hadde jeg bare vist om soracon før så hadde jeg skaffa meg noe.
hadde jeg bare vist om soracon før så hadde jeg skaffa meg noe.
wææh jeg forsvant så plutselig, men hadde litt dårlig tid
Jeg fikk faktisk en STRKe!
Jeg fikk strikeErfaring: Jeg bowler bedre med pølser i hånda.
Bowling var awesome!
Poengmessig gikk det heller dårlig, men moro var det (til tross for mange kvekkelyder +++ fra ilifin og sortulv)
Var en del interessante teknikker i bruk. Ekstra shoutout til p33r for særdeles unik stil og SortUlv for hans imitasjonsforsøk xD.
haha, egentlig så lønnet det seg for meg + de andre å stikke til byen. Fant en 200 lapp og spandarte kake + sjokolademelk på oss![]()
Jeg var hun i lolitakjole med masse noter og g-nøkler på. I morgen kommer jeg med en annen kjole. ^.^
Hihi, jeg syns det var veldig morro, selvom jeg svetta ihjel kostymet og keybladen min brakk
Og jeg fikk bare 66 poeng på bowling <-<
Men men! Utrolige mange hyggelige folk der, som jeg håper jeg treffer i morgen!
Peace out, Roxas
Dag 1 var veldig gøy! ^^
Men jeg vil ha bilder!! Jeg så at det var flere som gikk rundt med kamera... Post bildene! Og ellers gleder jeg meg veldig til i morgen.![]()
hoho, selv om gjengen kom 3 og en half time for seint var det ufattelig morro ^_^
ps. ddr er vanskelig D:
Jeg fikk 144 poeng, jeg gruser dere alle.
Jeg så ikke wetgoat eller hanyu. TT_TT I morgen skal jeg...
http://www.flickr.com/photos/simdex/...7606505005207/
Noen bilder, ikke mange men kameraet er ikke verdens beste heller.
Jeg fikk ikke tid til bowling grunnet crew møte, men nå er vi forberedt til i morra. Det var artig at såpass mange var der, det så ut som om folk koste seg!
Hehe, jau, ekstra + til p33r sin stil. Den var über \o/
Og über av Eagle som hadde flere finesser, som: Ha-dou ken, Sonic Boom, Pocahontas-hopp.
Var kult med bowlinga. Antagelig den morsomste bowlingturen jeg har vært med på. Poenga var jo nokså middels, men humørfaktoren gjorde opp for det.
kort sagt, bowlingen var awsom^^
Dawwwww, skulle ønske jeg var der. Høres gøy ut. T_T Meh, kanskje bedre å blir frisk til i morgen. Noe som det ser ut som om jeg blir.![]()
Var morro selvom jeg gjorde det dårlig (64 poeng >_>).
Får se om det blir noen .gif av bildeserien som ble tatt av meg på t-banen![]()
Morsom bowling ja, takk for en hyggelig tid på bane 3 ^^
Det var fint å bowle med dere også^^ Woooot! Grilling
Det blir helt klart flere cosplayere idag^^
Roxas! Ja enig med at det var varmt med kostyme![]()
Koselig at du kom og hilste på! Hvis det virket som var likegyldig eller no, så var det fordi jeg drev med mobilen og p33r skulle akkurat til å prate![]()
Og brakk keybladen!Det var synd daXD
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)