User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 29

Thread: Kanokon, en serie om ALSO: FANSERVICE

You will need a larger parking lot after 3 months p33r's Avatar

Default Kanokon, en serie om ALSO: FANSERVICE

errr... jeg mente selvfølgelig:

Kanokon er denne sesongens fanservice/fighting/highschool drama. Vi følger hovedkarakteren vår Kouta Oyamada som har flyttet fra landet inn til byen og begynt på ny skole. Der møter han to pupperden litt hyperaktive Minamoto Chizuru som virkelig har blitt glad i han veldig fort. Dette er to venner på eventyrfor å vise så mye hud som mulig og her kan myeawkward loli fanservice skje!

PUPPERvåre to hovedkarakterer

I første episode får vi litt inblikk i undertøyetbackstoryen til hovedkarakterene. Det er også en stor fyldig cast av pupperbikarakterer i serien, noe jeg tror mange vil sette pris på. Vi får en kort introduksjon til fanservicefighting-konseptet i serien. Chizuru er nemmelig noe veldig spessielt, en fanserviceånd. Slik serien er lagt opp kan ånder GATTAI!slå seg sammen med mennesker og dermed slå sammen kreftene sine. Dette gir dem muligheten til å ha awkward highschool sexkaste store flammekuler rundt i være eller til og med manipulere luften rundt dem.

Episoden slutter uten å forklare så veldig mye om det fyldige puppeneuniveset og de fleste vil litt sitte igjen med ett ønske om å dø etter å ha sett dette.

Anime.no-DB: Kanokon

Bilder fra første episode:

Verdens dårligste unskyldning for truseglimtEn av våre hovedkarakterer har transformert!

Overdrevet irriterende fanserviceEt viktig øyeblikk for våre to hovedkarakterer.

Spoiler Spoiler: IKke trykk her om du er på jobb

HVORFOR, HVORFOR, HVORFOR? Det er så forferdelig, denne serien er så 100% forferdelig. Arrrrghhhh.*erhm* Jeg mener selvfølgelig, vi gleder oss sikkert alle til enda en episode av dette berikende highschool-dramaet!

Spoiler Spoiler: Episode 2

いいですね

Default Sv: Kanokon, en serie om ALSO: FANSERVICE

Jeg mener dere bare kan ignorere negativiteten til åpningsposten glatt.
    Om du liker fanservice, magi og store pupper er denne serien for deg
    Den drar den vesentlig mye lenger enn andre haremserier

Rolling Girl Nodoka's Avatar

Kanokon animen tokk meg virkelig med storm. Jeg vet ikke helt om det er en bra eller dårlig ting... Jeg liker mangaen veldig veldig godt så jeg gledet meg veldig til denne animen. Den første forskjellen jeg merket fra mangaen var at noe så søtt som "Du lukter godt, jeg vil bli sammen med deg" var blitt til "Du lukter godt, la meg ha vil sex med deg på vei til skolen"

charuru zi britannia ilifin's Avatar

Unnskyld, p33r, jeg hørte ikke hva du sa, jeg var for opptatt med PUPPER.

Denne serien er helt forferdelig pervers og er hele tiden borderline til hentai. Det er noe sært med å høre Mamiko Noto klynke som gutt mens en overkåt Ayako Kawasumi klår på Notos GUTTEKARAKTER. Jeg har så evig blandede føleser over dette at jeg ikke helt veit hva å tro om serien annet enn at den har altfor mye pupper.

Standard Medlem Danny's Avatar

tror jeg skal skaffe meg den ja

中二以下亮の脳 Tyblazitar's Avatar

Hahahaha, dette er en av de morsomste trådene jeg har lest utenfor /h/. XD

Ja, serien har alt for mye fanservice. Jeg likte faktisk første episode litt, men etter å ha sett andre episode ser jeg hvilken serie dette er. Det ligger dog underholdningsverdi i for mye fanservice også. Bedre enn forrige sesongs "too much fanservice"-anime, Rosario+Vampire, er den i alle fall.

Jeg ser den altså for the lulz, and what excellent lulz.

Quote Originally Posted by Tyblazitar View Post
    Bedre enn forrige sesongs "too much fanservice"-anime, Rosario+Vampire, er den i alle fall.
    SOMEONE IS WRONG ON THE INTERNET. /xkcd

Jeg nekter å stå for at noen skriver sånt vrøvl i denne tråden! R+V går faktisk fra å være bullshit til å ta helt av mot slutten av første sesong, og historien videre etter første sesong er helt absurdt spennende. Det er serien som går fra loltits til loldemons.

Kanokon: lolfurries

Quote Originally Posted by ilifin View Post
    SOMEONE IS WRONG ON THE INTERNET. /xkcd

Jeg nekter å stå for at noen skriver sånt vrøvl i denne tråden! R+V går faktisk fra å være bullshit til å ta helt av mot slutten av første sesong, og historien videre etter første sesong er helt absurdt spennende. Det er serien som går fra loltits til loldemons.

Kanokon: lolfurries
    NO U.

Å si at den "tar helt av" synes jeg blir å ta litt vel i, det var en mini-arc på what, to episoder, som var litt bedre enn resten. Dessuten, det er bare ute to episoder av Kanokon, så det er uansett for tidlig å si at R+V er bedre fordi slutten var bra. :| Jeg har troen på at denne serien vil bli bedre enn Rosario+Vampire, da de i alle fall har flere forskjellige karakterer, og ikke bare et stort harem rundt en hinsides irriterende teit hovedperson.

hvor mange episoder er det utgitt av kanokon?

Quote Originally Posted by Tyblazitar View Post
    NO U.

Å si at den "tar helt av" synes jeg blir å ta litt vel i, det var en mini-arc på what, to episoder, som var litt bedre enn resten. Dessuten, det er bare ute to episoder av Kanokon, så det er uansett for tidlig å si at R+V er bedre fordi slutten var bra. :| Jeg har troen på at denne serien vil bli bedre enn Rosario+Vampire, da de i alle fall har flere forskjellige karakterer, og ikke bare et stort harem rundt en hinsides irriterende teit hovedperson.
    Tsukune hadde personlighet. Whatshisface i Kanokon har hittils bare vært frustrert og smooth-talking og utover det bare vært en no-name som ingen bryr seg om. Jeg tror uansett at Kanokon aldri vil gjøre det like bra som R+V kommer gjøre, da jeg faktisk ærlig innrømmer at jeg gleder meg til Capu2.

Quote Originally Posted by Danny1337 View Post
    hvor mange episoder er det utgitt av kanokon?
    2.

Quote Originally Posted by ilifin View Post
    Tsukune hadde personlighet. Whatshisface i Kanokon har hittils bare vært frustrert og smooth-talking og utover det bare vært en no-name som ingen bryr seg om. Jeg tror uansett at Kanokon aldri vil gjøre det like bra som R+V kommer gjøre, da jeg faktisk ærlig innrømmer at jeg gleder meg til Capu2.
    Personlighet? Så ikke jeg noe særlig til. En naiv, teit, kjedelig karakter. Whatshisface i Kanokon har oppført seg relativt normalt, ja, men det er også noe av det som gjør serien bedre, nemlig kontrasten mellom hovedkarakterene, som finnes i mye større grad enn i R+V.

Om Kanokon vil gjøre det bedre eller verre enn R+V bryr meg lite, folk liker forskjellige ting. Jeg gleder meg også til Capu2, bare fordi jeg har et lite håp om at de slutter å ha analsex med mangaen, og faktisk får til noe som minner om et plot.

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

This.. is.. awesome.

Hum.
    Det var en artig vri på serien, det må jeg si. Siden jeg ikke hadde lest noe om denne serien på forhånd ble jeg tatt litt på senga av halen og ørene, om man kan si det på den måten.

Dette må være den nye favorittserien til Ecchigo.

Tyb: Når ble analsex et negativt ladet ord?

Fantastisk serie.

Elsker ecchi humor.

Og hvem vet? Kanskje den også blir rørende?
    Et par serier har det med det, å være helt randome og morsomme man klarer allikavel å slenge inn noe rørende.

Forstår ikke hvorfor dere klager på pupper og truser og alt det der.
    Det er ECCHI humor, det blir som å klage på brød fordi den er laget av brød.

Synes humoren er genial jeg.

Standard Medlem Sakujo's Avatar

Episode 3 topper alt til nå. Skal vi se, hvilke fetisher har vi igjen nå? Går ut fra at de klarer å dekke det meste på de resterende ni episodene.

DOG, denne serien skriker ut: Here there be no plot, but LOTS of fanservice and some humor! Do not expect anything else.

Det blir altså som å kritisere Eiken for for mye fanservice, altså nytteløst. Eneste problemet er hvis de har ødelagt mangaen på noen måte, da finnes det absolutt grunnlag. Ellers kommer alt ned til personlige meninger.

Når det kommer til Rosario + Vampire, så skrek den ut: Beware, here there be plot, but it's so bad that it all just comes down to fanservice and humor!
    Den prøvde altså å ha et klisjefullt plot med naive karakterer, og humoren var skjelden veldig bemerkelsesverdig bra heller. Når vi tar inn i betrakning at mangaen visstnok skal ha et ganske bra plot, og at det er mindre fanservice (selv om det skal være noe), kan jeg bare konkludere med crap-stempelet.

Standard Medlem Nekogangu's Avatar

Æsj... Ekkelt X.X
    Men det er det vel bare jeg som er jente som sier xP
    Ble kvalm......

Quote Originally Posted by Nekogangu View Post
    Æsj... Ekkelt X.X
    Men det er det vel bare jeg som er jente som sier xP
    Ble kvalm......
    Tror nok eller at det er alderen din ja

mjau mjau katteøre Ichigo's Avatar

jeg er like gammel som Nekogangu, og jeg elsker serien

Da p33r nevnte den på radioen *host* lastet jeg ned å*host* så den. Den er så elskbar <3

Administrator
    Pumpecrew
    Sensei's Avatar

Så nettopp episode 3. Jeg må bare si; wow.

Global Moderator
    Pumpecrew
    Heika-sama's Avatar

Quote Originally Posted by Sensei View Post
    Så nettopp episode 3. Jeg må bare si; wow.
    What he said. Slutten..

Standard Medlem zora's Avatar

Default Re: Kanokon, en serie om ALSO: FANSERVICE

Nå er det vel strengt tatt ikke fanservice det er snakk om her..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)