PDA

View Full Version : Treff Final Fantasy treff 20des. i Oslo

Ardisrawr
20th November 2007, 13:13
Treffet blir 29 Des istedenfor! altså i rommjula.

Stedet blir antagelig Sub:scene og det vil være en ingangspris på ca: 30 kroner

10kroner for å være med på en eventuelt cosplay konkuranse, med premier ;]

...

Mimiko
20th November 2007, 13:16
Åååå kult!! Men dessverre kunne jeg ikke (hva slags FF fan er jeg -.-'). Jeg lovet foreldrene mine at etter Desu-con få jeg ikke love til å gå til Oslo før neste år *cry cry*!!! (jeg var jo med foreldrene min på Desu-con så -.-')

Ardisrawr
20th November 2007, 15:09
aww, så dumt :/

manjeh
20th November 2007, 17:06
nooooo:gråte: , er stort FF fan men kan ikke komme pga. er flyttet til nord norge og fly billett koster ca 3000 kr og var akkurat på desucon og burkte ganske mye.:flau:

Shinke
20th November 2007, 18:50
Er en stor tilhenger av Kakao og pledd, og Final Fantasy er slettes ikke dumt det heller. :) Tror jeg kommer på det her. ^^

Totoro
20th November 2007, 19:26
Hvis det er så kommer jeg :D

Ardisrawr
20th November 2007, 19:31
Så bra

Det blir sikkert kjempekoselig, kanskje jeg skal dra på IKEA å hamstre billige flispledd^^

Totoro
20th November 2007, 19:39
:O God ide.
Hvor var det du hørte om dette treffet da?

Rockshoujo
20th November 2007, 19:41
*Bestevenninnna til totchi* Ja det er FF treff den 20 desember! ^_^ Skal se om jeg klarer og lure meg fra skolen den dagen! Blir IKKE lett menmen...

Ardisrawr
20th November 2007, 20:08
*Bestevenninnna til totchi* Ja det er FF treff den 20 desember! ^_^ Skal se om jeg klarer og lure meg fra skolen den dagen! Blir IKKE lett menmen...

Så bra:kip: Det blir vell etter klokka 4 på torsdag?

Totchi nevnte det bare fort før hun løp videre med lapp, som hun viste frem xD

Smiley
20th November 2007, 20:08
er det mulig, juleferien min starter 21. des =P Kunne det ikke vært på en lørdag(22.des)?

Ardisrawr
20th November 2007, 20:09
Tror de fleste juleferier starter 21, kanskje vi kan ha flere treff? xD

Mimiko
20th November 2007, 20:26
Tror de fleste juleferier starter 21, kanskje vi kan ha flere treff? xD

Ferien start her 20 =P men som sagt jeg hadde kjmpe lyst *cry* men jeg kan ikke gå alene og har brukt opp pengene på desu-con så ><

Ardisrawr
20th November 2007, 20:53
Dt er kanskje j-rock night på sub den 15 da^^ Tror det var 15 xD

Issa-san
20th November 2007, 20:58
JEGVILKOMMEJEGVILKOMMEJEGVILKOMME!! 8DD
(Hmm.. kanskje jeg kan få til å cosplaye Reno innen da.. >:3 Kaaanskje.. )
Weeh~!
... Blir det ikke litt kaldt egentlig..? XD'

Ardisrawr
20th November 2007, 21:02
JEGVILKOMMEJEGVILKOMMEJEGVILKOMME!! 8DD
(Hmm.. kanskje jeg kan få til å cosplaye Reno innen da.. >:3 Kaaanskje.. )
Weeh~!
... Blir det ikke litt kaldt egentlig..? XD'

Kaldt? neeeei, koselig xD ta med bobledress og ullbledd så går det bra^^

Jeg har en plan om hvordan jeg skal gå, men det er hemmelig

Shinke
20th November 2007, 21:18
Du har en plan, eh? som er hemmelig? i Kulda? :O
Lukter Caith på lang vei! XD

Jeg har lyst til å komme som Cactuar :3

Smiley
20th November 2007, 21:23
må man kle seg ut?

Ardisrawr
20th November 2007, 21:25
må man kle seg ut?

Man må ikke kle seg ut, jeg sal ikke cosplaye. Bare gå litt mere ekstremt enn jeg pleier [folk pleier ikke å tenke over det når jeg gjør det]

Kiiroikitsune
20th November 2007, 21:59
Wæææ!! T_T Koffor bur eg ikkje i Oslo??? Eg ville vere med...=P

Namie
20th November 2007, 23:14
Jaa! Jeg elsker Final Fantasy og SE, så jeg kommer kanskje, men får se hvordan det passer med resten av schedule't mitt. =P

Papaya90
21st November 2007, 00:31
Jeg kommer nok sikkert på dette treffet ^^ Det blir sikkert veldig koselig! :nya:

Dt er kanskje j-rock night på sub den 15 da^^ Tror det var 15 xD

Nei J-Rock night III er flyttet til etter nyttår desverre...

Bida-san
21st November 2007, 01:25
Hm... Et FF treff, det frister:nya:

Deaxe
21st November 2007, 11:29
Er ikke sånn helt gal etter FF, men jeg spiller det litt og har film og sånt, jeg er vel fan :P. Så, da får jeg prøve å komme en tur! :)

Smiph
21st November 2007, 12:39
Jeg vet ikke helt om jeg er fan nok, men skal ta turen innom uansett tror jeg.

Kantana
21st November 2007, 14:43
Har ikke noe særlig forhold til FF, men jeg stikker innom hvis anledningen tillater det ^_^

Tidus
21st November 2007, 15:37
Jeg elsker final fantasy spillene! spesielt X.. skulle ikke forundre dere, bare se på nicket mitt. :):) skulle gjerne ha vært med, men kan desverre ikke! ^^

Izuma
21st November 2007, 15:51
FF er tøft <3
Jeg kommer :3 Hvis jeg får tid til å lage noe så kommer jeg mest sannsynlig som Zidane fra FFIX ^^
Hale ftw <3

Ardisrawr
21st November 2007, 18:14
Jeg kommer nok sikkert på dette treffet ^^ Det blir sikkert veldig koselig! :nya:

Nei J-Rock night III er flyttet til etter nyttår desverre...

ah, da hadde Mila rett^^

Håper mange kommer, blir sikkert koselig med få også da :]

Jeg vet ikke helt om jeg er fan nok, men skal ta turen innom uansett tror jeg.
Jeg er ikke kjempefan jeg heller, så det går nok bra

sortulv
21st November 2007, 19:23
Dette kunne jo vært koselig å dukke opp på, hvis jeg har anledning. Er jo nesten fanboy, tross alt.

phyconinja
21st November 2007, 22:27
Jeg skal se om jeg kan komme, er nylig blitt FF fan.. ^^
Hvor mange ca er regnet med at kommer?
Er det mange (noen) som skal cosplaye?

Ardisrawr
22nd November 2007, 09:25
Jeg skal se om jeg kan komme, er nylig blitt FF fan.. ^^
Hvor mange ca er regnet med at kommer?
Er det mange (noen) som skal cosplaye?

Jeg vet ikke helt hvor mange somkommer, kanhende at det blir helgen etter den 20 også. Regner med at det kommer noen ivertfall^^

Quantium
25th November 2007, 13:11
Kult, kan godt hende jeg og en venn kommer, begge er FF fans, og hadde vært kult å snakke med fellow ff fans =P Har latterlig mye skole da, så vi får se om jeg får tid men men. Hadde nok cosplaya jeg, hvis det ikke hadde vært for at det eneste kostymet jeg ar er Hitsugaya Toushiro fra Bleach, og det passer kanskje ikke akkurat så veldig bra til denne anledningen xD

Pitta
25th November 2007, 16:51
Jeg kommer selv om det betyr at jeg må stryke i fag! Et FF treff høres bra ut ^^ Gleder meg alt =D bare det ikke er mye sørpe og is da ._. *håper på en grønn jul* :santa:

Bida-san
25th November 2007, 17:27
Jeg kommer selv om det betyr at jeg må stryke i fag! Et FF treff høres bra ut ^^ Gleder meg alt =D bare det ikke er mye sørpe og is da ._. *håper på en grønn jul* :santa:
Haha. For min del kan det bli hvit jul...bare det forsvinner dagen etter:P

Papaya90
26th November 2007, 14:49
Jeg vil ha en helt hvit desember og jul jeg da! :D
og snø til starten av mars :nya:
hm.. ser ikke ut til at folk liker snø no særlig.. :pinch:

vel vel.. dette FF treffet: det er nok ikke så mye vits å komme i cosplay kostyme, siden det er i slutten av desember kan det være ganske kald, så kle på dere nok klær folkens og ta med dere godt humør :p

Ardisrawr
26th November 2007, 21:44
Jeg vil ha en helt hvit desember og jul jeg da! :D
og snø til starten av mars :nya:
hm.. ser ikke ut til at folk liker snø no særlig.. :pinch:

vel vel.. dette FF treffet: det er nok ikke så mye vits å komme i cosplay kostyme, siden det er i slutten av desember kan det være ganske kald, så kle på dere nok klær folkens og ta med dere godt humør :p

Det er sant^^ jeg liker snø, men når det er snø er det kaldt og vått så da blir man fort syk ><

Papaya90
27th November 2007, 00:25
Det er sant^^ jeg liker snø, men når det er snø er det kaldt og vått så da blir man fort syk ><

så lenge man har på seg nok klær og det kommer snø og ikke slafs fra himmelen så blir man ikke syk :nya:

Smiley
27th November 2007, 16:16
Hva annet er det som skjer der enn å drikke kakao og varme seg under pledd og ha det koselig??

Hvis jeg kommer så farger jeg håret mitt brunt =P

Thamus
27th November 2007, 16:25
Er det mulig å oppdatere den første posten i tråden med detaljer om hva som skjer?
(ev også kommer/kommer ikke lister om en har tid)

Da er det lettere å få oversikten for de av oss som ikke har fulgt med hver eneste post i 4 siden :3

(vurderer å bli med, men det kommer heeelt an på tid og sted..noe som er...fastsatt?)

Ardisrawr
27th November 2007, 22:13
Er det mulig å oppdatere den første posten i tråden med detaljer om hva som skjer?
(ev også kommer/kommer ikke lister om en har tid)

Da er det lettere å få oversikten for de av oss som ikke har fulgt med hver eneste post i 4 siden :3

(vurderer å bli med, men det kommer heeelt an på tid og sted..noe som er...fastsatt?)

Jeg kan sikkert gjøre det, må bare snakke med totchi først for er ikke helt sikker på dag og tid enda...

Får prøve å gjøre det før fredag^^

Ardisrawr
3rd December 2007, 22:35
Treffet blir 29 Des istedenfor! altså i rommjula.

Stedet blir antagelig Sub:scene og det vil være en ingangspris på ca: 30 kroner

10kroner for å være med på en eventuelt cosplay konkuranse, med premier ;]

Bida-san
3rd December 2007, 23:52
Yay! Nå høres det enda mer fristende utXD

Ryko
5th December 2007, 11:17
det høres helt herlig ut.. Jeg er et fan av filmen og karakterene Har bare sett på at mine venner spiller spilla da. Frister så veldig å sprette innom. Jeg cosplayer ikke da... MEn hvor kan jeg finne flere detaljer ang. treffet? ^.^

Ardisrawr
5th December 2007, 12:39
det høres helt herlig ut.. Jeg er et fan av filmen og karakterene Har bare sett på at mine venner spiller spilla da. Frister så veldig å sprette innom. Jeg cosplayer ikke da... MEn hvor kan jeg finne flere detaljer ang. treffet? ^.^

Emeste stedet det ligger mye info. er gruppelederne sin gruppe på nettby ><

Jeg skal se om jeg får lagt ut mer info her fortløpende^^