PDA

View Full Version : Treff Final Fantasy treff trolig 29des

Ardisrawr
3rd December 2007, 23:06
29. desember blir det Final Fantasy treff på Sub:Scene i Oslo for å markere at Final Fantasy serien har holdt på i 20 år! Dørene åpner kl 17.00! og stenger klokka 21

Åpent arrangement for alle! Både FF fans og andre! Ta med deg venner og få en sosial og hyggelig romjulskveld!

Inngangsbillett koster 30 kroner

Program for kvelden:
- Åpningshow (med bilder, filmer, amv'er og diverse)
- Cosplay konkurranse
- 5 leker konkurranse
- Vise film: Final Fantasy VII - Advent Children
- Avslutning med kåringer (cosplay)

Folk som antagelig kommer [kallenavnene er blanding av nettby, NF, japani og ekte navn]:

Ledere:
Meg [Ardisrawr]
Pia [papaya]
Lene [Totchi]
Elisabeth [vetten]
benedikte [Poemlove]
Mariel [theonlyme]

Folk som antagelig kommer:
Tuba og en venn
André [lersveen på NF]
Pitta
Quantium
Rockshoujo
Niklas [Jaki91]
[Sesshomaru] + en venn
Chris
Niklas
Unleashed
phyconinja og kanskje to venner
Hansi [NF-person]
Morten [Ryko]
unleashed
cheesern
avenius
haustrum
Eirik [Eplekakemedis]
risingsun7 med venner
Quakeulf

Kanskje:
Tor Arne [fulancer ]
Mila [xMila]
Namie
Emilx sikkert med noen venner^^
Manji
Smiley og noen venner
An1m3Fr3akz
ladykurai

Viss noen ønsker og donere en slant penger er det bare å si ifra [a]

Rockshoujo
4th December 2007, 00:09
Yay da kan jeg komme allikevel! ^_^

Quantium
4th December 2007, 09:48
kult =D Har ikke noe å cosplaye annet en en halveis shinigami.. så cosplayer nok ikke.. men kommer nok antagelighvis, kan bli gøy det ^^

Ardisrawr
4th December 2007, 22:25
Sender mail til sub i morgen, så planleggen blir nok någenlunde ferdig til helgen^^

Er snak om grøt, pepperkaker, klementiner, julebrus som eventuelt mat som ingen vil lage xD

og noen stands, film, leker osv. blir nok bra

Sesshomaru
5th December 2007, 16:33
jeg kommer mest sansynelig^^
med cosplay og kompis:nya:
HURRA

Ryko
5th December 2007, 17:21
ah oki. Kan du gi en nettby link til personen med info? o.o

Ardisrawr
5th December 2007, 17:55
Hun kaller seg Totchi, tror egentlig ikke at hun hvet stort mer enn meg xD

menmn, kan hende de får plan lagt litt mer i dag^^

Ryko
5th December 2007, 22:41
herlig^^ Men blir det virkelig pepperkaker?:beskjed:

Papaya90
5th December 2007, 23:18
det er jo i romjulen da! :nya:
alle liker vel å få grøt, pepperkaker og julebrus når det nettopp har vært jul :3

Ryko
6th December 2007, 07:57
yay!! Jeg er glad i pepperkaker *moms moms*
Noen som vet ca hvor mange det blir?

Ardisrawr
6th December 2007, 09:38
yay!! Jeg er glad i pepperkaker *moms moms*
Noen som vet ca hvor mange det blir?

Siden ikke alt med Sub er helt klart [venter bare på svar] hvet vi ikke hvor mange som kommer. Jeg kan sikkert lage en liste med folk og ca tall da^^

Hvor mange her hvet at de kommer viss det blir 29 des? er 30 kroner i ingangspennger!

Papaya90
6th December 2007, 09:51
Siden ikke alt med Sub er helt klart [venter bare på svar] hvet vi ikke hvor mange som kommer. Jeg kan sikkert lage en liste med folk og ca tall da^^

Hvor mange her hvet at de kommer viss det blir 29 des? er 30 kroner i ingangspennger!

oppdater første posten ardis! og legg folk i en liste så vi vet hvem som kommer ^^ (etterhvert som de svarer her)
også kan du jo skrive folk på en "kanskje"-liste også ^^ siden det er noen som ikke er sikre ennå.

Pitta
6th December 2007, 10:15
Final fantasy? o.o Im there!

Kommer nok ikke til å cosplaye selv om jeg har sykt lyst >.< Dumme budsjett :sinna:

Namie
6th December 2007, 11:12
Wah! Jeg har kjempelyst, og har nok mulighet for å reise inn til Oslo den 29. hvis jeg vil.. Men får se ;)

Ardisrawr
6th December 2007, 11:37
oppdater første posten ardis! og legg folk i en liste så vi vet hvem som kommer ^^ (etterhvert som de svarer her)
også kan du jo skrive folk på en "kanskje"-liste også ^^ siden det er noen som ikke er sikre ennå.

Jeg gjorde det nettopp, må bare oppdatere^^

Deaxe
6th December 2007, 13:47
ææ! Siden det er den 29 des. så kan jeg ikke komme :( Skal på hytta da :(

Ardisrawr
6th December 2007, 14:31
ææ! Siden det er den 29 des. så kan jeg ikke komme :( Skal på hytta da :(

awwe, så kjipt. Får håpe du kan komme viss det blir noe en annen gang da^^

Deaxe
6th December 2007, 14:51
awwe, så kjipt. Får håpe du kan komme viss det blir noe en annen gang da^^

Ja! Men kanskje jeg kan få mamma til å la meg være hjemme :lur: Men tviler sterkt :(

phyconinja
6th December 2007, 23:54
Er stor sjanse for at jeg kommer. skal prøve å få med en eller to venner.. men lover inget.

Shinke
7th December 2007, 05:16
Jeg er ganske så sikker på at jeg kommer en tur, og tar antageligvis med ei FF-frelst vennine :3

Ardisrawr
7th December 2007, 07:23
Så utrolig bra^^

Papaya90
7th December 2007, 09:20
Bra folkens! :D Med så mange intresserte! ^^
Dette blir et veldig koselig treff! vi, lederne jobber hardt for at dere skal få det hyggelig! :nya:

Bida-san
7th December 2007, 11:33
No info om hva som skal skje på treffet?

Ardisrawr
7th December 2007, 12:29
No info om hva som skal skje på treffet?

Kan legge ut forslagene vi har, så kan dere tilføye ting dere syns mangler og si hva dere mener om det? :kip:

Papaya90
7th December 2007, 13:13
Kan legge ut forslagene vi har, så kan dere tilføye ting dere syns mangler og si hva dere mener om det? :kip:

legger du listen i første posten når du har tid Ardis? :nya:

Program (så langt)
- Åpningshow (med bilder, amv'er/småfilmer og diverse)
- Cosplay konkurranse
- 5 leker konkurranse
- Pauer/Fritid til å sosialisere, kjøpe mat og kjøpe ting i boder
- Vise film (kanskje)
- Avslutning med kåringer (cosplay)

Ryko
7th December 2007, 13:55
oi. Er det en AMV konkurranse? Om så skal jeg delta, har noen artige amver.

Manji
7th December 2007, 16:51
Har lyst til å ta en tur:)
Må bare avklare om jeg skal jobbe eller ikke. Kan føre meg opp på kanskje lista^^

Papaya90
7th December 2007, 19:03
oi. Er det en AMV konkurranse? Om så skal jeg delta, har noen artige amver.

det er desverre ingen konkurranse for amv :(
vi har ikke ressurser eller tid til å få til dette desverre.
men har du noen FF amv'er du har laget og har lyst til å vise fram, så send meg en PM så kanskje vi kan vise de fram;)

Smiley
7th December 2007, 21:17
Jeg kommer kanskje, lover ingenting. Da vil det bli meg og og noen venner av meg. 2-3 stk tror jeg, og en av dem er An1m3Fr3akz.

Ryko
8th December 2007, 15:03
det er desverre ingen konkurranse for amv :(
vi har ikke ressurser eller tid til å få til dette desverre.
men har du noen FF amv'er du har laget og har lyst til å vise fram, så send meg en PM så kanskje vi kan vise de fram;)

må d være FF? XD Har en FF AMV, men den er veldig gammel da. har sett til den og virker som at den har en masse streaming errors. Tror ikke den bør vises, men om det MÅ være FF amv så har jeg en venn som sikkert vil være glad for å få sin amv vist, Rrezz har en nogenlunde kul FF7 AMV som kunne funket

Papaya90
8th December 2007, 18:35
må d være FF? XD Har en FF AMV, men den er veldig gammel da. har sett til den og virker som at den har en masse streaming errors. Tror ikke den bør vises, men om det MÅ være FF amv så har jeg en venn som sikkert vil være glad for å få sin amv vist, Rrezz har en nogenlunde kul FF7 AMV som kunne funket

det må jo nesten være en FF amv, når det er et FF treff ;)
ta kontakt så skal vi nok få til å vise amv til vennen din ^^

Ryko
9th December 2007, 00:38
all right. Hadde bare håpet vi kunne vist et par andre off-theme AMVs en eller annen gang under treffet :D Gjør meg vondt å ikke kunne bidra med noe innen AMVs

http://tinyurl.com/2f289l

Snakka med Rrezz og han skal bare gjøre et par modifikasjoner på videoen og så sender jeg download linken, du kan se den nåværende versjonen av hans AMV her på .org:
http://www.animemusicvideos.org/members/localdownload-pancake.php?redo=yes&v=152420&thead=yep&actionz=proceed

Men om du ikke klarer å lage en animemusicvideos.org konto kan du alltid se den på youtube med crapped quality:
http://www.youtube.com/watch?v=6fwMUJsHIuk

Han skal som sagt gjøre noen forandringer på den, som f.eks å fjerne den grusomme audiowave effekten rundt 1 min i AMVen.

Ryko
9th December 2007, 18:19
den endelige versjonen er ferdig, han ga meg en sendspace link så det skulle være enklere å laste den ned:
http://www.sendspace.com/file/g9zz2w
Han fjerna de stygge effektene og encoda litt

Bida-san
9th December 2007, 18:53
Nice da^^ (....)

Ardisrawr
9th December 2007, 22:11
den endelige versjonen er ferdig, han ga meg en sendspace link så det skulle være enklere å laste den ned:
http://www.sendspace.com/file/g9zz2w
Han fjerna de stygge effektene og encoda litt

Så bra^^ tusentakk

Ryko
10th December 2007, 09:13
vi skal kanskje se film mh? Hva med en av Hayao Miyazaki, jeg har alle hans filmer på CDer, Jeg brenner for å se Tonari No Totoro med folk som IKKE sovner halveis gjennom filmen ^^

Papaya90
10th December 2007, 09:38
vi skal kanskje se film mh? Hva med en av Hayao Miyazaki, jeg har alle hans filmer på CDer, Jeg brenner for å se Tonari No Totoro med folk som IKKE sovner halveis gjennom filmen ^^

og igjen vil jeg minne deg på at dette er et FF treff :nya:
hehe vi vet allerede hvilken film vi skal se, så ikke tenk på det :3

Ryko
10th December 2007, 09:40
og igjen vil jeg minne deg på at dette er et FF treff :nya:
hehe vi vet allerede hvilken film vi skal se, så ikke tenk på det :3

aaaah damn you FF >___<;;
Vel, umm. Advent Children? ^_^ Jeg har HD versjon. Uten subs da så må først finne noen dugelige subs å legge til, men bare et forslag da =D

Papaya90
10th December 2007, 09:45
aaaah damn you FF >___<;;
Vel, umm. Advent Children? ^_^ Jeg har HD versjon. Uten subs da så må først finne noen dugelige subs å legge til, men bare et forslag da =D

jepp det blir Advent Children ja :nya:
takk for forslaget og sånt.. men det er flere av oss lederne som har den på DVD og sånt så det går fint ^___^

Ryko
10th December 2007, 09:47
jepp det blir Advent Children ja :nya:
takk for forslaget og sånt.. men det er flere av oss lederne som har den på DVD og sånt så det går fint ^___^

Why am I not suprised?*humre humre*
Men jeg står enda på Kansje lista når det gjelder hvem som kommer. Noen må si ifra til Ardisrawr at jeg kommer, like sikkert som at solen reiser seg over horisonten

Papaya90
10th December 2007, 09:52
Why am I not suprised?*humre humre*
Men jeg står enda på Kansje lista når det gjelder hvem som kommer. Noen må si ifra til Ardisrawr at jeg kommer, like sikkert som at solen reiser seg over horisonten

hun leser nok tråden, så hun fikser det når hun kan ^___^

Ardis: Ryko kommer, sett han på listen over folk som kommer :nya:

Ryko
10th December 2007, 09:55
:nya: <---- elsker den slue søtingen der ^^
Uff, jeg skulle blitt medlem på dette forumet for lenge siden. Hadde jeg sikkert vært på flere av de møtene.
MEn uuh, hvordan vet vi hvem som er hvem på treffene? Ingen navnskilt eller no slikt? :nya:

Papaya90
10th December 2007, 10:01
:nya: <---- elsker den slue søtingen der ^^
Uff, jeg skulle blitt medlem på dette forumet for lenge siden. Hadde jeg sikkert vært på flere av de møtene.
MEn uuh, hvordan vet vi hvem som er hvem på treffene? Ingen navnskilt eller no slikt? :nya:

navneskilt er aldri blitt nødvendig på noen treff :3 det er jo bare å gå bort å spørre folk: "er du fra japani? hva er nicket ditt?" xD og hvis du bommer helt og de ikke har noe japani nick så har du hvertfall snakket med noen nye folk :nya:

og det kommer helt sikkert veldig mange nye treff etterhvert, bare vent :lur:

Ryko
10th December 2007, 10:04
schweeet! Og jeg antar at det er et alkoholfritt treff, ikkesant? If not,I will be all around the place going Nami-swaaaan, Vivi-Chwaaaaan >x}
uff å uff, nei da. Men jupp. Skal bli fint å treffe nye mennesker. Jeg må gå nuh, gymnastikken kaller.
Takk for infoen ^^

Papaya90
10th December 2007, 10:09
schweeet! Og jeg antar at det er et alkoholfritt treff, ikkesant? If not,I will be all around the place going Nami-swaaaan, Vivi-Chwaaaaan >x}
uff å uff, nei da. Men jupp. Skal bli fint å treffe nye mennesker. Jeg må gå nuh, gymnastikken kaller.
Takk for infoen ^^

alkoholfritt arrangement ja, siden alderen på de som kommer er så spredt :nya: så det er flere av oss som er mindreårige xD

Ardisrawr
10th December 2007, 10:18

Vi så Tonari no totoro på skolen vi^^ akai, skal skrive deg opp på kommer listen :3

Jeg vil ha navneskilt x]

btw, alt som skjer på sub er alkoholfritt

Papaya90
10th December 2007, 10:33
Jeg vil ha navneskilt x]

vi lederne kan vel ha navneskilt hvertfall :3 så vet alle hvem vi er xD

Ryko
10th December 2007, 14:00
jaa. For dere er jo sentrum av universet

.. ok, LOL!
Men jeg vil også ha navnskilt. Med en tittel etter som for eksempel Ryko-sama >=}
Liker navnskilt, da vet jeg hvem jeg snakker med.
Men man må jo vise legitimasjon for å kjøpe øl da. Funker det ikke da heller, eller er man redde for at man skal kjøpe til yngre mennesker?

Papaya90
10th December 2007, 15:41
jaa. For dere er jo sentrum av universet

.. ok, LOL!
Men jeg vil også ha navnskilt. Med en tittel etter som for eksempel Ryko-sama >=}
Liker navnskilt, da vet jeg hvem jeg snakker med.
Men man må jo vise legitimasjon for å kjøpe øl da. Funker det ikke da heller, eller er man redde for at man skal kjøpe til yngre mennesker?

det er bare å lage et navneskilt selv, hvis du har så veldig lyst på det :nya:

vi kommer mest sannsynlig til å låne SubScene når det ikke er åpent der (altså i romjulen), og dermed blir det bare servering av det vi lederne har med og fikser (brus og pepperkaker og sånt).
SubScene har alltid bare alkoholfrie arrangementer. så hvis man kjøper drikke andre steder dukker opp med alkohol på arrangmentet blir man vist bort. dette for å holde det mindreårig "godkjent" ;)

Bida-san
10th December 2007, 22:59
True, true^^ Alkohol er oppskrytt:P Man MÅ ikke ha alkoholXD

Btw jeg kommer kanskje med noen venner...

Ardisrawr
10th December 2007, 23:55
True, true^^ Alkohol er oppskrytt:P Man MÅ ikke ha alkoholXD

Btw jeg kommer kanskje med noen venner...

mhm, funker fest med klassikkeren champagnebrus og sider. Eller nå i jula en glassflaske julebrus eller fler som skrangler i kiwi posen xD

Så bra^^

Ardisrawr
11th December 2007, 20:59
Da er det klart, vi får leie sub :D

p33r
11th December 2007, 21:04
Lykke til folkens dette høres ut som det blir veldig gøy.

I mellomtiden får dere litt klister av meg slik at man lettere ser tråden :>

Ardisrawr
11th December 2007, 21:35
Lykke til folkens dette høres ut som det blir veldig gøy.

I mellomtiden får dere litt klister av meg slik at man lettere ser tråden :>

aww, tusentusentakk^^

Nå håper jeg bare at det kommer nok folk, til at vi får deket det økonomiske

Ryko
11th December 2007, 21:58
^_^ Tror ingen ville klaget om du satte det til 50 kr per pers i stedet for ca 30 =D
Nice at dette topicet er pinned. Slik at flere folk vil komme (håper jeg inderlig)

Ardisrawr
11th December 2007, 22:26
^_^ Tror ingen ville klaget om du satte det til 50 kr per pers i stedet for ca 30 =D
Nice at dette topicet er pinned. Slik at flere folk vil komme (håper jeg inderlig)

30 er da greit^^ Folk får heller kjøpe masse mat ++ xD
Vi får kjøpe inn litt panda kjeks, rare japanske ting osv som vi kan selge :]

mhm, det er utrolig bra :D

Papaya90
11th December 2007, 23:16
takk for klisteret p33r :nya:

dere som kommer: ta med dere enda flere folk og spre budskapet videre! :D
ta også med en slant med penger (dette hjelper oss veldig..) og kjøp FF effekter! Spaceworld kommer med ting, og i tillegg blir det solgt små ting (som Ardis nevnte)! ;)

Ryko
12th December 2007, 07:51
kanke vente! Men umm... Jeg er boms for øyeblikket. Har lissom.. Umm, -45.50 kr ca i kapital.
Vil det bli noe gratis smaksprøver og små dippedutter som de uten penger (og da mener jeg bare meg) kan leke med?

Ardisrawr
12th December 2007, 09:37
kanke vente! Men umm... Jeg er boms for øyeblikket. Har lissom.. Umm, -45.50 kr ca i kapital.
Vil det bli noe gratis smaksprøver og små dippedutter som de uten penger (og da mener jeg bare meg) kan leke med?

aww, jeg kan sikkert ta med den lille gule lekebilden min, som du kan lekemed :kip:

Ryko
12th December 2007, 12:12
aww, jeg kan sikkert ta med den lille gule lekebilden min, som du kan lekemed :kip:

jaaaaa *chibi dans*
Ta med to, slik at vi kan leke sammen :nya:

Ardisrawr
12th December 2007, 14:22
jaaaaa *chibi dans*
Ta med to, slik at vi kan leke sammen :nya:

Dam, den var grov :kip: Kan se om jeg finner to^^

Ryko
12th December 2007, 18:20
jeg har en liten oransj hyssingball. Om du ikke finner enda en bil, kan vi bruke den da ^^

Ardisrawr
12th December 2007, 22:45
jeg har en liten oransj hyssingball. Om du ikke finner enda en bil, kan vi bruke den da ^^

Ja, aww det høres fint ut :3

Ryko
13th December 2007, 00:06
aah. Men i tillegg til en bil vil jeg også ha en smukk. Ei venninne av meg fikk en smukk der det sto "bortskjemt" på den. Om jeg får en slik trenger jeg ikke bil :3
men nå må vi passe oss så vi ikke faller off topic.
Btw, kommer kanskje ei venninne med meg, alt avhenger om hun er grønn.

Papaya90
13th December 2007, 11:22
aah. Men i tillegg til en bil vil jeg også ha en smukk. Ei venninne av meg fikk en smukk der det sto "bortskjemt" på den. Om jeg får en slik trenger jeg ikke bil :3
men nå må vi passe oss så vi ikke faller off topic.
Btw, kommer kanskje ei venninne med meg, alt avhenger om hun er grønn.

så innmari off-topic dere var da! :p det er gøy å leke med småbiler, men dette kan diskuteres et annet sted :nya:

fint om alle kan dra med seg venner og bekjente på treffet! dette hjelper oss veldig og det er jo bare koselig med flere! :nya:

ryko: grønn = syk? :lur:

Ryko
13th December 2007, 13:49
grønn = klar :nya:
Bare noe jeg sier "den er grønn" "grønt" det er Morten språk =D shibby!!!!
Kan være at Helene bare er der en kort stund da. Men jaja. Inngangspenger inngangspenger inngangspenger rawr! >:D
og btw Papaya... Tar du også med en lekebil eller? Så kan vi alle sammen bromme fram og tilbake med hverandre

Bida-san
13th December 2007, 14:38
takk for klisteret p33r :nya:

dere som kommer: ta med dere enda flere folk og spre budskapet videre! :D
ta også med en slant med penger (dette hjelper oss veldig..) og kjøp FF effekter! Spaceworld kommer med ting, og i tillegg blir det solgt små ting (som Ardis nevnte)! ;)

Oooo. Hva er det som blir solgt? Figurer og lignende?

Den cosplay konkurransen... Hvordan blir den? (ikke det at jeg skal bli med på den:P) Blir det cosplay konkurranse ala Desucon?

Papaya90
13th December 2007, 19:59
ryko: skal se om jeg har en liten lekebil et sted så skal vi leke sammen ja :lur:

bida-san: spaceworld (storgata 12) kommer med alle effektene de har liggende i FF skapet sitt i butikken :nya: det vil si figurer, spill, dvd og diverse!
vi lederne skal også ha noe til salgs, alt er ikke bestemt ennå, men vi har bl.a. å tilby chibikort og småfigurer ^^

det med cosplay konkurransen er jeg ikke helt sikker på enda! (vi har ikke snakket så mye om det, men jeg tipper det blir ca desucon aktig ja) Under åpningsshowet vil alle cosplayerne få mulighet til å vise seg litt frem på scenen, det vil også bli mulighet for publikum å velge en favoritt og komme med forslag til dommerne. dommerne vil da velge en vinner og det vil bli annonsert på slutten av kvelden ^___^ med en tøff premie selvsagt :nya:

Ardisrawr
13th December 2007, 20:41
grønn = klar :nya:
Bare noe jeg sier "den er grønn" "grønt" det er Morten språk =D shibby!!!!
Kan være at Helene bare er der en kort stund da. Men jaja. Inngangspenger inngangspenger inngangspenger rawr! >:D
og btw Papaya... Tar du også med en lekebil eller? Så kan vi alle sammen bromme fram og tilbake med hverandre

Når jeg tenker meg om er det lekebilder, i lekekassa på sub xD :]

Ryko
13th December 2007, 20:50
Når jeg tenker meg om er det lekebilder, i lekekassa på sub xD :]

du tuller =D
Da rekvirerer vi den ja :nya:
Men vi kan jo ha en slags.. konkurranse.. Lekebil konkurranse. :D weeeeh!!

Og jo flere som joiner in, jo bedre :mud: :kip:

Ardisrawr
13th December 2007, 22:30
du tuller =D
Da rekvirerer vi den ja :nya:
Men vi kan jo ha en slags.. konkurranse.. Lekebil konkurranse. :D weeeeh!!

Og jo flere som joiner in, jo bedre :mud: :kip:

Ja :kip: de har også en jyngéelg på sub, men den er bare min. MuuuuuUUUUUuuuhahahaaaaa

Ryko
13th December 2007, 22:32
Ja :kip: de har også en jyngéelg på sub, men den er bare min. MuuuuuUUUUUuuuhahahaaaaa

jeg visste ikke at de hadde det. Men.. Du kan jo dele da.. Skikkelig teit på deg om du tar hele for deg selv. Da får ikke du ta på min hyssingball\lekebil hvis jeg ikke får prøve jyngeelgen

Ardisrawr
13th December 2007, 22:38
jeg visste ikke at de hadde det. Men.. Du kan jo dele da.. Skikkelig teit på deg om du tar hele for deg selv. Da får ikke du ta på min hyssingball\lekebil hvis jeg ikke får prøve jyngeelgen

Så slemt, forigegang slo jeg ALLE som prøvde å ta elgen min.men siden det er dei kan du sikkert få lov å prøve den xD

haha, jeg snaket med meg selv, og sa høyt vær gang det kom noen at det var min jyngeelg x]

Ryko
13th December 2007, 23:14
Så slemt, forigegang slo jeg ALLE som prøvde å ta elgen min.men siden det er dei kan du sikkert få lov å prøve den xD

haha, jeg snaket med meg selv, og sa høyt vær gang det kom noen at det var min jyngeelg x]

nommen o.o
Det var litt søtt, men baah. Jeg vil også prøve den jungeelgen =D
fint at jeg også kan prøve da weeeh.
lekebiler, hyssingballer og jyngeelger. KAN det bli bedre???

Ardisrawr
13th December 2007, 23:25
nommen o.o
Det var litt søtt, men baah. Jeg vil også prøve den jungeelgen =D
fint at jeg også kan prøve da weeeh.
lekebiler, hyssingballer og jyngeelger. KAN det bli bedre???

FF og julebrus med parasoller 8D, svaret er nei det kan ikke bli noe bedre :D

Ryko
13th December 2007, 23:27
FF og julebrus med parasoller 8D, svaret er nei det kan ikke bli noe bedre :D

da har vi iallefall sikret oss et treff vi neppe vil glemme =D Men hah. Sikker på at jeg bare kommer til å tudle rundt hele dagen med en lekebil i hånda mens jeg prøver å finne jyngeelgen, for så å måtte dra hjem uten å ha lekt noe som helst =(

Ardisrawr
13th December 2007, 23:34
da har vi iallefall sikret oss et treff vi neppe vil glemme =D Men hah. Sikker på at jeg bare kommer til å tudle rundt hele dagen med en lekebil i hånda mens jeg prøver å finne jyngeelgen, for så å måtte dra hjem uten å ha lekt noe som helst =(

aww, neida :/

Jeg skal ivertfall få lekt litt med deg syns jeg^^

Bida-san
14th December 2007, 11:55
bida-san: spaceworld (storgata 12) kommer med alle effektene de har liggende i FF skapet sitt i butikken :nya: det vil si figurer, spill, dvd og diverse!
vi lederne skal også ha noe til salgs, alt er ikke bestemt ennå, men vi har bl.a. å tilby chibikort og småfigurer ^^
O_o Det hellige FF skapet til Spaceworld Megastore!:nya:
Vet du om de kommer til å ta med kortterminal, eller må vi ha cash?

FF treff blir awesome^^

Ryko
14th December 2007, 12:04
hmm. er det mulig å få lagt ut et kart med noen vei forklaringer? =D Kjenner ikke akkurat Oslo så veldig bra =^.^=
og btw, jeg har et flyvende leke helikopter

Ardisrawr
14th December 2007, 12:35
hmm. er det mulig å få lagt ut et kart med noen vei forklaringer? =D Kjenner ikke akkurat Oslo så veldig bra =^.^=
og btw, jeg har et flyvende leke helikopter

Ermulig å finne ett kart men du kan jo google sub:scene da^^ viss man ikke finner frem kan man sikkert møtes ved Tigern, utenfør østbanehallen litt før det starter. Er sikkert flere enn deg som ikke hvet hvor det er

Bida-san: Det hvet jeg ikke, hm iverstefall kan man jo gå å ta ut penger da xD

p33r
14th December 2007, 12:36
Jeg kan vel dra frem Desucon 1 kartet:

http://www.baka.no/img/ormen.gif
Følg ormen til sub.scene fra østbanehallen

Papaya90
14th December 2007, 12:43
bida-san: det med kortautomat skal jeg få sjekket ut så fort som mulig ^^ men det er da smart å ta ut penger uansett, så kan du kjøpe andre andre ting også :nya: som mat, drikke og chibier :3

ryko: du finner vel fram med dette fantastiske kartet p33r la ut :nya:

Bida-san
14th December 2007, 12:59
Så klart jeg tar med litt cash:nya: Men med med kortterminal kan jeg begrense meg litt=P

Ryko
14th December 2007, 13:50
aah fine kartet... Umm.. men er det riktig å gå av på Oslo S eller? Jeg er ikke smart når det gjelder slike ting^^;

Papaya90: Sa du chibi? :nya:

Papaya90
14th December 2007, 15:31
aah fine kartet... Umm.. men er det riktig å gå av på Oslo S eller? Jeg er ikke smart når det gjelder slike ting^^;

Papaya90: Sa du chibi? :nya:

enklest er nok å gå av på oslo S ja, og så gå oppover karl johan, og svinge av til venstre på kirkegata ^^

chibi :nya: jepp jeg driver å tegner noen karakterer fra FF som chibier, og skal lage dem om til små plastikk-kort (bankkort størrelse ca) ^^ skal selge de på treffet :3

Ryko
14th December 2007, 22:20
<3333 Ah wuv chibis!
Jeg skal kjøpe :nya: om jeg har penger... Tvilsomt, men jeg skal prøve å ha no penger.
*jeg hører på radio*

Ardisrawr
16th December 2007, 22:51
thihi^^

Vi burde lagd sånn tellened sak x,D

Ryko
17th December 2007, 08:57
12 dager igjen

tra lala lalaaaaaa~<3333

Nodoka
17th December 2007, 09:04
Faktisk mulig at jeg kommer. Må se an.

Ardisrawr
17th December 2007, 13:00
Faktisk mulig at jeg kommer. Må se an.

Håper du kan komme^^

Ryko
18th December 2007, 18:39
når er det at den liksom.. stenger, når er vi ferdige? =P
Trenger å vite det, skal et annet sted etterpå og trenger et klokkeslett >=}

Btw, i den lista over folk som kommer, skriv meg som Morten [Ryko]
Det blir mye mer gøy for meg ^.^

Ardisrawr
18th December 2007, 21:53
når er det at den liksom.. stenger, når er vi ferdige? =P
Trenger å vite det, skal et annet sted etterpå og trenger et klokkeslett >=}

Btw, i den lista over folk som kommer, skriv meg som Morten [Ryko]
Det blir mye mer gøy for meg ^.^

Det er ferdig klokka ni :mud:

Niji
19th December 2007, 00:35
I'll be there, hvis jeg får no penger til jul.
Hadde vært utrolig morsomt å være med, og jeg har allerede Reno-aktig hår :p
Får ønske meg penger til jul isteden, har kjempelyst til å komme n_n

Papaya90
19th December 2007, 16:28
Niji: *håpe på at Niji får penger* Hadde vært veldig bra om du kom! ^___^

(10 dager igjen! yay)

Ardisrawr
19th December 2007, 23:02
mhm^^
Fredrikstad er ikke så langt unna heller, men tog er dyrt o.O

Niji
20th December 2007, 00:42
Fredrikstad er ikke så langt unna heller, men tog er dyrt o.O

Faktisk ikke så dyrt, det kostet 83 kroner sist gang jeg tok tog til oslo. Det er bare det at jeg skal til sandefjord etterpå og være der til nyttårsaften og det blir dyrere ^^U
But I SHALL make it !

Sesshomaru
20th December 2007, 13:59
I'll be there:kip:

NoKuro
22nd December 2007, 05:08
skal prøve få det til, tar med buds om jeg kommer :) lenge leve FF!

Rockshoujo
25th December 2007, 02:13
Jeg gleder meg KJEMPEMASSE! Jeg skal da være Reno siden Sephirot og Fran kostymet mitt ikke kommer til å bli ferdig i tide pga at det er vanskelig å få tak i det jeg trenger til det. Men plutselig forrige helg fant jeg ut at Hey jeg har jo planlagt å cose Reno så da er det bare å finne fram synåla osv da. Jakka, buksa og skjorta og parykken er i boks. Nå er det bare å få lagd the googles! ^_^

Bida-san
25th December 2007, 02:29
Jeg gleder meg KJEMPEMASSE! Jeg skal da være Reno siden Sephirot og Fran kostymet mitt ikke kommer til å bli ferdig i tide pga at det er vanskelig å få tak i det jeg trenger til det. Men plutselig forrige helg fant jeg ut at Hey jeg har jo planlagt å cose Reno så da er det bare å finne fram synåla osv da. Jakka, buksa og skjorta og parykken er i boks. Nå er det bare å få lagd the googles! ^_^
Awww, hadde tenkt på å cosplaye RenoXD Oh, well...
Vi får se. Har lyst å cosplaye, men vet ikke hvem jeg skal væreXD

kohaku
25th December 2007, 20:00
Kanskje jeg kommer. Jeg sier bare kanskje :P

Niji
25th December 2007, 21:50

Oh noez D:
Me to be Reno. Men hvis jeg ikke får tak i extensions så gidder jeg ikke :c

Papaya90
26th December 2007, 21:00
det gjør ingenting om vi har flere Reno'er :p
det er bare gøy å se hvem som cosplayer, og det er veldig kult at folk gidder å cosplaye! :8D: (btw så vet vi at det kommer til å være mange Squall'er xD)

ps. det er bare 3 DAGER IGJEN folkens! :nya:

Anathea
26th December 2007, 21:01
Jeg kommer kanskje. :0 Men...jeg føler ikke at jeg passer heeelt inn her, siden jeg ikke har spilt/sett Final Fantasy. xD

Ryko
26th December 2007, 21:44
noen som vet om det blir sikkert at vi skal se Final Fantasy 7: Advent Children?

Sesshomaru
27th December 2007, 01:15
jeg blir Squall, men jeg får litt stress med å lage gunblade på en dag, nemmelig fredagen, men det går fint, kan jo jobbe litt om kvelden å n_n
jeg er på hytta så jeg får litt lang vei dit, men jeg kommer^^

hurra jeg skal gå med gunblade på bussen:mud: dont mess with me:nya:

Bida-san
27th December 2007, 01:27
Kanskje jeg kommer. Jeg sier bare kanskje :P
Det fins ikke no kanskje:P Ta med Laura:toda:

det gjør ingenting om vi har flere Reno'er :p
det er bare gøy å se hvem som cosplayer, og det er veldig kult at folk gidder å cosplaye! :8D: (btw så vet vi at det kommer til å være mange Squall'er xD)

ps. det er bare 3 DAGER IGJEN folkens! :nya:
Så mange RenoXD Hva skal kjære papaya cosplaye da? (hvis du skal cosplaye)

jeg blir Squall, men jeg får litt stress med å lage gunblade på en dag, nemmelig fredagen, men det går fint, kan jo jobbe litt om kvelden å n_n
jeg er på hytta så jeg får litt lang vei dit, men jeg kommer^^

hurra jeg skal gå med gunblade på bussen:mud: dont mess with me:nya:
O_o Jeg gleder meg til å se Squall^^

Papaya90
27th December 2007, 01:38
noen som vet om det blir sikkert at vi skal se Final Fantasy 7: Advent Children?

ja, vi skal se Advent Children ^^

og bida-san: jeg skal nok ikke cosplaye desverre (har ikke hatt tid eller penger..)
meen jeg kan ta på en rar hatt eller noe for å gjøre opp for det XD hehe (da er det lettere å kjenne meg igjen også x])

(2 dager igjen!)

Sesshomaru
27th December 2007, 03:47
btw jeg har lagt en countdown sak på nettby profilen min:nya: jeg heter nflgutt... ville bare si det: D

Ardisrawr
28th December 2007, 19:42
spaceworld kommer ikke alike vell :/

!!!

Bida-san
28th December 2007, 20:23
spaceworld kommer ikke alike vell :/

!!!
Whaaaat:gonk: stupid spaceworld

Ardisrawr
28th December 2007, 23:44
Whaaaat:gonk: stupid spaceworld

Jeg sier meg enig, men vi kan ikke noe for at kontaktpersonen vår ble syk :/

Ryko
29th December 2007, 00:51
jeg tar med meg Kim. Vi kommer litt over 5 =D wahaha!!
Nå gjelder det folkens.

Tito Kato
29th December 2007, 05:22
kommer kanskje ^^
har egentlig andre planer i morra, men kan nok gå litt før :P

Niji
29th December 2007, 10:09
"D
Jeg fikk tak i extensions, så jeg kommer som Reno !
Med en 2 cm lang ettervekst... Jaja.
Jeg og mine venner ankommer ganske tidlig, så jeg blir gående rundt i oslo fra klokka 2. Med kostyme. plz someone kill meh.

Fikk også farget de turkise svømmebrillene mine igår. Så nå var det problemet fikset også xd

Jeg gleder meg noe veldig n__n

Bida-san
29th December 2007, 12:23
"D
Jeg fikk tak i extensions, så jeg kommer som Reno !
Med en 2 cm lang ettervekst... Jaja.
Jeg og mine venner ankommer ganske tidlig, så jeg blir gående rundt i oslo fra klokka 2. Med kostyme. plz someone kill meh.

Fikk også farget de turkise svømmebrillene mine igår. Så nå var det problemet fikset også xd

Jeg gleder meg noe veldig n__n
Haha! Er det ikke no senere tog du kan ta da?O_o

kohaku
29th December 2007, 12:37
Jeg kommer! \o

Let etter jenta i brun bunnykjole <3

Niji
29th December 2007, 12:42
Haha! Er det ikke no senere tog du kan ta da?O_o
Jeg tar ikke tooog, jeg blir kjørt. Dessuten har jeg ikke penger til toog ;_;

Ixiaz
29th December 2007, 13:39
O_o
Husket ikke dette før på onsdag. Jeg kommer :)

Bida-san
29th December 2007, 15:08
Jeg kommer! \o

Let etter jenta i brun bunnykjole <3
Haha, bruker den med engang:P

Jeg tar ikke tooog, jeg blir kjørt. Dessuten har jeg ikke penger til toog ;_;

Da kan de vel kjøre senereXD

Ixiaz
29th December 2007, 19:52
>_<
Han jeg skulle dra med som faktisk kjenner noen der kunne ikke, så jeg endte opp med å sitte å deppe i en stol ved høytallerne i 1 1/2 time før jeg gikk...

Ryko
29th December 2007, 23:03
>_<
Han jeg skulle dra med som faktisk kjenner noen der kunne ikke, så jeg endte opp med å sitte å deppe i en stol ved høytallerne i 1 1/2 time før jeg gikk...

uff å uff. du skulle joinet oss som satt rundt bordet på høyre side av høyttalerne da. Vi var sosiale... tror jeg.
Og skal se om jeg kan få uploadet de TRE bildene jeg tok haha. sære saker

Papaya90
29th December 2007, 23:32
tusen takk til alle som endte opp med å møte opp på treffet!
vi i crewet er veldig takknemlige (og overrasket) over at det var så mange som kom :P men det ble jo bare enda mer koselig :3

vi håper at de fleste hadde det koselig (synd at noen ble sittende alene). Det ble jo litt tomt etterhvert (fordi folk gikk til buss og slikt), men vi håper at folk likte opplegget og filmen og sammværet at FF fans :nya:
vi i crewet er veldig fornøyd og takker igjen alle som kom å markerte Final Fantasy 20 år :ja:

Ixiaz
29th December 2007, 23:53
uff å uff. du skulle joinet oss som satt rundt bordet på høyre side av høyttalerne da. Vi var sosiale... tror jeg.
Og skal se om jeg kan få uploadet de TRE bildene jeg tok haha. sære saker

Hehe, er en sosial kløne. Kjenner jeg ikke noen snakker jeg ikke med noen med mindre noen snakker til meg... Er det noen jeg kjenner der kan jeg snakke med de han/hun kjenner :D Litt sær der >_<

Neste treff skal jeg gå med "Sosial kløne, /poke for samtale" skilt på meg :3

Quantium
30th December 2007, 00:56
GAAAAHH.. god no.. jeg glemte helt at det var treff i dag.. jeg hadde gledet meg også /cry..

Bida-san
30th December 2007, 01:03
Det var koselig treff^^ Selv om jeg ble tvunget opp på scenenXD
Oh well... Trodde det var flere som skulle cosplaye, ikke bare 5 lol.

Og Papaya og resten av folka som fikset dette, bra jobbet!^^

Ryko
30th December 2007, 01:08
GAAAAHH.. god no.. jeg glemte helt at det var treff i dag.. jeg hadde gledet meg også /cry..

awww sånn går det når man drikker for mye ^^

Men er alltid neste gang sikkert. neste jubileum er vel om et tiår =D

bildene:

http://i31.photobucket.com/albums/c376/Ryko_7/169-1.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c376/Ryko_7/170-1.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c376/Ryko_7/171-1.jpg

og dats dat. Få bilder som jeg tok ^^;; Og mesteparten var av Lokenagi spre om seg med hat og ubehag ^^

Bida-san
30th December 2007, 01:17
Ehhhh... Det andre bildet, er Kohaku? LOLXD

Ryko
30th December 2007, 01:29
Ehhhh... Det andre bildet, er Kohaku? LOLXD

Kohaku? Hva? w00t

Rockshoujo
30th December 2007, 01:44
FF treffet var KJEMPEKULT! Jeg storkoste meg! VELDIG bra treff! TUSEN HJERTELIG TAKK til dere som arrangerte det! Jeg kan ikke tro at jeg vant en av cosplay konkurransene, og venninna mi vant den andre! How fun isn't that!
Jeg var Reno og venninna mi var Cloud, det var vi som gikk rundt med Free Hugs from Reno og Free Fanservice skilt. XD Igjen TUSEN HJERTELIG TAKK for en AWSOME dag! *KLEM til ALLE!* ^_^

JEG VIL SE BILDER! Så jeg kan mimre om *gamle stunder* All good things must unfortunatly come to an end... T_T

Ryko
30th December 2007, 01:51
FF treffet var KJEMPEKULT! Jeg storkoste meg! VELDIG bra treff! TUSEN HJERTELIG TAKK til dere som arrangerte det! Jeg kan ikke tro at jeg vant en av cosplay konkurransene, og venninna mi vant den andre! How fun isn't that!
Jeg var Reno og venninna mi var Cloud, det var vi som gikk rundt med Free Hugs from Reno og Free Fanservice skilt. XD Igjen TUSEN HJERTELIG TAKK for en AWSOME dag! *KLEM til ALLE!* ^_^

JEG VIL SE BILDER! Så jeg kan mimre om *gamle stunder* All good things must unfortunatly come to an end... T_T

nyaa^^
Var det deg jeg klemte? =D Tror jeg lå i sofaen akkurat da, trallala lalaaa

PS: Noen som hørte at Curry Karen ble ropt fra litt foran? ^^;;; \o/

Bida-san
30th December 2007, 01:57
Kohaku? Hva? w00t
Kohaku = Angelica = chipper lol
Og hu er på bildet nr 3 til venstreXD

Hehe. Du var awesome Reno da! Grats med å vinne cosplay konken^^
Amazing at du hadde lagd dressen selvO_o

Papaya90
30th December 2007, 13:45
takk for ros, det er så bra at folk har hatt det koselig :8D: det gjør oss lederne enda mer fornøyd :3
bare 3 bilder? det var jo en del som tok noen bilder, og det var også noen som filmet xD det kommer vel mer etterhvert tenker jeg xD

og ja gratulerer til vinnerne både i cosplay og tegnekonkurransen :nya:

som jeg sa på treffet (og ryko nevnte) så sees vi igjen om 10 år på neste jubileum :p hehe

Rockshoujo
31st December 2007, 03:36
nyaa^^
Var det deg jeg klemte? =D Tror jeg lå i sofaen akkurat da, trallala lalaaa

PS: Noen som hørte at Curry Karen ble ropt fra litt foran? ^^;;; \o/

Jeg klemte SÅ MANGE folk at det var vel få jeg ikke klemte! XD Men hvordan så du ut?

Ryko
1st January 2008, 14:06
Jeg klemte SÅ MANGE folk at det var vel få jeg ikke klemte! XD Men hvordan så du ut?

umm.. lite grønn, ganske høy

sjekk bilde på min profil.

Rockshoujo
1st January 2008, 20:20
umm.. lite grønn, ganske høy

sjekk bilde på min profil.

Husker deg! ^_^

Ryko
1st January 2008, 20:41
Husker deg! ^_^

wooo! konge. men tok du noen bilder eller? er så få bilder her synes jeg. jeg vil se bilder bilder bilder biiiilder NAO! :nya:

Sesshomaru
1st January 2008, 22:43
Det var ett morsjomt treff''D

jeg hadde free hugs skilt ^__^

Bida-san
2nd January 2008, 00:28
I demand moar pics!:toda:

Rockshoujo
2nd January 2008, 03:50
Jeg hadde det så kult at jeg glemte å ta bilder! *_* Jeg tenkte på det innimellom sånn: "Oi jeg må få tatt bilder!" Også ble det borte. *Sur på seg selv.* Men det var da mange som gjorde det! *Henger seg på I demand more pictures*

Papaya90
2nd January 2008, 11:21
kameraet mitt lå i baggen hele den kvelden XD som Rockshoujo så glemte jeg det helt :3
hadde det alt for travelt med å fikse med bilde og lyd og løpe opp å ned til scenen for å snakke :nya:
we demand moar pics!!

Ardisrawr
4th January 2008, 20:29
Her er bildene mine fra FF treffet:
http://s141.photobucket.com/albums/r63/Nemisimp/FF%20treff/

Bida-san
7th January 2008, 12:45
Nice:nya:
Haha, bilde av meg med Cloud er der også joooo!XD

Quakeulf
7th January 2008, 14:28
Jeg satt fast ute i gokk så beklager at jeg ikke kom! Det var meningen at jeg skulle komme men så brøt bilen sammen (igjen) og da var det bare å vente på hjelp. :gonk:

kohaku
7th January 2008, 14:36
;O Jeg er der! I bunny kjolen min <3

Det var kjempegøy på treffet! Dog.. Jeg satt for det meste på DS-en min og irc-et med folk *plystre*

Ardisrawr
7th January 2008, 22:26
Jeg satt fast ute i gokk så beklager at jeg ikke kom! Det var meningen at jeg skulle komme men så brøt bilen sammen (igjen) og da var det bare å vente på hjelp. :gonk:

aww, kjipe ting skjer :/

Ryko
7th January 2008, 23:00

og jeg ventet og ventet, gråt og bar meg "hvorfor kommer ikke Quakeulf med kjedet mitt T_T!"

Men det var synd at du ikke kom mann, du skulle ha vært der. Det var veldig morro ^^
igjen, synd jeg tok så få bilder. måtte lade den teite tingen

Bida-san
10th January 2008, 20:32
;O Jeg er der! I bunny kjolen min <3

Det var kjempegøy på treffet! Dog.. Jeg satt for det meste på DS-en min og irc-et med folk *plystre*
Haha, jeg ser detXD

No moar pics??:gonk:

Papaya90
11th January 2008, 22:20
fant ut at han som tok masse bilder + filmet veldig mye ikke har digitale apparater <_<
dermed kommer ikke film på nett. bilder kommer kanskje, men skal komme tilbake til det, hvis jeg finner ut noe mer.