User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: Eyeshield 21

Standard Medlem Kongmarius's Avatar
    I kjellern et eller annet sted i Trøndelag

Default Eyeshield 21

Eyeshield 21

Generell info
    Original tittel: ??????21 Eyeshield 21
    Hjemmeside: http://www.eyeshield21.com/
    Sjanger: Sport, komedie og Shônen
    Regissør: Masayoshi Nishida
    Lansert: 6 April 2005
    Episoder: 112 + (22. juli 2007) + en Jump Festa special

Litt om Eyeshield 21
    Eyeshield 21 handler om den upopulære gutten Sena Kobayakawa.
    Dagen han kommer inn på Deimon High school, blir han møtt av 2 personer fra den amerikanske fotball klubben; Yoichi Hiruma og Ryokan Kurita, som prøve og tvinge nye folk med på laget. Søsteren hans Mamori Anezaki jager vekk de 2 medlemmene og advarer Sena mot Hiruma(han er som djevelen.).

"The ha-ha brothers"(de er ikke brødre) tar med seg Sena til et skur på skolen for og mobbe ham, Da dukker Kurita opp, og blir overlykkelig for at det har kommet nye medlemmer. Han ender opp med og kaste guttene ut(Ikke Sena) i et forsøk på og vise dem hvordan man egentlig presser mot en fiende, så de stikker. Når Sena forteller at han ikke er der for og bli med i klubben blir Kurita lei seg. Men Sena blir med som Manager.

Når "The ha-ha brothers"(altså, ikke brødre) prøver og ta hevn på Sena stikker han av, de greier ikke og ta ham igjen, fordi han er for rask, han løper rett igjennom en gate (stappa med folk). Mens de andre sliter med og komme seg fram, Hiruma ser dette og blir sittende for og se kreftene til Sena, Sena hopper inn i et tog og "The ha-ha brothers" (som fortsatt ikke er brødre) faller sammen i trappa.

Nesta dag tar Hiruma med seg Sena til Skuret og tar på ham en drakt og gir ham en "Eyeshield" (en spesiell hjelm for og beskytte øynene) og gir ham dekknavnet "Eyeshield 21".

Personene
    Spoiler Spoiler: Sena Kobayakawa

Spoiler Spoiler: Yoichi Hiruma

Spoiler Spoiler: Ryokan Kurita

Spoiler Spoiler: Monta

Min mening: Eyeshield er en Morsom og spennende Anime
    Et Must for alle Sport/Komedie anime fans =) (er egentlig ikke noe fan av Sport animer, men denne ruler ^_^)
    mange sene kvelder med denne animen xD

Karakter: 9.5/10

YA-HA!!
    Last edited by Kongmarius; 23rd July 2007 at 00:05.

Standard Medlem Zabuza's Avatar

Default Sv: Eyeshield 21

Må personelig si at jeg elsker denne serien selv om jeg var litt skeptisk i starten ^^ Og Hiruma er en av de beste "snille-onde" personene jeg noen sinne har sett i en serie.

Anbefaler dere å se denne serien.

KILL EM ALL!!! YA-HA!!!

Standard Medlem Kongmarius's Avatar
    I kjellern et eller annet sted i Trøndelag

Default Sv: Eyeshield 21

var også litt skeptisk i begynnelsen, men er glade jeg kommer over det ganske raskt når jeg finner en serie som viser seg for og være bra^_^ Jeg var t.o.m skeptisk med Bleach, Naruto etc.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread