User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 48 of 48

Thread: Harry Potter og Halvblodsprinsen (film)

Standard Medlem Amaye's Avatar

Default Re: Harry Potter og Halvblodsprinsen (film)

Quote Originally Posted by Mikey View Post
    Spoiler Spoiler: Spoiler, desho.
    Spoiler Spoiler:

KLØFTA Takashi's Avatar

Spoiler Spoiler: SPOILER SPØRSMÅL FRA MIKEY OG SVAR FRA TAKASHI
    Last edited by Takashi; 1st August 2009 at 04:17. Reason: HVORFOR FÅR JEG IKKE SPOILER PÅ FORHÅNDSVISNINGA?

Standard Medlem

Må si jeg likte filmen ganske godt, selv om jeg syntes boken var mye bedre

Det var absolutt en bra film, de holdt seg ganske bra til boken synes jeg, men jeg ble sykt skuffet over at de ikke tok med den delen der føniksordenen og noen av elevene møtte på dødseterne i borgen D8<
    åå jeg ergrer meg sånn...hadde sittet å gledet meg som en unge til å få se Lupin igjenn (siden det er yndlingspersonen min i hele serien *w* )

Men men... den var nå bra allikevell da
    litt skuffende på noen steder men...bra,
    selv om film nr. tre fortsatt er favoritten min ^^

Standard Medlem Ureshii94's Avatar

HVOR VAR SLUGHORNS BART?! D: det er det som jeg finner mest irriterende. -_-'
    Er det så utrolig vanskelig for dem å gi ham en diger bart?! o.O Og dessuten har de fortsatt ikke klart å gi Harry og Hermione riktig hår >.> Hermione har jo skikkelig velfrisert hår i filmene, men skal jo egentlig ha stort og rufsete hår o.O og Harry har jo kort hår som ligger rett ned, men skal jo egentlig ha dette håret som står til alle kanter T.T det dreper meg virkelig T.T Og de har fortsatt ikke klart å gi Harry grønne øyne... Shame shame!! D:

Standard Medlem Sakujo's Avatar

Har etterhvert begynt å stille mindre krav til at filmadapsjoner skal være helt like originalen, så denne var absolutt bra. Problemene synes jeg ligger i prioritering, og at dette fører til en hakkete variasjon mellom uviktige scener (kornåker, som folk har sagt, og karaktereren der?) og hovedplottet. Heldigvis kom hovedpoengene fint fram, og filmen var som oftest estetisk fin å se på. Også noen bra skuespillere. Tenker at det kanskje virkelig kan bli bedre å lage to filmer av siste boka.

Quote Originally Posted by stjarni__ View Post
    Har ikke sett filmen enda, meen er skeptisk til hele sulamitten Harry Potter-filmene gikk i dass med firern in my opinion, fordi historiene blir så lange og komplekse og eventfulle at det er klin umulig å lage én film som gjengir én bok. I tråd med at filmene hittil har blitt verre jo lenger ut i serien man har kommet, venter jeg egentlig at denne kommer til å være mer rotete og random enn femern. :K
    Ser poenget ditt, og vil tro at dette er hovedgrunnen til de problemene jeg merker meg. Men det virker på meg som at Harry Potter-filmene også varierer mye etter regissøren. De to første synes jeg var de verste, for å si det slik.

Quote Originally Posted by tanketom View Post
    Litt off-topic, men eg sjekka Wikipedia, og den seier dei tre første: "In the new millennium, Williams was asked to score the film adaptation of the widely successful book series, Harry Potter. He went on to score the first three installments of the franchise."
    Og videre, om Deathly Hallows-filmene, sier wikipedia: "In July 2009, John Williams, composer of the first three film's scores, said that he will return as long as it fits with his schedule.[15]"

Det er fortsatt håp for musikken!

Standard Medlem Grimmjow's Avatar

Quote Originally Posted by Ureshii94 View Post
    Er det så utrolig vanskelig for dem å gi ham en diger bart?! o.O Og dessuten har de fortsatt ikke klart å gi Harry og Hermione riktig hår >.> Hermione har jo skikkelig velfrisert hår i filmene, men skal jo egentlig ha stort og rufsete hår o.O og Harry har jo kort hår som ligger rett ned, men skal jo egentlig ha dette håret som står til alle kanter T.T det dreper meg virkelig T.T Og de har fortsatt ikke klart å gi Harry grønne øyne... Shame shame!! D:
    hehe, ble litt skuffa over slughorn's utseende jeg også. han så helt annerledes ut enn det jeg hadde sett for meg

Quote Originally Posted by Ureshii94 View Post
    I den scena hvor harry vinner felix felicis-eliksiren har Hermione for en gangs skyld riktig hår. Da jeg så det tentke jeg bare: hvorfor ser ho ikke alltid sånn ut?!?

http://api.ning.com/files/yrGjXwTPao...R/Utennavn.jpg

Her ser ho hvertfall litt ut som ho skal...

Standard Medlem Ureshii94's Avatar

Quote Originally Posted by marlee View Post
    I den scena hvor harry vinner felix felicis-eliksiren har Hermione for en gangs skyld riktig hår. Da jeg så det tentke jeg bare: hvorfor ser ho ikke alltid sånn ut?!?

http://api.ning.com/files/yrGjXwTPao...R/Utennavn.jpg

Her ser ho hvertfall litt ut som ho skal...
    Ja, jeg ble litt positivt overrasket et par ganger, men jeg syns nå fortsatt ikke de har greid utseendet til mange av karakterene veldig bra :/
    Men var nå bra at hun hadde riktig hår et par ganger

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)