User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 22 of 22

Thread: One Piece - Hvem er din favoritt i One Piece?

Standard Medlem Kim's Avatar

Default Re: One Piece - Hvem er din favoritt i One Piece?

Luffy! fordi han er Captain Luffy. Beste hovedkarakteren i en sånn langteklig anime spør du meg. Klarer ikke helt sette fingern på det, men han er spesiell

Foresten, av en eller annen grunn misliker jeg usopp, skjønner ikke helt hvor han passer inn. Er han bare crewets klovn ? hvis så, har de ikke nok klovner?

Standard Medlem Nightshine's Avatar

Default Re: One Piece - Hvem er din favoritt i One Piece?

Jeg har mange jeg liker veldig godt, vanskelig å velge én favoritt :/ Hele SH crewet er awesome, så jeg tenkte jeg skulle utelate dem. Luffy, Brook og Zoro er favorittene mine der though.

Kuma siden han er badass, elsker hvordan han først redder alle sammen og så beskytter Sunny i 2 år - heck yeah.

Law siden han er så utrolig kul. 100 bankende hjerter til WG for å bli Shichibukai, og så allierer han seg med SH (skal bli morsomt å se hvordan Luffy tolker alliansen).

Kuzan er mest sannsynlig favoritten min, selv om han var en marine var han ikke messed up som Lucci og Sakazuki. Hvordan han lot Robin slippe unna og ikke ville at Sakazuki ville bli Fleet Admiral var awesome. Og nå er han på PH og er mer badass enn noen gang HECK YES!

Whitebeard har jeg likt siden jeg hørte historien hans, enda en med beundringsverdige verdier som tar inn hvem som helst som sin egen sønn.

Smo-yan! Elsket ham fra han først viste seg, han er lik Kuzan i verdier og det virker som om Oda vil at han skal være tett på Luffy hele tiden, som Garp på Roger.

Marco, jeg vet ikke helt hvorfor men jeg bare elsket ham. Sikkert en del fordi han er den eneste mythical zoan vi har sett, men personligheten hans var veldig morsom også. Jeg forestiller meg at når WB Pirates 2.0 kommer ut i lyset vil han være enda mer epic!

Mister 2 og Ivankov er begge veldig morsomme og derpy. Eneste de mangler er en mer seriøs del, selv om Bon Kurei kom veldig nærme i slutten av Impel Down arc. Okamas FTW!

Kan nok si at Marco, Aokiji og Law er favorittene mine, Aokiji akkurat nå pga. siste kapittel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)