User Tag List

Results 1 to 8 of 8

Thread: Girl Got Game

Standard Medlem Yaylena's Avatar

Default Girl Got Game

Heihei

Lurer på om det er noen her som leser/har lest Girl Got Game? Oppdaget serien for ca. tre år siden, ble hekta med en gang, hahaxD
    Den slår meg ikke som en av de mest populære manga'ene der ute, spesielt siden jeg måtte lete Europa rundt for å få tak i alle sammen

(Ironisk nok, nå som samlingen min er komplett, finner jeg de over altxD)

Sp:

*Hva synes du om historien, sånn generelt? Good points, bad points osv.
    *Yndlingskarakter?

Kan ikke komme på mer nå, men det er bare å add'e egne spørsmålxD

Meg selv: Synes historien er veldig bra, litt små-cliché, men ellers bra gjennomført. Hysterisk morsom, og fine karakterer...Søt.
    Yndlingskarakteren min er Kensuke YuraxD Eller Kyo, for alle /må/ like henne, hahaxD

Standard Medlem Ardisrawr's Avatar

Default Re: Girl Got Game

Denne mangaen var trykket i Manga Mania var den ikke? og gikk under navnet power!!

Jeg har vell lest hele, eller første volumene også slutten, helt grei men ikke helt min favoritt serie. Kanskje mest fordi den handler om sport og jente problemer på en merkelig og komplisert måte.

Standard Medlem Anime-Demon's Avatar

Skaffa meg første vol fordi eg ville prøve den, så var den bare så utrolig morsom at eg ende opp med med å kjøpe heile serien
    Den forfatteren har endt opp med å bli ein av mine favs Leser alle seriene av henne som kommer ut!

Historien var bra, men irriterte meg lett over trekant dramaene som dukket opp enkelte gonger...
    Hmm min fav char må være....Chiharu Eniwa! And e jo bare sååå skjønn

Uttrykkene figurene får når dei blir sjokka eller sinte får meg til å gapskratte hver gong

Likte du Girl Got Game serien burde du prøve: Love Attack også

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Ahh.. Girl Got Game/Power!! ble jeg selv kjent med gjennom Manga Mania, og det var vel den serien der jeg likte best. Det er spesielt humoren jeg faller for. Jeg tror det er volum 6 som er yndlingsvolumet mitt, for der skeier den helt ut når Kyo skal bevise hvor feminin hun er osv. xD Ellers så er jeg veldig glad i gender bending, i hvert fall når det er gjort humoristisk, og det kan man nok ganske trygt si at det er i denne serien.

Heaven!! er jo en nyere manga av samme mangaka på bare 3 volumer, og selv om den er ganske underholdende finner jeg den på langt nær så morsom som Power!!. Men det kan ha litt med at den er såpass kort å gjøre. Jeg tror historien kunne hatt mye mer å spille på.

Jo, den var med i Manga Mania... Men bare opp til vol. 3 eller noe sånt, siden de sluttet å trykke MM. Synd at det ikke produseres lenger

Hehe, Kyo er kjempemorsomxD Makan til mentalbilder den jenta får, hahaxD Men man kommer jo ikke utenom Chiharu og hvor naïv (sp?) han egentlig erxD

Standard Medlem Myuu's Avatar

hvor er det mulig og kjøpe/bestille den mangan fra, på internett?

Standard Medlem mogcaiz's Avatar

Morro serie
    Jeg ble introdusert til serien av Manga Mania back in the old days, og senere skaffet meg pocketene. Lett underholdene, morro og kan anbefales. Er en typisk jente manga though, som allerede nevnt så er det mest fokus på komplikasjoner mellom "hun" og "han"
    Good points: Kompisen til Chiharu, en bi-karakter som løfter humoren i serien betydlig! Han har også en veldig romantisk sidestory som du finner bakerst i enkelte av bøkene.

Bad points: Synes slutten lever ikke helt opp til de forventningene man skaper. Kanskje det er jeg som har for høye forventinger?

Anime-Demon: Hmm? Love attack? Stoler på deg, og skal notere det ned hvis jeg finner den ^^.

Myuu: Sikkert en god sjangse for at hele serien kan bestilles fra outland, amazon eller ebay.
    Last edited by mogcaiz; 15th July 2008 at 00:42.

Quote Originally Posted by mogcaiz View Post
    Good points: Kompisen til Chiharu, en bi-karakter som løfter humoren i serien betydlig! Han har også en veldig romantisk sidestory som du finner bakerst i enkelte av bøkene.
    Yeah, Hamaya (er det ikke det han heter?) er ganske artigxD Spesielt siden det alltid er han som klarer å blande seg inn i forholdet mellom Chiharu og KyoxD

(Btw, bøkene fåes kjøpt på blandt annet Outland, ja. Har dem også på Sci-Fi-bokhandelen i Gøteborg Og på Amazon, så klart (men det blir veldig, veldig dyrt. Snakker av erfaringxD)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)