User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 33

Thread: Billig hotel

Default Billig hotel

Det er sikkert folk som begynner å stresse litt nå for de finner ikke noen lavpris hoteller. Vel, her er et forslag fra min side: www.budgethotel.no
    Dette hotellet er ganske billig, og jo flere dere er (maks 4) jo billigere blir det. Du kan også velge mellom to forskjellige typer rom, standar rom eller budget rom.
    Standar rommet: Eget bad, skrivepult, flatskjerm-tv, gratis internett.
    Senger: 1 stk. dobbeltseng + 1 stk. køyeseng. Totalt 4 sengeplasser. Sengetøyet er inkl. i prisen men du må re sengen selv.
    Budget rom: Utstyr: Håndvask, skrivepult, flaskjerm-tv, gratis internett.
    Senger: 2 stk. køysenger. Totalt 4 sengeplasser. Sengetøyet er inkl. i prisen, men du må re sengen selv.

Hotellet ligger rett ved Karl Johan og ligger omtrent 7min gå tur fra Oslo Kongress og også rett ved Oslo S

Dette er det billigste hotellet jeg fant på nettet (men egentlig så oppdaget vi dette hotellet da vi var i Oslo for Soracon )

Hvis dere har noen andre forslag så kan dere jo poste de her

Standard Medlem Skjervik's Avatar

Default Re: Billig hotel

http://www.thonhotels.com/no/Hoteller/Land/Norge/Oslo/Thon-Hotel-Europa/

Her skal jeg og en kamerat ta natta. Koster oss 1700 for dobbelt rom fra Fredagen til Søndagen. Er det noe jeg ikke gidder er det å stresse med lang kjøretur inn til Oslo på Lørdagsmorran.
    Tipper du sitter med 1200 for Lørdag-Søndag og dobbeltrom men ring og sjekk.
    Frokost er med i prisen Rommene ser greie ut... Gleder meg til å sove der jeg Ingenting kan være værre enn Sentrum Pensjonat som jeg sov i på Ai/Soracon. Fyttegrisen!

Quote Originally Posted by Skjervik View Post
    http://www.thonhotels.com/no/Hoteller/Land/Norge/Oslo/Thon-Hotel-Europa/

Her skal jeg og en kamerat ta natta. Koster oss 1700 for dobbelt rom fra Fredagen til Søndagen. Er det noe jeg ikke gidder er det å stresse med lang kjøretur inn til Oslo på Lørdagsmorran.
    Tipper du sitter med 1200 for Lørdag-Søndag og dobbeltrom men ring og sjekk.
    Frokost er med i prisen Rommene ser greie ut... Gleder meg til å sove der jeg Ingenting kan være værre enn Sentrum Pensjonat som jeg sov i på Ai/Soracon. Fyttegrisen!
    for to netter på budgethotel(budgetrom) så betaler vi 390kr hver

Quote Originally Posted by Mettiz View Post
    for to netter på budgethotel(budgetrom) så betaler vi 390kr hver
    Er ikke verdens billigste det jeg har booka på da. Men jeg vil ha litt kvalitet. Siden jeg skal være der fra Fredag-Søndag.

Standard Medlem mthows1's Avatar

Er det pris pr. natt det står på den nettsiden? Dette var billig, ja!

Quote Originally Posted by Skjervik View Post
    Er ikke verdens billigste det jeg har booka på da. Men jeg vil ha litt kvalitet. Siden jeg skal være der fra Fredag-Søndag.
    det samme skal vi, men vi tenkte at vi kommer til å være på desucon mesteparten av dagen så det spiller ingen rolle på rommet. Så lenge det er rent, senger, bad og sånt så er vi fornøyd. Vi skal jo bare sove der og det ser ikke så gale ut på bildene

Standard Medlem Lol-Master's Avatar

tusen takk for tipset Mettiz.

selv om je ikke bor så langt unna Oslo, så kan det være greit å sove der en natt, så slipper så mye frem og tilbake ^^

Quote Originally Posted by Lol-Master View Post
    tusen takk for tipset Mettiz.

selv om je ikke bor så langt unna Oslo, så kan det være greit å sove der en natt, så slipper så mye frem og tilbake ^^
    np mhm, mye lettere, dessuten så er det ikke så dyrt (betale litt ekstra og få privat bad eller betale mindre og dele bad med andre )

Standard Medlem Kelloggs's Avatar

hmmm den var en bra tips, bor ikke langt unna selv, men bare hadde en natt eller 2 der hadde vært greit ja, og er villig til å dele rom og. hmmm drar inn til oslo på fredag og sove der til søndag.

husk: flere (maks4) =billigere XD

Standard Medlem MoNoLith's Avatar

Quote Originally Posted by Mettiz View Post
    det samme skal vi, men vi tenkte at vi kommer til å være på desucon mesteparten av dagen så det spiller ingen rolle på rommet. Så lenge det er rent, senger, bad og sånt så er vi fornøyd. Vi skal jo bare sove der og det ser ikke så gale ut på bildene
    som sa jeg før, så lenge jeg ikke finner noen rotter eller kakkerlakker som kryper opp på meg så er det helt greit for meg og vi skal bare overnatte der tross alt

men det jeg lurte på, om noen har overnattet der før? for å få en inside scoop liksom (mange nettsider lyver jo,so you never know)

Quote Originally Posted by MoNoLith View Post
    som sa jeg før, så lenge jeg ikke finner noen rotter eller kakkerlakker som kryper opp på meg så er det helt greit for meg og vi skal bare overnatte der tross alt

men det jeg lurte på, om noen har overnattet der før? for å få en inside scoop liksom (mange nettsider lyver jo,so you never know)
    eller så får vi bare være prøvekaniner

Som jeg sa tidligere er villig til å dele rom, så hvis noen flere skal ordne rom der så pm meg, og ta det med ro jeg er ikke en sånn gærning, det eneste jeg er ute etter er et rom med seng og tak over hodet og er billigst som mulig, jeg har vært vakt på Aicon og Soracon som var hvis det skulle hjelpe.

Standard Medlem mthows1's Avatar

Nå vurderer vi også å bo på dette hotellet Vi er 5 stk da, så blir et 3mannsrom og et 2mannsrom.

Standard Medlem

Lurer også på dette hotellet, har ikke bestemt meg enda.. xD må høre med Shoo hvor vi skal gjøre av oss

Budget Hotell er fullbooket helgen 16-18 Oktober hva dobbeltrom angår!
    Ringte for ca 34 sekunder siden og det første jeg hørte etter at jeg nevnte at jeg skulle ha dobbeltrom for 16-18 oktober: <Nei beklager, det er fullbooket.>

Ringte selv og dem sa det var visst fullbooket på allt der visst den perioden.

Standard Medlem AzZa's Avatar

Quote Originally Posted by MoNoLith View Post

Jeg har bodd der, ok plass, men rommene er trange og badet klaustrofobifremkallende. Hvis du er like uheldig som vi var ender du opp med en dusj som er tett, og da blir hele badet oversvømt(ikke gøy). Heisen er mongo, og det er litt kronglete å finne fram inne i bygget, men frokosten er god! Det høres kanskje ikke så bra ut, men for å være helt ærlig var det helt greit bare for å sove der et par netter, og vi så ingen ekle småkryp X3

Ellers har jeg også sovd på cochs pensjonat ( http://www.cochspensjonat.no/ ) hvor jeg synes det var ganske bra, de hadde romsligere og finere rom der i hvert fall (:

Helsikes det skulle være vanskelig å finne ledige hotellrom i oslo da, har søkt overalt, ingeting ledige på de dagene.

Quote Originally Posted by Kelloggs View Post
    Helsikes det skulle være vanskelig å finne ledige hotellrom i oslo da, har søkt overalt, ingeting ledige på de dagene.

http://www.thonhotels.com/no/Hotelle...-Hotel-Europa/

Anbefales. 850 spenn pr. pers for et dobbeltrom med mye goder inkludert frokost fra Fredag 16. Okt til 18. okt. Ligger like ved Slottet.
    Jeg skal hit og jeg tar med PS2, Naruto spill og Prosjektor iallefall!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)