 2007 har Japani nådd ut til rundt 300 000 unike personer(!). Det mest populære søkeordet brukt for å komme til Japani er "russekort", #2 er "Japani", #3 er "Tørre vitser", #4 er "Desucon" og #5 er "russebilder". Firefox er mest brukte browser på 47%, go you! 94% av brukerene er fra Norge. 4,3 % av trafikken til Japani foregår på sosiale grupper. (Eneste som er mer populært er forsiden)

Jeg gidder ikke å lage så mye grafer og fancystuff, kansje til foredrag på Desucon :>

Jeg gidder ikke å lage så mye grafer og fancystuff, kansje til foredrag på Desucon :>
    Jaaaaa~

One gay scheemaaaaaaysuh!

Standard Medlem Mari~chan's Avatar

Quote Originally Posted by Quakeulf View Post

Oi! Såpass! Har dere noen tall på hvor mange advarsler dere har sendt ut?

hehe. jeg har ikke vert noe serlig aktiv her, men har allikevel klart å få to advarsler >.>'
    jeg er veldig sikker på at de ikke blir sett på som så alvorlige da. handlet om at jeg glemte meg bort og at jeg ikke hadde lest noen instruks regler godt nok *latskap*
    Egentlig bra at dere sier ifra her da, så kan vi prøve å ta oss sammen litt

Standard Medlem Acylia's Avatar

Dette ser da veldig bra ut! Keep up the good work! Har en del venner som ikke er registrert her , så jeg får vel gå og reklamere litt~

Sofasnekker'n Shiraishi's Avatar

...kansje til foredrag på Desucon :>
    This.

For øvrig er grafikken øverst super. Den har Peins, pai, XD og xD, Kidsa, frodi, risbolle og MOLDE.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)