PDA

View Full Version : Nyheter Japani fyller to år: nye DW-image lanseres!

Japani
3rd December 2007, 21:42
Neste stop i feiringen er noe vi har gledet oss til å lansere en god stund nå: image.dirtyworker.com version 2.0.

DW-Image er DirtyWorker sin side for gratis bildeopplastning. Hvis du skal legge opp ett bilde på Japani er det bare å laste det opp her først, det er helt gratis og veldig enkelt.
Tilgjengelig gjennom 'i'en på DW-baren, over post-feltet eller bare ved å gå på image.dirtyworker.com har nye DW-image en god del nye features.

Du kan laste opp flere bilder sammtidig.
Ikke mer bruk og kast, finn igjen bildene du lastet opp sist sommer gjennom ditt eget lille galleri. Recycle your bytes!
Last opp bilder på opp til 10mb som bruker, eller 2mb uten bruker.
Full oversikt over linktyper du kan bruke for å linke på forum, websider og annet.
Nytt og oversiktlig interface for mer brukervennelighet.

Vi har prøvde å få med oss alle bildene som er blitt lagt opp på gammle image.dw, så ingen bilder skal være tapt. Angående brukerkontoer så må dere registere nye brukerkontoer på image.dw hvis dere vil bruke de avanserte featurene, vi har enda ikke fått knyttet den opp mot forumet.

Spørsmål og feedback angående nye image.dirtyworker.com kan du poste tråden så svarer vi deg så fort vi kan.

Gratulerer med 2år Japani!

Nodoka
3rd December 2007, 22:12
Flere av bildene mine har forsvunnet fra galleriet mitt. Er det mulig å få fiksa dette eller må jeg bare slette dem?

p33r
3rd December 2007, 22:20
Flere av bildene mine har forsvunnet fra galleriet mitt. Er det mulig å få fiksa dette eller må jeg bare slette dem?

Noen av de nye bildene forsvant i løpet av flyttingen :flau: De må du i såfall laste opp på nytt igjen.

Nodoka
3rd December 2007, 22:22
Noen av de nye bildene forsvant i løpet av flyttingen :flau: De må du i såfall laste opp på nytt igjen.

Jeg får ikke sletta "dumy" filene. kan det bli fikset? Utrolig kjipt med masse "no thumbnail" i galleriet mitt

p33r
3rd December 2007, 22:25
Jeg får ikke sletta "dumy" filene. kan det bli fikset? Utrolig kjipt med masse "no thumbnail" i galleriet mitt

Skal se på det, mulig jeg skriver et script som går gjennom alle No Thumbnail og sletter dem. Men det kommer til å ta en-to dager å få ordnet.