User Tag List

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 53

Thread: Death Note LA, amerikansk remake (2010)

Standard Medlem NightButcher's Avatar

Default Re: Death Note LA, amerikansk remake (2010)

Jeg syntes de burde ha en mer ukjent skuespiller, fordi, som noen kommenterte på videoen, vil folk se den bare pga Zac. Og det er helt feil. De kommer til å ødelegge det.
    Last edited by NightButcher; 4th May 2009 at 20:33. Reason: Skrive feil ;P

charuru zi britannia ilifin's Avatar

Quote Originally Posted by NightButcher View Post
    Jeg syntes de burde ha en mer ukjent skuespiller, fordi, som noen kommenterte på videoen, vil folk se den bare pga Zac. Og det er helt feil. De kommer til å ødelegge det.
    Ødelegge det hvordan? Å se en film fordi det er en spesifikk skuespiller i den er helt normalt, og at det bidrar til å spre Death Note og anime generelt enda mer enn før er ikke annet enn positivt! Det er ikke noe å "ødelegge" i den forstand at dette vil være en fullverdig produksjon basert på konseptet til Death Note, gjerne med de samme karakterene - men fremførelsen behøver ikke være den sammen. Om det flopper - vel, synd om det skjer - så blir det oss som fans som får muligheten til å presentere tegneserien og forklare at dette er hva man egentlig bør få med seg.

Standard Medlem Blackfred's Avatar

Jeg tviler sterkt på at den mainstreame Zac-fansbølgen vil se Death Note på grunn av skuespilleren. Det er mye mer sansynlig at kinosetene vil være okkupert av fanatiske animefans.

Men hvis de våger å gi filmen så mye som ett tall under 15-års aldersgrense skal det sultestreikes foran kinosalen! Mark my words!

Standard Medlem Amaye's Avatar

Quote Originally Posted by Blackfred View Post
    Jeg tviler sterkt på at den mainstreame Zac-fansbølgen vil se Death Note på grunn av skuespilleren. Det er mye mer sansynlig at kinosetene vil være okkupert av fanatiske animefans.

Men hvis de våger å gi filmen så mye som ett tall under 15-års aldersgrense skal det sultestreikes foran kinosalen! Mark my words!
    Så det betyr du kommer til å se filmen? Men ja, filmen burde hvertfall ha 15-års grense...

Standard Medlem NightButcher's Avatar

Quote Originally Posted by ilifin View Post
    Ødelegge det hvordan? Å se en film fordi det er en spesifikk skuespiller i den er helt normalt, og at det bidrar til å spre Death Note og anime generelt enda mer enn før er ikke annet enn positivt! Det er ikke noe å "ødelegge" i den forstand at dette vil være en fullverdig produksjon basert på konseptet til Death Note, gjerne med de samme karakterene - men fremførelsen behøver ikke være den sammen. Om det flopper - vel, synd om det skjer - så blir det oss som fans som får muligheten til å presentere tegneserien og forklare at dette er hva man egentlig bør få med seg.
    Hver gang jeg ser på han, kommer jeg til tenke på high school musical og det kommer til å ødelegge følelsen/stemningen.

にゃんにゃんにゃんにゃん Uibeke's Avatar

Om Zac Efron greier å spille et sinnsykt,ungt geni, så er det vel greit for min del, regner jeg med. Men jeg klarer ikke helt å se for meg han som Light av den enkle grunnen at han er for mye fløtepus i mine øyne, men som sagt, om han greier det, så for all del.

Er mer spent på hvem de velger som Misa og L, egentlig. Gode skuespillere, for all del. Hadde vært morsomt å ha Gary Oldman som L , synd han er litt..gammel.

Standard Medlem Inepte's Avatar

Selv om Zac Efron og Light har flere likheter, syns jeg ikke akkurat at han passer til selve rollen. Som flere allerede har sagt, så er han nok litt for søt for en sånn film. Dessuten kan jeg ikke tenke på annet enn High School Muical når jeg ser på ham. "Troy Bolton must be put under surveillance." liksom.

Når det gjelder selve filmen kan jeg nesten ikke vente på resultatet. Jeg har en følelse av at den kommer til bli nokså fjollete med tanke på overgangen fra manga til live action (for like what, fjerde gangen?), men hvis folka får tak i gode skuespillere og hele pakka, blir det vel i det minste en OK film.

Jim Carrey som Ryuk? Oh yes baby.

Standard Medlem AnnaL's Avatar

Har det faktisk blitt konfimert at det skal bli en amerikansk film? Synes bare ikke at noen amerikanske skuespillere ser ut som Light, L, Misa osv.

..Men hvis Zac skal spille Light kommer sikkert Misa til å bli spilt av en eller annen Disney-"stjerne".

Jim Carrey som Ryuk? Enig ;D ..men blir det ikke egentlig bare stemmen hans da? ;D

Standard Medlem Reila's Avatar

Tokyo Graph har et par artikler om det, seneste var det med at Warner Bros har fått rettigehetene til filmen.
    Den linken er her, med link til det fra i fjor http://www.tokyograph.com/news/id-4736

Standard Medlem AnnaL's Avatar

Quote Originally Posted by Reila View Post
    Tokyo Graph har et par artikler om det, seneste var det med at Warner Bros har fått rettigehetene til filmen.
    Den linken er her, med link til det fra i fjor http://www.tokyograph.com/news/id-4736
    Tror egentlig ikke at filmen kommer noen gang til å bli laget D:

Jeg er i hvertfall litt skeptisk til Zac som Light, men de var skummelt like!
    Men Jim Carrey som Ryuk hadde vært festlig!!

Standard Medlem nekish's Avatar

Standard Medlem Lonely Wolf's Avatar

jeg syns egentlig at Zac SER litt for snill ut til å være Light...

Standard Medlem Amaye's Avatar

Uff...Håper den blir avlyst og ALDRI ALDRI ALDRIIIII får se dagens lys...

Standard Medlem Hagenisse's Avatar

Bare de ikke gjr endringer ifra mangaen slik som den japanske filmen :/

Quote Originally Posted by Amaye View Post
    Uff...Håper den blir avlyst og ALDRI ALDRI ALDRIIIII får se dagens lys...
    det kan jo ikke skade om filmen blir laget

Standard Medlem miechan's Avatar

AAAAAAALDRI i verden om jeg skal se denne remaken, nei!

Standard Medlem Ibelin's Avatar

Uff ikke ødelegg den gleden vi har av japansk manga/anime...neida hollywood, bare ta en av verdens beste serier og lag deres egen film..Jeg skal aldri se den..HVERTFALL ikke om zac spiller light..det er feil..Light er ikke sånn..

Standard Medlem ragnhild's Avatar

Enten blir en hollywood-DN veldig bra. Eller veldig crappy. Personlig håper jeg at det blir, og men jeg vil ikke se Zefron i rollen som Light. Zefron er doomed til å være en foralltid tenåringsstjerne. Og mot slutten av animen/mangaen er Light over 20. Det er ikke greit.

Men sånn, ellers. Så liker jeg ikke å se ting i den andre plattformen en den plattformen den var orginalt ment for. Så i mine øyne blir det bare rart uansett.

Men jeg håper det ikke blir en storfilm, men mer.. kultfilm blir vel feil ord, men jeg tror dere skjønner hvor jeg skal hen. Jeg vil at det skal være en liten, men bra film. De trenger ikke å påkoste mange spesialeffekter.

Standard Medlem

Quote Originally Posted by phyconinja View Post

Hvem stemmer for Jim Carry som Ryuk?
    VOTE HERE! : D

Men Zac Efron våger ikke å ta rollen hvis filmen kommer. Han får ikke lov. Da kan det nemlig hende at det skjer en kjapp Kennedy på filmsettet...

Men jeg syntes fortsatt det er tragisk at DN skal liksom bli hollywood film. De har allerede ødelagt DBZ.
    Jeg så den på Aina's, og den så jo helt ræva ut.

Men hvis det blir sånn at han skal spille rollen som Light, så må jeg nok tvinge meg til å se den uansett. Det er jo DN vi snakker om, uansett om det er en DisneyChannel tenåringsstjerne med IQ som du må grave etter. I haet him.

Standard Medlem Lonely Wolf's Avatar

men det er vel ikke WaltDisney som lager filmen? D:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)