User Tag List

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 63

Thread: Tilbakeblikk

Standard Medlem Shirói-Néko's Avatar

Default Re: Tilbakeblikk

Dette var mitt aller første con, og jeg ble positivt overrasket!
    Jeg hadde aldri trodd at det var så mange som var hekta på anime/manga i Norge. Der jeg bor er det kanskje tre som, inkludert meg og venninna mi, faktisk er innteresert i anime/manga.

Tok en rå sjangs og cosplayde som Matt fra Death Note (venninna mi var Near) og det var nesten skummelt hvor mange som kjente meg/han igjen! Hyggelig at folk kom og tok bilder^^ Blei til og med overfalt x)

Å stå en time i kø gjorde ingenting. Har fått masse nye venner. Kom med en, sa hade til en hel haug!
    Mer info om hvor ting skulle være savnet jeg VELDIG!
    Det ble fort trang og veldig varmt,takk Light for at jeg fikk Låne Vifta x)
    Litt mer saker i de forskjellige standene hadde vært artig.
    Er enig i at Free Hugs konkurransen ble litt dumt . . .
    Mer mat hadde jo vært fint. Pocky er utrolig godt, men ikke mettende.

tusen takk til alle som har vært med å arrangere Soracon!
    Kan nesten ikke vente Til Desucon!

Standard Medlem Rockshoujo's Avatar

Quote Originally Posted by Laraneia View Post
    Hei hei, jeg var Sesshomaru, og hadde det kjempegøy

Men, jeg er enig med at det var liten plass og veldig varmt, spesielt for cosplayere med store fluffy haler

Gleder meg masse til Desu-con nå
    OH MY GOD how I love you're avatar! *_*
    Okay måtte bare si det!

Soracon var AWSOME! Mange utrolig bra cosplays!
    I was the great Sephiroth! Mwahahahaha

^_^

Standard Medlem Mette's Avatar

Quote Originally Posted by Lazore View Post
    Hønemor, jeg prøvde å finne deg fordi jeg skar meg på de morderiske japanske drikkene
    ikke spør meg hvordan jeg gjørde det. men blødde mye så jeg gikk rundt og sugde på finger.
    Aue da! Det hørte jeg ikke noe om! Dette er noe som må gjøres bedre til Desucon. Du kunne ha tatt kontakt med hvem som helst i crew, og jeg hadde blitt kalt opp på sambandet. Håper det går bra med fingern din!

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Det virket ikke som om det var mange som kjente meg igjen som pumpecrew. Trist. ;_;

Soracon var gøy! <3 Litt kjipt å være fanget som cosplay-dommer hele tida, ettersom jeg ikke fikk med meg noe som helst annet av connet, men jeg fikk til gjengjeld sett masse imponerende bra cosplay! Burde hatt flere premier og flere opp på scenen som det "beste", egentlig. YOU ARE ALL WINRARS!

Det med at påmeldinga stengte så tidlig var trist, men det var nesten bare noe vi måtte gjøre. Vi hadde et trangt tidsskjema. :/

関西人
    I.Q. Boss
    Saixl's Avatar

Endelig hjemme!

Jeg må bare få si at Soracon var noe helt spesielt å få være med på. Dette var det første connet og den første 'japani'-eventen overall som jeg ble med på, og det angrer jeg ikke på at jeg gjorde. Det var mye å finne på og mange å hilse på, tror ikke jeg satt stille i stort lengre en 5 minutter av gangen hvis man ikke teller med DW Q&A. (Som var utrolig underholdende selv om ikke så mange var der.)

Møtte så mange herlige mennesker som jeg gleder meg til å se igjen på Desucon, og lærte en hel del nye ting.

Jeg vil takke Mita-chan for herlig vifting, Kaw for at jeg i det hele tatt fant frem til ting, Crew-care for nydelig god mat og drikke (), DW-folka for at de gidder å arrangere con, og alle folka i crew som var kjempegreie og awesome alle sammen. Oh, jeg må også takke alle de random folka som ikke tok det ille opp at jeg suste rundt og tok bilder hele dagen.

Takk for to kjempefine dager! :'D

Standard Medlem Valentine's Avatar

Noe av det morsomste var å bli spurt om jeg kunne kysse bestekompisen min for å gjøre en jente glad, for så at bestekompisen min skulle gi henne buksene hans.

Soracon var gøy og bra, men savnet som andre har nevnt litt oversikt over hva som skjedde når. Var også til tider vanskelig å høre hva som ble sagt under fansub panelet med mindre man satt nære bordet (det var jo ikke akkuratt noe problem under dirtyworker "diskusjonen" ^^ ). Flere paneldiskusjoner er alltid bra!

Arg glemte å ta med meg sånn Soracon badge.

Standard Medlem Inepte's Avatar

Quote Originally Posted by Shirói-Néko View Post
    Tok en rå sjangs og cosplayde som Matt fra Death Note (venninna mi var Near)
    Heh, jeg valsa rundt med dere begge dagene. Jeg var hun i lolitakjole som satt helt alene ved et bord og snakket i mobilen den første dagen. x3

Dette var mitt andre con, og det var utrolig artig å være med på. Gleder meg veldig til Desu-con, og da skal jeg endelig cosplaye. ^_^

Standard Medlem Varo's Avatar

Quote Originally Posted by DrakeK View Post
    Først av alt: Så SINNSYKT GØY!

Var selvfølgelig utrolig kult å vinne Janken-finalen, enda kulere var det å se alle folka som hadde møtt opp og heiet =D

Folk jeg har lyst til å takke:

Cosplayere: Tusen takk til alle som møtte opp i kostymer, det var gøy å se alle de forskjellige kostymene og det gir cons det lille ekstra ^^,

Crew: Tusen takk til crewet som har stått på for å få til det her! Dere gjorde en flott jobb!

Wetgoat, ArcaneFox og Colaholic: for at vi hang sammen stort sett hele connet, fun and AWESOME times og for at dere støttet meg under Janken konkurransen =D

Fiiup: Tusen takk for at jeg fikk "kræsje" hos deg ^^,

Og selvfølgelig: de 520+ som tilsammen kom på Sora! Helt vilt oppmøte!

Ting som kunne forbedres: Litt mer system i tider på events, store lister med de forskjellige tidene kunne være en ide

Janken-opplegget var flott, bortsett fra kulene, siden de var i sykt tynne tråder så man måtte passe seg for å ikke floke, og hvis man stakk nåla for langt inn så satt hele greia fast. Mitt forslag til neste gang: Buttons!

Det er det jeg kommer på nå, hvis det er noen som føler seg glemt så er det bare å si ifra, de som fortjener takk skal ha det =D
    Eyy! jeg føler meg glemt DrakeK, jeg ga deg en ball så du kunne delta i finalen på slutten der. xD Jeg mistet også en ball, eller så hadde det blitt en litt latterlig "4 personer med lik mengde baller i janken finalen" situasjon. Uansett, det var et fantastisk arrangement. Takk til alle som gjorde min første con opplevelse så bra som den ble!

Standard Medlem DrakeK's Avatar

Varo: Sorry, så det var deg ja =D

Tusen takk, hadde ikke kunnet være med i finalen uten deg!!

:cip: addict phyconinja's Avatar

Var åsåm treff. Traff mange kule folk. Så mange søte jenter, og fikk kos av flere av dem. Fikk prøvd nytt spill, og vært med i en turnering om det

Må takke EagleJin som lot meg få sove på soffaen hans.

Og må takke copycat-chan for å underholde meg når alle andre forsvant
    Og DrakeK for å underholde meg når det ikke var noe mere soracon, eller før det ar noe soracon

Quote Originally Posted by Varo View Post
    Eyy! jeg føler meg glemt DrakeK, jeg ga deg en ball så du kunne delta i finalen på slutten der.
    Du føler deg glemt?
    Jeg sto opp tidlig for å ta samme tog som han. Jeg hang sammen med han før og etter sora. Jeg lei med helt tilbake til eiligheten til fiiup for å hente sakene hans. Tokk samme tog som han tilbake. Rett og slett var der så han ikke kjedet seg utenom sora. Og han nevner ikke meg engang

Standard Medlem DrakeK's Avatar

Whaat!?!?!? har jeg ikke nevnt deg heller Phyco??

Holy crap gief a brainsurgery here

Takker Phyco for å ha hengt ut med meg etter Sora var over og for å ha bært sekken min, best ever phyco ^^,

Standard Medlem Varo's Avatar

Quote Originally Posted by DrakeK View Post
    Varo: Sorry, så det var deg ja =D

Tusen takk, hadde ikke kunnet være med i finalen uten deg!!
    Tilgitt!

Quote Originally Posted by phyconinja View Post
    Var åsåm treff. Traff mange kule folk. Så mange søte jenter, og fikk kos av flere av dem. Fikk prøvd nytt spill, og vært med i en turnering om det

Må takke EagleJin som lot meg få sove på soffaen hans.

Og må takke copycat-chan for å underholde meg når alle andre forsvant
    Og DrakeK for å underholde meg når det ikke var noe mere soracon, eller før det ar noe soracon

Du føler deg glemt?
    Jeg sto opp tidlig for å ta samme tog som han. Jeg hang sammen med han før og etter sora. Jeg lei med helt tilbake til eiligheten til fiiup for å hente sakene hans. Tokk samme tog som han tilbake. Rett og slett var der så han ikke kjedet seg utenom sora. Og han nevner ikke meg engang
    haha, du har kanskje mer rett til å føle deg glemt enn meg ja

Forresten DrakeK hva ble premien? Gratulerer med seieren!
    Last edited by Varo; 6th August 2008 at 21:06. Reason: adding info!

Master of Prefixes Tharanee's Avatar

Hei!
    Fikk bare vært med på dag to men hadde det kjempemoro. cosplaya miroku og gikk runt og ovelfalt alle de vakre damene jeg kom over.
    Synd dere ikke hadde den store salen fra Desucon 2 siden det hadde blitt litt bedre plass, ting var litt uoversiktlig og jeg oppdaga ikke dansemattene før jeg skulle hjem.

Vil si at de var mange geniale cosplay der så skikkelig hvilken karakter de var.

Et lite råd slipp inn folk litt tidligere på Desucon 3 siden dere trygt kan forvente MAAANGE og da får folk kommet seg inn dørene, lagt ting fra seg og arrangementene kan komme igang enklere. vi som skifta når vi kom fram gikk glipp av åpningshowet og det var litt synd. selv om vi antakelig ikke hadde sett noe alikavel for det gikk rykter om at det var kø ned trappa.

uansett masse koselig folk. ble kjent med mange. vil takke det fantastiske frivillige crewet som har jobbet for at vi skulle få ha dette arrangementet.

Hyggelig og ha besøk av Chiyo på madrass på hybelen min. det var kjempekoselig

Gleder meg til og møte dere alle igjen på Desucon 3.

Standard Medlem Shirói-Néko's Avatar

Quote Originally Posted by Hanyu View Post
    Heh, jeg valsa rundt med dere begge dagene. Jeg var hun i lolitakjole som satt helt alene ved et bord og snakket i mobilen den første dagen. x3

Dette var mitt andre con, og det var utrolig artig å være med på. Gleder meg veldig til Desu-con, og da skal jeg endelig cosplaye. ^_^
    Ingrid!^^ Visste ikke at du hadde bruker her ^^ jiippii^^ må henge sammen på desucon også

Byakugan_hyuuga Aznakh's Avatar

Personlig syns jeg soracon var litt kjedelig faktisk, men det er veldig relatert til at de fleste jeg kjente som var der er med i crew og var opptatt med andre ting enn meg, men arrangemantet var egentlig ganske imponerende, for det var stort sett alltid noe som skjedde. Jeg må og si meg imponert over brukergruppen til japani, med så mange medlemmer på et con som egentlig skal være lite er jeg imponert over lojaliteten, om man kan kalle det det.

Ellers var det velorganisert, og ting så ut til å gå flytende, ihvertfall for publikum. Eller, dag 1 virket litt improvisert, og det virket ikke som om det var planlagt noe utover bowlingen, det ble jo litt slik at alle gikk hver til sitt, men det var kanskje like greit?

Ellers har jeg ikke så mye å tilføye utenom at det var tiden min verdt å reise til Oslo for dette, mye takket vennenne mine, de jeg traff og gjengen i 409.

Standard Medlem Ann Christin's Avatar

Skal vi se.. Det var veldig uoversiktelig, og det at man ikke fikk komme opp på åpningshowet fordi de var fult var utrolig kjedelig. At outland og neotoyo sto ved siden av scenen var dumt. Så lenge noe skjedde på scenen var det omtrent umulig å komme fram til disse to. Viste heller ikke om den søte lille matautomaten før jeg dro ut for å spise. Det som ble sagt på scenen under cosplay konkurranse ble ikke hørt med mindre man sto helt oppå scenen.

Men det var gøy alt i alt da. Og masse spennende cosplay å se på

Quote Originally Posted by Laraneia View Post
    Hei hei, jeg var Sesshomaru, og hadde det kjempegøy

Men, jeg er enig med at det var liten plass og veldig varmt, spesielt for cosplayere med store fluffy haler

Gleder meg masse til Desu-con nå
    Så det var du som var Sesshomaru, kostymet ditt så utrolig bra og gjennomført ut

Standard Medlem okami's Avatar

Var gøy å bli kjent med nye folk ^___^
    Gleder meg til å se de vakre bildene jeg tok av Anna + Yoh XD Tror de ble bra.

Droppet første dagen pga overbefolkning på bowlingen, meeen... andre dagen var gøy. Var koselig med klemmer også

Standard Medlem Emphy's Avatar

Quote Originally Posted by Jikap View Post
    Han som viste fram Stepmania på keyboard var kjempe god, og det var veldig imponerende å se på!
    La merke til at han spillte gjennom flere Touhou sanger som jeg kjente igjen
    Men han ble sittende der gjennom nesten hele Soracon, så det var nesten ingen andre som fikk prøve... ^^;
    (annet enn 2-3 stykker som kunne spille på hans tempo...)
    Takker, jeg prøvde å velge sanger som flere folk ville kjenne igjen^^

Jeg spilte da bare når ingen andre ville spille og når noen utfordret meg.
    Alle som spurte fikk jo spille, og når jeg løpte rundt og tok bilder og slikt var det vel en mengde med folk som fikk spillt? ^^
    Mente ikke å få det til å virke som om jeg og et par andre spillte hele tiden.
    Jeg lover å løpe mer rundt neste gang

Men ja, masse hyggelige folk og mye morro.
    Jeg var også med på pedobear-free hugs plakaten, men passet på utstyret mitt ved bemani-standen så ble ikke så mye som jeg hadde håpet på.

Btw, flere bilder av bemani standen? og spesielt stepmania hvor jeg bare har funnet et (jeg så dere nok, dere som tok bilder )

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread