User Tag List

Page 6 of 6 FirstFirst ... 3456
Results 101 to 110 of 110

Thread: Soracon 09 - Feedback-tråden!

Standard Medlem Zaijin's Avatar

Default Re: Soracon 09 - Feedback-tråden!

indeed altså, 18+ er det ikke noe vits med xD da mister man over halvparten på grunn av alderen og en kvart del av at halvparten blir mistet, også 2/10-del av folk som er slitne...

Standard Medlem Grethe B's Avatar

Quote Originally Posted by p33r View Post
    Med i historien kan det også nevnes at du kan sende mail til organizer@desu.no med litt kontaktinfo om du har lyst til å melde deg generelt til crew.
    Jeg foreslo på ett lite møte jeg var i sammen med noen fra både medic crew og vanlig crew at jeg kunne finne ut prisen på sånn megafon på Clas olson
    en megafon som kun blir brukt til Cons hadde vært en god investering.
    satse på god kommunikasjon først og fremst er sikkert viktig.
    finner sikkert flere walkie-talkies som går på batteri for en billig penge også

Hvis kommunikasjonen blir 100%, så tror jeg at mye går som varm kniv i smør etterpå.
    Bare som ett lite forslag

syntes litt synd på Gunnar som ropte beskjeder opp på connene, og bare de fremste hørte hva som ble sagt.

Standard Medlem Skjervik's Avatar

Quote Originally Posted by Grethe B View Post
    Jeg foreslo på ett lite møte jeg var i sammen med noen fra både medic crew og vanlig crew at jeg kunne finne ut prisen på sånn megafon på Clas olson
    en megafon som kun blir brukt til Cons hadde vært en god investering.
    satse på god kommunikasjon først og fremst er sikkert viktig.
    finner sikkert flere walkie-talkies som går på batteri for en billig penge også

Hvis kommunikasjonen blir 100%, så tror jeg at mye går som varm kniv i smør etterpå.
    Bare som ett lite forslag

syntes litt synd på Gunnar som ropte beskjeder opp på connene, og bare de fremste hørte hva som ble sagt.
    Clas Ohlson har den billigste Megafonen i Norge (Ny) Og koster 198,-
    Biltema sin ligger på 300-500 tror jeg...
    http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=73633276

Standard Medlem wopsi's Avatar

jeg synes at det var alt for drøyt at dere lot folk stå ute i varmen fordi de ikke fikk komme inn , desuten så ble det for dumt at når du gikk ut at du ikke kom inn igjen at man måtte vente til et hvis antall folk hadde gått ut =/de som stod ute hadde betalt billet de også men de fikk mindre soracon tid noe som dere burde har ordnet på...

men må rose dere en masse med medic og maids ^^

Sutrefaen Sharingan's Avatar

Quote Originally Posted by wopsi View Post
    jeg synes at det var alt for drøyt at dere lot folk stå ute i varmen fordi de ikke fikk komme inn , desuten så ble det for dumt at når du gikk ut at du ikke kom inn igjen at man måtte vente til et hvis antall folk hadde gått ut =/de som stod ute hadde betalt billet de også men de fikk mindre soracon tid noe som dere burde har ordnet på...
    Dette vil bli ordnet på til neste år, hvor vi kommer til å ha en bedre beregning på hvor mange som kommer samt at vi kommer til å ha mer plass. Dette vil åpne for mer publikum per kvadratmeter samt at vi har større plass å boltre oss på.

Standard Medlem Kelloggs's Avatar

Ja jeg er enig selv med det kø greiene var mye surr med, men jeg var en av vaktene der og jeg kan trygt si at det å stoppe folk sånn på døren likte jeg ikke, jeg rett og slett hatet meg selv der og da, men det var beskjedene jeg fikk om å gjøre og fikk sett crewets synspunkt på dette i samme slengen så jeg skjønnte også hvorfor vi gjorde det og.

Vil også si noen ord om Medic crewet, utrolig bra jobb, spesielt når dere gikk å delte ut vann til folk, hadde det ikke vært for dere hadde jeg vel kollapset av tørste i varmen, så bra jobba, det skal dere ha!!

Jeg så faktisk det med pedobear komme på lang avstand - Kameraet var nemlig Joakim (Black Mage) sitt, og hun lånte det for å bruke det på første skitten sin.

Han slettet skit-bildene og alle de andre upskirt-bildene hun tok med kameraet (Hvis du brukte skjørt, tok hun antageligvis bilde opp under det uten at du var klar over det) så det er nok ingen fare for at de skal bli offentliggjort

Og tilbake til det tråden EGENTLIG handler om;
    Awesome med vann til mengden når vi stod i kø; Det var alt for få vannmasser oppe i lufta som cosplaya Clouds, så sola steika veldig ofte.

Alt i alt likte jeg SoraCon veldig godt!
    Last edited by Tobiasu; 4th July 2009 at 14:33. Reason: Way off-topic

Standard Medlem MoNoLith's Avatar

Quote Originally Posted by Kelloggs View Post
    Vil også si noen ord om Medic crewet, utrolig bra jobb, spesielt når dere gikk å delte ut vann til folk, hadde det ikke vært for dere hadde jeg vel kollapset av tørste i varmen, så bra jobba, det skal dere ha!!
    ENIG!!
    Synes det var kjempesøtt og kjempehyggelig av dere ~^^

SS-uk-C miyako-brownie's Avatar

køen må jeg nesten klage litt over... det var noen som snek og sånn... men det er litt vanskelig for vaktene og kontrulere. og det når de slapp inn folk med åpnings show bilett så fikk ikke jeg komme inn selv om jeg hadde åpnings show bilett og stod fremst i køen... heldigvis kom jeg til showet like før det begynte da! X3

medic var kjempe flinke. hadde det ikke vært for dem hadde jeg sikkert hatt en kraftig hodepine mye lenger en det jeg egentli hadde. ( selv om jeg drakk nokk vann) og de var flinke som løp rundt med vann. Og det så veldig slitsomt ut også.

Standard Medlem Veriun's Avatar

Køen for å slippe inn/få stempel var det verste med årets Soracon. Kostymet mitt utsatte både armer og bein for sola, og hadde det drøyet litt til hadde jeg blitt stygt solbrent. Det ble også veldig kaotisk angående cosplaykonkurransen; jeg merket at flere av deltakerne befant seg inne i bygget da de ble ropt opp til scenen. En forhåndslaget liste med hvem som skal opptre når hadde vært en fin idé (og så slipper man å stå der og få jernteppe når navnet ens plutselig blir ropt opp), skjønt hvis man kan melde seg på et kvarter før konkurransen ser jeg problemet i det. Angående pedobear-stuntet fant jeg egentlig plastposemannen/Internett langt mer forstyrrende, og det var en del tiggere som var veldig innpåslitne.

Ellers var det et supert con - en spesiell takk til medic crew-et og hvem det nå var som sto på scenen store deler av tiden og klarte å lire av seg en del morsomheter etter det kaotiske billettsalget. Tusen takk til arrangørene også, for at dere gidder å organisere disse treffene.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)