User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 53 of 53

Thread: Death Note LA, amerikansk remake (2010)

Standard Medlem Cobol Sama's Avatar

Default Re: Death Note LA, amerikansk remake (2010)

Zac Efron ser enten ut som en gammel mann (med skjegg) eller så ser han ut som en 13-åring o_O han er overhodet ikke PEN nok til å spille Light, og imaget hans er for pusete til å være en etterhvert gal massemorder.

Standard Medlem Coppola-chan's Avatar

Om Zac Efron skal spille Raito i reamaken, bryr jeg meg lite om. Synes han egentlig passer.

Men det jeg stort sett plager meg om er hvem som skal spille L!
    Lou Pucci? nyah~~
    Last edited by Coppola-chan; 25th December 2009 at 21:10. Reason: Retting

Standard Medlem obitobi.'s Avatar

håper de lager den filmen, det kan skeffe enda flere anime og manga fans. der jeg bor er det bare 2-3 av vennene mine som driver med sånn, og broren mn erter meg til og med for det *.*. håper IKKE zac efron får rollen som light. lurer på hvem som skal spille L og misa?
    jim carrey som ryuk!!

Standard Medlem Haku<3's Avatar

Jeg syns Freddie Highmore burde spille Near, jeg.

Standard Medlem Duragon's Avatar

Beklager at jeg gjennopliver en gammel tråd, men tenkte istedet for og lage en helt ny tråd om samme tema. Fortsette på denne vil ikke skape så mye kaos. Bare rette på meg viss det er nødvendig.

Men ja, ville faktisk se Z Efron som Light.. Fordi: Light er en uskyldig skole gutt som ender opp med og bli en maktgal psykopatisk morder. (spørs hvordan du ser det)
    Z Efron er jo skuespiller.. Og vi alle kjenner han som en liten uskyldig tennåringsidol.. Hva hadde jeg ikke gjort for og se han bli en maktgal morder?

etter youtube og diverse...
    Jaa jeg går etter bølgen og sier Johny Depp for L.. Ikke peiling på hvorfor siden jeg er i grunn lei av J. D's roller for såpass mye over*opperksomhet. Men tenker jo, herr Depp er jo en overlegen god skuespiller (godt ment) Han har jo hatt roller som er ganske lik oppførselen til L.. Også har Depp digg hår. Blir kansje litt for gammel.. Men sånn er det med den saken..

Matsuda har jo en viktig rolle.
    Spoiler Spoiler:

Og i følge en video, hadde faktisk Zach Braff fra Scrubs (JD) passet inni rollen, kan være veldig barnslig men også veldig seriøs (Har en film med Zach der han er ganske hardcore)
    Noe som Matsuda er, seriøst.. men feil kommentarer til feil tid..

Spoiler Spoiler:
    og det er jo ganske koselig også

Standard Medlem Kotoke's Avatar

Jeg hadde ikke overlevd å sett den med noen venenr vis den hadde kommet på DVD. Jeg hadde brukt hele filmen til å forklare at det er anime, og at alt er feil. Så hadde jeg tvunget dem til å lese mangaen og se på animen. Men alikevell; hadde ikke overlevd.

Stemmer ikke for Zac Efron som Light. Selv om han antageligvis ligner, så er han mye mer.. samma det, han passer ikke til annet en kjærlighetskomedier. Selv om han hadde vært en god Light skuespilermessig, hadde jeg ikke klart å ta han alvorlig.

Standard Medlem Itako's Avatar

Quote Originally Posted by NightButcher View Post
    Jeg syntes de burde ha en mer ukjent skuespiller, fordi, som noen kommenterte på videoen, vil folk se den bare pga Zac. Og det er helt feil. De kommer til å ødelegge det.
    Er helt enig. Liker ikke tanken på disney fans som invaderer kinoer bare fordi Zac Efron spiller rollen til Light.
    Jeg kommer nok IKKE til se på den filmen uansett om han er med eller ikke, det er nok med den japanske live action filmen.
    Hvor sikkert er det at de kommer til å lager den?

Standard Medlem Fato-loves-L's Avatar

Personlig ville jeg ikke likt High school musical Efron til rollen som Light. Men hey, man kan jo gi ham en sjangse. Kanskje han kan spille seriøse karakterer som Light.
    Who knows, det er 50/50 Sjanse.
    Enten greier han rollen som Light eller så blir det totalt Fail.

Foressten, blir det noe film i det hele tatt eller er det fortsatt snakk om det??

Standard Medlem SweetUchihax's Avatar

Jeg vil at den skal bli laget! Men vil ikke ha Zac som Light D:
    Jim Carrey som Ryuuk hadde vært awesome.
    Og jeg er picky på hvem som blir L. Egentlig vil jeg at Ken'ichi skal spille ham i remaken også, men engelsken hans suger -.- Dog kan jeg ikke forestille meg at noen spiller ham bedre en Ken'ichi...
    Stemmer for at Hideo Nakata blir regissør. Jeg likte hvordan han gjorde L: Change the worLd...

Folk dømmer Zac etter HSM-filmene. Om noen av dere har sett hairspray, kan dere lett se at han er en veldig talentfull skuespiller, og har lite vanskeligheter for å virke litt "full of himself", som er perfekt for Light. I tillegg blir ikke filmen noe annerledes om den får en "twilight-skare" etter seg bare fordi Zac er med, det er bare teit å si at det "kommer til å ødelegge det". Akkurat som om det er teit å like noe eller noe blir teit bare fordi mange liker det. <__< I tillegg ligner jo Zac unektelig mye på Light. Han er pen også, og har evnen til å kunne virke søt og uskyldig skolegutt-aktig (sikter til begynnelsen av serien) og forandre seg til å se ut som en virkelig ond person på et blunk.

Jeg ville også likt å se Johnny Depp i rollen som L. De smågale rollene han alltid for passer ham perfekt, og ingen kan vel nekte for at L er litt smågal? Dessuten er Depp en fantastisk skuespiller. Han er herlig flink.

Men seeing as dette visstnok skulle vært planlagt over et år siden, ser det ikke ut til at det er aktuelt? Eller?

Standard Medlem Lilium~'s Avatar

Personlig så tror jeg dette kan bli bra. Det blir tross alt ikke verre enn de japanske filmene. Jeg tror heller ikke at noen kommer til å merke mye av amerikanisering. F.eks. Det er plass for mye vold. Zac HAR spilt i high school musical og whatnot, men selv om han har spilt i det, så er han en skuespiller. Han skal være i stand til å spille flere typer roller enn en. Mye av negativiteten til denne filmen ,tror jeg kan komme av typisk weeaboo-hate mot amerika.

Jeg vet at jeg skal se den hvertfall ^^

Standard Medlem Duragon's Avatar

Husk at en skuespiller gjør egentlig bare hva manuset forteller han.
    OG det går trossalt mange kutt før de får scenen perfekt. Altså.. Tror ikke de gir seg før Zac blir ond nok.

Og han som spilte L i de japanske filmene var en diger skuffelse. L var mye mere livfull enn han som skulle se ut til å stupe rett i bakken av trøtthet.

Standard Medlem JapanCupcake's Avatar

Egentlig mener jeg at de bare kan lage hva de vil. Så kan folk sitte å le av hvor elendig the er med noen øl bokser <3.
    Jeg mener lissom, Zac og Light er like men hvis man tenker på hvem som ligner på Misa. Ashley Tisdale... så blir det Highschool Musical igjen!. L hvem skal være han? Ben stiller? Johnny Depp? Tim Burton?!.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)