User Tag List

Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 20 of 74

Thread: Nyhetstråden!

Default Nyhetstråden!

Da kan jeg friste med litt nye varer i butikken, f.eks:

Zombie outbreak survival kits og snakkende Simpsons penner, mer bøker, mer manga og tegneserier, pluss et parti dødskule Star wars Bobble-heads og Simpsons og Naruto bamser! Løp og kjøp!

Mer snadder er også på vei, så det er bare å holde seg oppdatert!

Standard Medlem Mette's Avatar

Default Re: Nyhetstråden!

Høres gromt ut! Kjempeflott at du poster hvilke ting dere får inn her!

DA HAR D&d 4.0 KOMMET I BUTIKKEN!

Vi har Master's guide, Monster manual og Players handbook inne!

Kampanjepris på 299 kr stk!

Nå har vi også fått inn mer ugly dolls in ulike størrelser og varianter! Skaff deg en styggsøting i dag, du og!

Det blir Magic TG draft turnering utenfor butikken på lørdag kl.12.00! Begrenset med plass, så bare å melde seg på!
    Last edited by OutlandDrammen; 10th June 2008 at 12:25.

You will need a larger parking lot after 3 months p33r's Avatar

For oss som ikke er de helt store magic-spillerene, har du en lenke eller kort forklaring som sier noe om hva en "draft"-turnering er.
    (Jeg regner med at alle som skal ditt vet det, men det er alikevel spennende å vite )

Jeg er ikke så mye inne i det selv, men det går ut på at alle spillerne kjøper 3 booster packs, så skal alle som er med å spille trekke et kort på rundgang av de boosterne til alle har 45 kort hver.Mana/land lånes ut av butikken, og det vanlige å bruke er 16-18 mana. Resten foreløper som en vanlig turnering, hvor to og to spiller mot hverandre til man har finalistene klare.

Håper det var forståelig!

Standard Medlem Ann Christin's Avatar

Lørdag mener du vel? Fredag klokken tolv blir vel ganske så labert oppmøte tenker jeg.

Nei, fredag mener jeg. Er da det er Handelens Dag, og det får ikke vi endret på dessverre.

Beklager Ann Christin, du har selvfølgelig rett! Tenkte helt feil her nå jeg! Bra noen passer på meg det er selvsagt lørdag 14 juni som er riktig!

Standard Medlem Ann Christin's Avatar

Jeg tror drammen ville tapt meget mye om de skulle hatt handelens dag på en fredag

Da kan jeg friste med mange nye varer i butikken!

Av tegneserier så har vi fått inn mer The walking dead,Lenore,Black Orchid, Hellblazer og Showcase Superman.

Av DVD har vi bl.a. Deathnote - the last name, Mystery of the necronomicon, Millennium ses. 1 og 3, 4400 ses.2 og Stargate: ark of the truth.

Av manga har vi fått inn mer Deathnote, yu-gi-oh!, Naruto, Aishiteruze baby, Godchild,Azumanga daioh,Blade of the Immortal, Yotsuba & !,Crying Freeman, Berzerk, Battle Royal, Parasyte og Fruits Basket.

I tilegg fikk jeg masse nye bøker i dag!

Vi har også fått inn mye mer norsk manga, bl.a alt som er tilgjengelig av Alvefolket ( elf quest) og Ranma, pluss mer av One Piece, Dragon Ball og Blade den udødelige

WOOHOO! Nå har jeg fått inn en pall med nye tegneserier, så nå er det bare å komme og sjekke de ut!

Nå har vi også fått inn noen eksemplarer av Umbrella Academy - Apocalypse suite!

Standard Medlem

Quote Originally Posted by OutlandDrammen View Post
    Det blir Magic TG draft turnering utenfor butikken på lørdag kl.12.00! Begrenset med plass, så bare å melde seg på!
    Har et par spørsmål angående turneringen som ble holdt.
    Ble dette noen suksess? Var det mange som deltok? Kommer dere til å holde turneringer jevnlig? Har dere noen som kan reglene godt slik at det ikke forekommer juks?

Hei

Turneringen den lørdagen ble avlyst på grunnlag av to punkter
    1. ingen påmeldte
    2. ingen dommer

Vi syns det er fryktelig trist når sånt skjer, men skal gjøre ett nytt forsøk i fremtiden og promotere litt bedre neste gang.

foreslår imellomtiden at alle som er intressert opplyser folk de kjenner som også kan være intressert, og om noen mener de har kunnskaper nok til å være dommer, kan vi friste med gavekort på 15o.- per draft

King of Hell er i hyllene igjen, denne gang har vi alt fra 1-7

Nå har vi fått nyeste Fables i butikken! den heter The Good prince og er nr. 10 i serien.

Vi har også fått inn en rekke nye tegneserier, bl.a Army of Darkness, Witchblade, The Darkness og Universal Monsters.

Akkurat nå har vi også Kung Fu Panda Pez beholdere inne til den lave sum av 12 kr stykket!

I dag har jeg fått inn masse nye dvd'er. Bl.a. har vi nå Sweeney Todd, Metropolis animert, Marquis de Sades' Justine, Hammer House of Horror, Beowulf animert, Shrooms, X-Files the movie, New fist of the north star, Nausica of the valley of the wind og mange flere spennende titler!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread