PDA

View Full Version : Annet En liten tutorial på NORSK!

Dosu
31st December 2007, 15:13
Endelig er den her! en tutorial på NORSK!
Jeg har muligens en del skrivefeil osv, så jeg beklager så mye for det. Allikevel håper jeg denne hjelper de fleste som ikke kjenner til Photoshop og de som gjør det. Grunnen til at jeg har Kaldt den for "dummies" er fordi det inneholder hjelp for de som er helt ny i Photoshop programmet. Men det er ikke så mye av det + at det til og med er noen tips til de som farger himmelen rosa og gresset rød ;)

-----
Jeg sier det bare til de som faktisk er over 14, kan dette med å bruke fremmed or, har en større IQ enn visse andre osv *sikter til seg selv med en lav IQ av og til...* at jeg kan ikke bruke sånne "Einstein"ord eller skrive korte settinger for å vise at jeg ikke snakker for mye. Er man en bable kjerring så er man det på nettet også ha ha.

---------
Jeg laget denne fordi jeg har blitt spurt på noen nettsider om hvordan jeg farger Chibi øynene mine. Det er ikke vanskelig og det er ikke noe som trengs å gjøres nøye for at det skal se fint ut :)
5 steg med en lærer som "liksom" skal være meg, men som forandrer form og utseende hele tiden ^^;

Tutorialen kan brukes i, med og uten-:
Tutorialen skal kunne funke i alle Photoshop versjoner med verktøyene som er nevnt i den. Det går nesten like fint å farge på nesten samme måte i andre programmer også, men ikke MS Paint.
Det er heller ikke nødvendig med et tegnebrett for å gjøre dette. Litt forskjellig og muligens ta litt lengre tid vil det bli uansett hva du bruker.

Utsyr:
Photoshop 7.0
Wacom Tablet intuo 3 A4

Tid:
5 timer, tatt med drøying av tid og surfing på nettet

Håper den hjelper og falt i smak!

Jeg må bare informere at den er veldig stor

http://fc04.deviantart.com/fs23/i/2007/365/8/e/chibi_eyes_tutorial_Norwegian_by_Fomle_chan.png

Større versjon:
http://fc04.deviantart.com/fs23/f/2007/365/8/1/chibi_eyes_tutorial_Norwegian_by_Fomle_chan.png

Kokoro
4th January 2008, 11:29
Den der var genial!:)

Dosu
9th January 2008, 07:51
Jeg takker så mye og håper den vil komme til nytte en gang :)

Sky_king
25th June 2008, 10:50
hvofor klarer ikke jeg sånt........:gråte:
den var bra dosu:)

Sapler
30th October 2008, 18:09
sykt bra tut :D likte den får prøve xP er ikke så god med tegne brett da ;)