User Tag List

View Poll Results: Yuri/Shojou-ai til neste Aicon?

Voters
119. You may not vote on this poll
  • Ja

109 91.60%
  • Nei

10 8.40%
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 61 to 66 of 66

Thread: Yuri på neste Aicon?

Default Re: Yuri på neste Aicon?

Quote Originally Posted by luzette-chan View Post
    Jeg hadde samme tanken der at det kunne deles inn sånn at en gikk i kjole mens den andre kunne gå i dress eller lignende så det kunne komme fram en liten skille mellom seme og uke.
    I hvertfall så kunne det ha vært fint om ikke alle parene var helt likt kledd og ikke har noe skille mellom seme og uke. Om det blir bare det kan det bli litt kjedelig og én spora. >:
    Også vet jeg at det er yuri fans som liker at det er seme og uke forhold i det, også er det noen som ikke bryr seg like mye om det. Maidsene skal jo være der for fansen, så da kan de tilfredsstille mest mulig av fansen.
    Akkurat her er eg veldig ueinig. Viss den eine kler seg som gutt, syns eg det blir wannabe-het, og då mister litt av poenget sitt. Sjølvsagt med unntak av sånne småting á la Nao i kjole på aicon i år. Pluss at maids = kjole. Ellers blir det ikkje maids. Ikkje for meg, vertfall.

Uansett, det går no an å ha "seme" og "uke"-forhold i yuri også, uten at det nødvendigvis viser på bekledninga, men heller på oppførselen?

Samme fargekode som butlerane høyrest ut som ein god idé, though.

Standard Medlem Amaye's Avatar

Er enig med Xaphania...Midsene kan gå i kjole, og oppførselen vise til seme/uke...
    Eller så kan man jo bare forandre litt på klærne, at alle maidsene går i kjole, men kjolene kan være litt annerledes fra hverandre

Quote Originally Posted by Xaphania View Post
    Akkurat her er eg veldig ueinig. Viss den eine kler seg som gutt, syns eg det blir wannabe-het, og då mister litt av poenget sitt. Sjølvsagt med unntak av sånne småting á la Nao i kjole på aicon i år. Pluss at maids = kjole. Ellers blir det ikkje maids. Ikkje for meg, vertfall.

Uansett, det går no an å ha "seme" og "uke"-forhold i yuri også, uten at det nødvendigvis viser på bekledninga, men heller på oppførselen?

Samme fargekode som butlerane høyrest ut som ein god idé, though.
    Jeg mente ikke dirkete som en gutt, men i allefall en skille på en måte. Men jeg ser poenget ditt. Det mister poenget om man skal kalle det maids mens noen av dem går i dress. XD'

Standard Medlem Zaijin's Avatar

YU-RI! YU-RI!! vil ha!!! XD men, det er en viss forskjell på yaoi og yuri fans... yaoi fans: jenter som skriker og aw'er på gutter<3 Mens yuri fans er stort sett siklende gutter? xD men gogo! begge deler, for all del 8D

Standard Medlem Shirokage's Avatar

Ja gjerne! Ettersom jeg er streit gutt så er det ikke så veldig appealing med boyslove for meg. Bare det at aicon fokuserer bare på boyslove var det som gjorde at jeg bare dro på soracon. Yuri hadde antageligvis fått med meg på aicon også

Standard Medlem Pjollen's Avatar

Quote Originally Posted by Zaijin View Post
    YU-RI! YU-RI!! vil ha!!! XD men, det er en viss forskjell på yaoi og yuri fans... yaoi fans: jenter som skriker og aw'er på gutter<3 Mens yuri fans er stort sett siklende gutter? xD men gogo! begge deler, for all del 8D
    Jeg sikler nå gjerne på jenter og jeg såXD og hvem sier at yaoifans = jenter? Har flere guttevenner jeg som digger yaoi(både gay og straight)^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)