User Tag List

Results 1 to 12 of 12

Thread: Soracon fanart stand

Standard Medlem kittypetro's Avatar

Default Soracon fanart stand

OK tenkte at jeg skulle ha en fanart stand på Soracon, og lurte på hva dere der ute vil kjøpe og hvor mye jeg skal ta betalt

Her er det jeg skal selge

A4 tegninger:

Do not disturb skilt:

Bokmerker:

Så bare lurte på om folk vil kjøpe dette og hvor mye dere kunne tenke dere å betale for dem

Standard Medlem Svenningen's Avatar

Default Re: Soracon fanart stand

den hinataen ville jeg gitt mellom 50-125 for tenker jeg! den var digg

og de 'do not disturb' skilta tja 25-50 ?

Så... en hundrings for A4 tegninger og la oss si 30 for ett do not disturb skilt? Og bokmerkene til 10 kr stykket?

Standard Medlem jadb's Avatar

Definitivt den med Hinata på!

Vet ikke hva som er vanlig å betale.. Tør ikke gi bud for jeg vil ikke fornærme deg på noen måte, og når jeg ikke vet hva some r vanlig er det jo fare for det da. Hvor stor skal den være? Har du tegna og så scanna inn og jobba med i tegneprogram?

Ops! Jeg er litt fjærn. Leste bare din mail og hoppa ove de neste. De prisene høres greie ut^^

Ja tegna og så lagd i Photoshop. Bakgrunnen i Hinata's bilde er ikke min da, men jeg ville ha en slags bakgrunn

Hvis det er trykte tegninger (photoshop og printer), er det trykk, og de er ikke så mye verd som originaltegninger. De prisene du foreslår, ville være helt topp for håndlagde orignaltegninger av en amatør, men trykk bør være billigere. Til gjengjeld kan du lage flere. Og signer dem for hånd, det gjør seg.

Do Not Disturb-skiltene kan du plastlaminere, det betaler jeg gjerne 30-40 kroner for.

Ooops --- glemte The Obvious Disclaimer: Du tar selvsagt den prisen du vil, folk betaler om de er interessert. Det er ikke noe som er "for dyrt" hvis du har en kunde som er villig til å betale. (Men de Do Not Disturb-skiltene har potensiale til å selge mange, hvis de selges for forbrukervennlig pris. Hvem vil ikke ha et Do Not Disturb-skilt?!)
    Last edited by Heika-sama; 20th May 2009 at 10:40. Reason: Slo sammen dobbeltpost.

OK oppdatering.

Da jeg ikke har råd til å printe ut Photoshop bilder fra dataen min tegner jeg nye tegninger i svart hvit, får min mor til å kopiere på jobben og fargelegger og skriver under for hånd senere

Så alt er nå tegnet for hånd ingen data manipulering

Så jeg tenkte å sette prisen til disse, og lurer på om det virker rimelig for dere som kommer og skal kjøpe hos meg:

A4 bilder (inkluderer 2 Bleach bilder, 1 Naruto bilde, 1 D.gray-man bilde, ett Final Fantasy bilde og muligens ett Inuyasha bilde): 150 kr

Do not disturb skilt (Ett Shikamaru sovende på bunnen og ett med Snorlax): 30 kr (Disse vil komme på litt tykkere papir mest sannsynligvis, men ingen laminering, det får dere gjøre selv)

Bokmerker (Ganske like de jeg alerede har vist i photoshop lengre opp, med untak av DGM korset som blir avkuttet litt på sidene for å ikke bli for bredt): 10 kr

Så virker dette som en grei pris?

PLZ si ifra asap

Standard Medlem Skjervik's Avatar

Quote Originally Posted by kittypetro View Post
    OK oppdatering.

Da jeg ikke har råd til å printe ut Photoshop bilder fra dataen min tegner jeg nye tegninger i svart hvit, får min mor til å kopiere på jobben og fargelegger og skriver under for hånd senere

Så alt er nå tegnet for hånd ingen data manipulering

Så jeg tenkte å sette prisen til disse, og lurer på om det virker rimelig for dere som kommer og skal kjøpe hos meg:

A4 bilder (inkluderer 2 Bleach bilder, 1 Naruto bilde, 1 D.gray-man bilde, ett Final Fantasy bilde og muligens ett Inuyasha bilde): 150 kr

Do not disturb skilt (Ett Shikamaru sovende på bunnen og ett med Snorlax): 30 kr (Disse vil komme på litt tykkere papir mest sannsynligvis, men ingen laminering, det får dere gjøre selv)

Bokmerker (Ganske like de jeg alerede har vist i photoshop lengre opp, med untak av DGM korset som blir avkuttet litt på sidene for å ikke bli for bredt): 10 kr

Så virker dette som en grei pris?

PLZ si ifra asap
    Jeg må si jeg hadde venta høyere priser. Flotte priser du har ramset opp der!
    Bare jeg får rana banken nå så har nok ikke du flere Naruto bilder igjen

kommer til å ha ca 10 kopier av hvert bilde så... Det burde holde sant?

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

holder du av en sovende do not disturb shikamaru til meg?. skal gå rundt som crew så jeg veit ikke når jeg får mulighet til og komme bortom standen din.

Yes will do Tharanee

oppdatering, det blir ikke bokmerker, da arkene jeg har er så tynne og skrøpelige til å funke orgentlig. Alt annet går om planlagt

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)