User Tag List

Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 20 of 63

Thread: Tilbakeblikk

Standard Medlem SoulSeth's Avatar

Default Tilbakeblikk

Her kan det diskuteres hva en syntes om Soracon.

Personlig så var dette et av de, hvis ikke det beste treffet jeg har deltatt i. Soracon er godt mulig det eneste 'store' treffet jeg kommer til å delta i og syntes jeg var skikkelig heldig som fikk det med meg. Det var alltid noe å ta seg til (spesielt for de som jobbet), og det var kjekt å få se kjente igjen fjes, samt nye.
    Jeg var overrasket av hvor mange som faktisk møtte opp, noe jeg tror Dirtyworker var og, men jeg føler at dette ikke var en negativ ting, heller positivt.
    Selve arrangementet var bra, det var mye å finne på og gjøre. Det var kjekt å føle seg litt 'in the loop' ved å kunne se de første norske subbingene av Naruto, få den første utgaven av Death Note, og fange til seg en utgave av Rave som er enda ikke gitt ut. Jeg håper at dette vil fortsette, og at DWS og communitien sin vil kunne påvirke og arbeide sammen med utgiverene av slike medium.
    Det var synd at jeg måtte stikke da jeg måtte, skulle gjerne blitt en dag til!

- Jeg vil gjerne takke Dirtyworker og deres underordnede grupper som deltok i arrangeringen av dette treffet, uten dem ville det ikke fungert (d'uh).
    - Jeg vil trakke Viddy for lån av sofa. Mye bedre enn gata!
    - Jeg vil takke bunny-maiden (ja, jeg vet, jeg suger på navn, sorry) for den nydelige viftingen jeg fikk. Du er en engel
    - Jeg vil også takke folkene som deltok og hjalp til å gjøre treffet kjekt og rett og slett koselig.
    Last edited by SoulSeth; 3rd August 2008 at 23:19.

BanniMaid Mita-chan's Avatar

Default Re: Tilbakeblikk

oh oh! i was the bunnymaid : D xD lol

selv så syns jeg soracon var kjempe bra
    var gøy å være med og hjelpe til
    litt liten hall syns jeg, det ble trangt og VELDIG fort varmt (thank god for viftene)
    alle var kjempe koslige som vanlig og masse fine cosplay ^^

Standard Medlem Laraneia's Avatar

Hei hei, jeg var Sesshomaru, og hadde det kjempegøy

Men, jeg er enig med at det var liten plass og veldig varmt, spesielt for cosplayere med store fluffy haler

Gleder meg masse til Desu-con nå

Standard Medlem SoulSeth's Avatar

Quote Originally Posted by Mita-chan View Post
    oh oh! i was the bunnymaid : D xD lol

selv så syns jeg soracon var kjempe bra
    var gøy å være med og hjelpe til
    litt liten hall syns jeg, det ble trangt og VELDIG fort varmt (thank god for viftene)
    alle var kjempe koslige som vanlig og masse fine cosplay ^^
    Vel, takk skal du ha ^^

BanniMaid Mita-chan's Avatar

Quote Originally Posted by SoulSeth View Post
    Vel, takk skal du ha ^^
    u're welcome ^^
    i just like to make people happy

Standard Medlem Isindil's Avatar

Var definitivt moro, eneste jeg har å klage på var at folka som satt og snakket om Death Note, fansubbing ovs. burde hatt mikker. Satt man lengre enn to stolrekker unna var det bortimot umulig å høre hva som ble sagt.

Standard Medlem Yatch's Avatar

Quote Originally Posted by Mita-chan View Post
    u're welcome ^^
    i just like to make people happy
    by all means drop by my place and make me happy :]]

ontopic:
    syntes Soracon var en kjempesuksess, selv om det virker som om man undervurderte hvor mange som kom til å komme ble ganske trangt der nede

Standard Medlem kittypetro's Avatar

Jeg var Isane, så langt den eneste med en soracon video på yutube

Dette vr mitt første con, noensinne og jeg takker alle som ga meg klemmer og tok bilder og gjorde mitt første con til den beste opplevelsen jeg har hatt i livet mitt så langt

:cip: addict phyconinja's Avatar

Det var jævelig fett. Og må seff takke EagleJin som lot meg camp på soffaen hans, og lærte meg å spille soulcalibur, så jeg fikk deltatt i turneringen.

Har 2 klager da:
    1) Det var litt dårlig opplysninng om hva om skjedde hvor
    2) Free Hugs konkuranse ødelegger Free Hugs konseptet.. Da er det plutselig ikke for klemmene lenger.

Standard Medlem DrakeK's Avatar

Først av alt: Så SINNSYKT GØY!

Var selvfølgelig utrolig kult å vinne Janken-finalen, enda kulere var det å se alle folka som hadde møtt opp og heiet =D

Folk jeg har lyst til å takke:

Cosplayere: Tusen takk til alle som møtte opp i kostymer, det var gøy å se alle de forskjellige kostymene og det gir cons det lille ekstra ^^,

Crew: Tusen takk til crewet som har stått på for å få til det her! Dere gjorde en flott jobb!

Wetgoat, ArcaneFox og Colaholic: for at vi hang sammen stort sett hele connet, fun and AWESOME times og for at dere støttet meg under Janken konkurransen =D

Fiiup: Tusen takk for at jeg fikk "kræsje" hos deg ^^,

Og selvfølgelig: de 520+ som tilsammen kom på Sora! Helt vilt oppmøte!

Ting som kunne forbedres: Litt mer system i tider på events, store lister med de forskjellige tidene kunne være en ide

Janken-opplegget var flott, bortsett fra kulene, siden de var i sykt tynne tråder så man måtte passe seg for å ikke floke, og hvis man stakk nåla for langt inn så satt hele greia fast. Mitt forslag til neste gang: Buttons!

Det er det jeg kommer på nå, hvis det er noen som føler seg glemt så er det bare å si ifra, de som fortjener takk skal ha det =D
    Last edited by DrakeK; 4th August 2008 at 00:46.

Standard Medlem Zaijin's Avatar

Heie, jeg var Kurosaki Ichigo med Hollow maske... Syntes arrangementet var strålende gjennomført, guiding, program, stands, osv...

eneste er at Cosplay konkurranse påmelding sluttet for tidlig D: og at man kanskje skulle hatt en mat stand, med Junk food, brus, osv. xD

Men veldig bra Con alle sammen var min første, og det har fått meg til å bli enda meer interresert i hele Convention verdenen og dere kan se på Desucon 3 i gruppe-cosplay av Ouran High School Host Club, som Mori-senpai ^w^

Oyasumi~~

Standard Medlem Yatch's Avatar

ikke noen takk for å ganke deg drakek?

Standard Medlem DrakeK's Avatar

Weey, takk for at du sa ifra Yatch!

Takk til Yatch for at han ganka meg

Standard Medlem Issa-san's Avatar

Quote Originally Posted by phyconinja View Post

Har 2 klager da:
    1) Det var litt dårlig opplysninng om hva om skjedde hvor
    2) Free Hugs konkuranse ødelegger Free Hugs konseptet.. Da er det plutselig ikke for klemmene lenger.
    Må nok si meg enig i begge.. >___>
    På desu.no/Soracon synes jeg det burdfe være litt mer oppdateringer om info og regler og sånt, og kanskje noen lenker som feks "om Cosplay og Konkurranse" og legge til informasjon der, og.. jah, litt bedre informert siden det faktisk var Soracon's HJEMMEside.... xD
    (jeg hadde ikke fått med meg våpen-regel heller, see.. >_> )

men ellers har jeg synes det var kjempebra og skikkelig koselig! >w< Har blitt kjent med mange nye folk og fått beundret mange fine cosplay ( *_* ) og alt..! Selv om jeg i starten var skuffa over at det ble bowling i stedet for ute-dag, var det utrolig gøy også på bowlingen..! (jeg bowla ikke (lack of money), men det trengte jeg ikke for å ha det gøy uansett > )

Standard Medlem Smiley's Avatar

Det var ganske hyggelig med Soracon, og gleder meg til neste con ^^. Gratis manga også faktisk, fikk både death note og rave (10) =P

Noen ulemper, eller på en bedre måte å si det på, tips til forbedering:

- Kanskje litt lite sted...Jeg ble ganske fort varm =P(selv om jeg ikke cosplaya XD)
    - Det skulle ha vært en plakat eller noe annet hvor det stod hva som skjedde når.
    - Litt lite utvalg av ting og tang man kunne kjøpe. Men det kan dere kanskje ikke gjøre
    noe med siden det er NeoTokyo som tar det med =P

Men ellers så var det kjempegøy der =D

Jeg synes Soracon var bedre enn Desucon 2. Fordi jeg fikk mere ut av det : D Fikk mange klemmer på grunn av ''FREE HUGS'' skiltet mitt ^^ det eneste jeg mislikte var ''FREE HUGS'' konkuranse. Klemmer er for glede. Ikke fordi man vil ha noe tilbake.

Rolling Girl Nodoka's Avatar

Yay jeg hadde det kjempe gøy selv om jeg var totalt utslitt når jeg kom hjem. Jeg stressa ganske mye helt fra klokken 9 til 14 men det var utrolig gøy for det. Det var kjempe gøy at så mange mennesker kom selv om jeg kunne irritere meg over det noen ganger. XD

Når det gjelder fansub panelet så skulle vi hatt mikrofon ja, siden vi ble plassert i et ikke lydtett område ved siden av ting som bråkte skikkelig. Men det er sånn det ble for det var det vi hadde. (btw jeg hørte helt fint når jeg satte meg ned et godt stykke bak og hørte på dw panelet...)

Alt i alt var det utrolig gøy og jeg fikk faktisk tid til å gå rundt selv om jeg aldrig hadde trodd det. XD

Standard Medlem Inu_Girl94's Avatar

hadde det drit gøy der!!=D

Standard Medlem Issa-san's Avatar

Som Nodoka nevnte, ville det vært veldig fint om det kunne bli satt opp noe plakat eller hva som helst som fortalte litt om hva som skjedde til de forskjellige tidene... feks. når og hvor cosplaykonkurransen ble annonsert og når vinnerene ble kåret og sånt.. jeg var litt forvirra angående det, så jeg spurte en stakkars dude igjen og igjen og han var litt usikker hver gang... XD''

Standard Medlem 9na's Avatar

Jeg synes det var veldig gøy! Mitt første con, og jeg kjente nesten ingen, men det var mange hyggelige folk og latter og moro. Utrolig kule cosplayere, helt fantastiske! Jeg hadde selv kledd meg ut som San fra Mononoke Hime, og fikk tredjeplassen i cosplaykonkuransen, yay! Jeg fikk også smakt på både pocky og ramune for første gang, hehe XD
    Det eneste som plaget meg var min egen varme hvite pels, og jeg trengte noen luftepauser iblant.

EDIT: Takk for rettelse Nodoka, jeg er så sløv.. :S
    Last edited by 9na; 4th August 2008 at 13:01.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread