PDA

View Full Version : Treff nyttårstreff (Oslo)

KazeShinobi
24th December 2007, 00:40
*CANCELLED*
due to lack of ppls effort

Ardisrawr
24th December 2007, 00:57
Høres gøy ut, jeg kommer viss det blir noe og jeg kan^^

Gi opp salgsboder og lokaler, da må man fort bla opp med 5000 ++
Man kan jo selvfølgelig være hjemme hos noen da^^

we can also just go for having a japanese like new years eve !
- Jeg er enig :cip:

fiiup
24th December 2007, 15:33
Høres som en god plan.

KazeShinobi
24th December 2007, 22:45
hva med wigelandsparken? (THE most famous japanese place in Oslo, just look at how they gather up there xD)
hadde vært utrolig fett.... ingen lover mot å sette opp små "slagsboder" der tror jeg, er ikke så oppdatert på dette da men.
flere ideer og forslag er tommler opp.
and guys, spread the word !

Ardisrawr
24th December 2007, 23:57
hva med wigelandsparken? (THE most famous japanese place in Oslo, just look at how they gather up there xD)
hadde vært utrolig fett.... ingen lover mot å sette opp små "slagsboder" der tror jeg, er ikke så oppdatert på dette da men.
flere ideer og forslag er tommler opp.
and guys, spread the word !

Vi hadde tenkt å ha FF treffet der, men viss du ikke har merket det er det kaldt og vått utte xD *brr*

KazeShinobi
25th December 2007, 17:41
Vi hadde tenkt å ha FF treffet der, men viss du ikke har merket det er det kaldt og vått utte xD *brr*

er vel mer kaldt en vått der nå, og er vanskelig med fyrverki osv innendørs :shuriken: ingen lover mot og ha på seg litt ekstra klær ^^
mange kimonoer har litt varme i seg ^^

btw tell tochi I'm coming to that FF con ^^

Ardisrawr
25th December 2007, 19:04
er vel mer kaldt en vått der nå, og er vanskelig med fyrverki osv innendørs :shuriken: ingen lover mot og ha på seg litt ekstra klær ^^
mange kimonoer har litt varme i seg ^^

btw tell tochi I'm coming to that FF con ^^

Er ikke lov å sende opp fyrverkeri i frognerparken dagen etter nyttårsaften uansett :p

Jeg har ikke ekstra klær, alt er forlite xD

Akai, skal si det til Totchi, jeg hvet ikke hvem du er da men xD

KazeShinobi
25th December 2007, 19:10
Er ikke lov å sende opp fyrverkeri i frognerparken dagen etter nyttårsaften uansett :p

Jeg har ikke ekstra klær, alt er forlite xD

Akai, skal si det til Totchi, jeg hvet ikke hvem du er da men xD

vi bestikker politiet med pocky o.O

hmmmm >-< vet ikke hvem du er men kunne sikkert lånt jakka mi, er alltid varmt synes jeg i hvertfall o.O

er en daniel sak som hun kjenner >_<

Ardisrawr
26th December 2007, 12:43
vi bestikker politiet med pocky o.O

hmmmm >-< vet ikke hvem du er men kunne sikkert lånt jakka mi, er alltid varmt synes jeg i hvertfall o.O

er en daniel sak som hun kjenner >_<

Ja :cip: da får vi sikkert lov^^ stjerneskudd er sikkert lov da:kip:
aww^^

Akai^^ jeg kjenner en Danielsak, men du er sikkert en annen Daniel sak:shaun:

KazeShinobi
26th December 2007, 15:07
Ja :cip: da får vi sikkert lov^^ stjerneskudd er sikkert lov da:kip:
aww^^

Akai^^ jeg kjenner en Danielsak, men du er sikkert en annen Daniel sak:shaun:

tihi ^^
det blir kansje noen sånne små treffs og groups før selve greia... joine?:ja:

Ardisrawr
26th December 2007, 17:20
tihi ^^
det blir kansje noen sånne små treffs og groups før selve greia... joine?:ja:

Vil gjerne, men tror nok ikke at jeg kan :pinch:

KazeShinobi
27th December 2007, 16:05
Vil gjerne, men tror nok ikke at jeg kan :pinch:

jojo, selvsagt kan du ><.

Ardisrawr
28th December 2007, 18:54
Jeg skal noe vær dag frem til nyttårsaften, så tviler på at jeg rekker å bli med på noen plannleging av treffet >_<

kaede
29th December 2007, 03:25
Hmm... Foreløpig virker dette treffet litt for random til å vekke noen interesse tror jeg.... Du burde muligens oppdatere førstepost med klart tid og sted... Hvis du har funnet ut av det da. ^__^

Hvis det blir noe av stikker jeg kanskje innom en tur, har ikke vært på treff på lenge! :nya:

Ryko
30th December 2007, 14:10
dette treffet blir det nok ikke noe av antar jeg?

Toby Christ
30th December 2007, 17:09
Jeg så litt gjennom treff og events forumene, men opptil nå er det ingen som har tenkt på noe over nyttår, så jeg tenkte jeg skulle ta og få satt noe i gang her.

Jeg tror ikke helt på deg siden vi har allerede åpnet to tråder om nyttårstreff, både i Sandnes hos Aznakh (http://forum.japani.no/showthread.php?t=9327) og i Oslo arrangeres det av Quakeulf (http://forum.japani.no/showthread.php?t=9765). :P

Men for all del, flere må gjerne bli med på nyttårstreffene. Jeg rekker ikke komme innom, men jeg kan peke folk i den samme retningen slik at det er flere som får menge seg der.

KazeShinobi
31st December 2007, 14:38
Jeg tror ikke helt på deg siden vi har allerede åpnet to tråder om nyttårstreff, både i Sandnes hos Aznakh (http://forum.japani.no/showthread.php?t=9327) og i Oslo arrangeres det av Quakeulf (http://forum.japani.no/showthread.php?t=9765). :P

Men for all del, flere må gjerne bli med på nyttårstreffene. Jeg rekker ikke komme innom, men jeg kan peke folk i den samme retningen slik at det er flere som får menge seg der.

så den om sandnes, men la faktisk ikke merke til de andre, my bad. but then again the more the merrier, right? uansett så håper jeg det virkelig blir noe av dette treffet, det kan jo også smeltes sammen med noen av de andre, siden jeg har en anelse om at quakeulfs ide var nokså genial #though a bit risky for those light at heart# xD