User Tag List

Page 1 of 7 1234 ... LastLast
Results 1 to 20 of 122

Thread: Jenter som spiller wow? :3

Standard Medlem Arishu's Avatar

Default Jenter som spiller wow? :3

Vet jo at det er mange flere jenter enn meg som spiller wow, men hadde vært litt kosli å vite hvor mange det er a oss her inne på forumet? Mange gutter tror jo at wow er et guttespill men der tar de feil
    De få jentene som spiller wow som jeg kjenner har en tendens til å lage sitt eget wowspråk (A) Så hadde vært fint med en diskusjonstråd ^^
    En tråd til å spørre om quester og alt som har med wow å gjøre egentli
    Gjerne fortell om hvilken realm og hvilken class du er, Så kanskje det går an å få spille sammen med noen av dere også : )

Standard Medlem Yuri's Avatar

Default Re: Jenter som spiller wow? :3

Vi snakker om World of Warcraft, ikke sant?

Jeg spiller WoW aktivt for øyeblikket. Har vel gått rundt et halvt år siden jeg aktiverte kontoen min igjen. Spiller for øyeblikket en Blood elf hunter på realmen Outland. Stortrives der siden jeg har fått blitt med i verdens koselige guild (med slike folk som sier 'hei' når noen logger på osv XD).
    Ellers har jeg noen chars på Defias Brotherhood (h) og Grim Batol (a) som jeg ikke spiller noe særlig på lengre : >

Sitter for øyeblikket på japani fordi serveren lagger av en eller annen merkelig grunn -.-

jaja snakker om wolrd of worldcraft Har selv nyligbegynt å spille x) å er litt low lvl..men når jeg først har tid til å lvle går det fort siden jeg spiller med en stor G33K x)
    Nå er pc'n min fucka så lagger uansett hva jeg gjør x) + at gamingcardet mitt har gått ut:/

Standard Medlem Yatch's Avatar

du kan jo joine world of warcraft gruppa her på japani for wowsnakk ^_^

?apron-cleaninglady :3
    "me warm bedd for ju"
    Marte's Avatar

Jeg spiller, og har spilt fast siden Final Beta. Har en main som er gnome mage og spiller i the awesome <Forte> (ja, som i world known Forte). Ta på meg?

Quote Originally Posted by Arishu View Post
    jaja snakker om wolrd of worldcraft Har selv nyligbegynt å spille x) å er litt low lvl..men når jeg først har tid til å lvle går det fort siden jeg spiller med en stor G33K x)
    Nå er pc'n min fucka så lagger uansett hva jeg gjør x) + at gamingcardet mitt har gått ut:/
    Hvilken realm spiller du på ? :>

Main min er på laughingscull Har ikke spilt så lenge så er lvl 45 x) Nightelf druid...vil ha hooorde (A)

Main min er på laughingscull Har ikke spilt så lenge så er lvl 45 x) Nightelf druid...vil ha hooorde (A)
    Isåfall er du velkommen til Outland :>. *trenger noen å snakke med* XD

Om det er realmen outland du snakker om så har jeg ikke så lyst å bytte server sidenb alle vennene mine spiller på samme servern som jeg er på nå XD men om det er plassen du snakker om kan jeg nok dra dit så fort jeg får gamingcard xD Nå vet jeg ikke helt hvor jeg er, siden jeg er laaaaangt inne i skogen enplass etter at jeg spilte litt rp med noen kompiser og hadde bryllup x) Ganske fin sermoni

Om det er realmen outland du snakker om så har jeg ikke så lyst å bytte server sidenb alle vennene mine spiller på samme servern som jeg er på nå XD men om det er plassen du snakker om kan jeg nok dra dit så fort jeg får gamingcard xD Nå vet jeg ikke helt hvor jeg er, siden jeg er laaaaangt inne i skogen enplass etter at jeg spilte litt rp med noen kompiser og hadde bryllup x) Ganske fin sermoni
    Hehe, skjønner Husker jeg ikke ville bytte server da en av mine beste kompisser i spillet bytta realm fordi jeg ville ikke 'dra ifra' de andre XD. Var not realmen Outland jeg snakka om ja : >

Standard Medlem Ann Christin's Avatar

Spille horde på wildhammer.. Har spilt en god stund nå...

Standard Medlem Akamaru's Avatar

Har spilt wow siden oktober 2005! ^^
    Eller det vil si, jeg spiller ikke akkurat nå, for det er dyyyyrt >_>

Vil si Blizzard er litt gniene, har de ikke fått inn nok penger nå da? De tjener jo flesk på expansionpack'ene om de ikke skal ta så mye betalt for at folk skal få spille de også...

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Jeg har egentlig inntrykk av at det er ganske mange jenter som spiller WoW. Ikke like mange jenter som gutter, selvfølgelig, men sånn er det jo med de fleste spill.

Spilte før selv, men det begynner vel å nærme seg 2 år siden jeg slutta.

Standard Medlem Theriza's Avatar

Skal snart begynne å spille igjen etter et års pause...gleder meg ^^

Spiller på Alounsus, og skal begynne å spille på Argent Dawn. Mage på begge, siden det er awesome, også en del random karakterer jeg spiller av og til.

Standard Medlem Khreii's Avatar

Jeg spilte, men jeg orket ikke mer. Det ble bare kjedelig for meg. Men jeg har fortsatt min elf hunter på lvl 30, yay xD
    Uansett, nesten alle som bor med meg spiller WoW, så...Dere kan vel gjette hva hele familien snakker om.

Quote Originally Posted by Akamaru View Post
    Vil si Blizzard er litt gniene, har de ikke fått inn nok penger nå da? De tjener jo flesk på expansionpack'ene om de ikke skal ta så mye betalt for at folk skal få spille de også...
    Jeg for min del syntes ikke 85 kr mnd er dyrt (tror det blir det ved 3 mnds betaling på siden).

Og med tanke på at de skal lønne support 24/7 (omtrent) til utallige mange språk, de skal ha GM'er online hele tiden på alle serverne og det er nok mer enn en GM pr server. Også har de de som sitter med det tekniske angående hele spillet. Og de som konstant retter opp ting og hjelper til og finner opp ting.

Også avholder de blizzcon og WWI. Jeg vet ikke om noen her inne har vært på det, men den mengden blizzard hadde av folk som løp rundtomkring, ordnet, styret og i heletatt greide å holde orden på alt der nede, det kostet nok noe. For ikke å glemme alt utstyret de brukte, og alle pc'ene på de to gigantiske områdene hvor man kunne spille starcraft og wotlk. I tillegg betalte de jo mat, opphold o.l. for alle deltakerne i konkuransene i starcraft, warcraft og wow.

Også har man jo også "småutgiftene" som å lage cd'ene, coverne, gamecardene o.s.v.o.s.v.

Tenker man over alle sånne småting så tror jeg de har et fantastisk høy utgiftspost på budsjettet hvert år.

Og hvis man vet man spiller over lengre tid så kan man jo bare kjøpe for seks mnd, da koster det rundt 50-60 kr mnd.

Standard Medlem Akamaru's Avatar

Synes det er litt dyrt likevel jeg, med tanke på alle de betalende spillerne de har >_> Tror nok de har nok i overskudd for å si det sånn.

Kjenner en hel haug med folk som ikke spiller wow lengre da det er for dyrt for dem. Mange har gått over til andre mmorpg'er som bare tar betalt for selve spillet.

For meg er det det samme.. Det har jo kostet det samme hele tiden mens jeg har spilt og jeg betaler for 3 mnd av ganger, da blir det litt biligere.. Det er penger som hadde blitt brukt på godteri/brus eller andre ting jeg egentlig ikke trenger..

Standard Medlem Laraneia's Avatar

Jeg spiller WoW aktivt, har 4 karakterer selv og levla typens sin opp til 70 da han ble snurt for jeg var høyere lvl en han. lol

Dinga 80 i jula, ikke at jeg hadde noe hastverk da. Jeg spiller en uber stor og tøff Paladin Dranei mann på Eonar serveren, det er bare å poke meg om noen er innom , heter Lhogan =)

Har eget guild med noen og tredve medlemmer og vi samler på kjæledyr (vanity pets), jeg har 65 forskjellige ^^

Jeg har abonnement som blir trukket rett av VISA, så jeg ser aldri regningene ;p Med tanke på hva du får i kundesupport og utvidelser i patcher synes jeg ikke prisen er for drøy, men jeg skjønner jo at ikke alle har råd alltid.

Standard Medlem Soryouken's Avatar

Så kult^^! Trodde ikke WoW var noe særlig for jenter.
    Men det er liksom, "Gleder meg til og spille WoW igjen" og sånt! det er ganske nice.

For min del spiller jeg på Blade fist, har nettop starta en ny Belf lock på lv 17(http://eu.wowarmory.com/character-sh...st&n=Azzergath). (Kjøpte meg TBC expansion i juleferien)

Har også en Lv 34 orc warrior på darksorrow.^^ (Spiller aldri på han)((http://eu.wowarmory.com/character-sh...sorrow&n=Daorc))

Og en ally human paladin (http://eu.wowarmory.com/character-sh...oof&n=Laraxene) på bloodhoof
    Last edited by Soryouken; 6th January 2009 at 14:11. Reason: Armory links^^

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)