PDA

View Full Version : Nyheter Forandringer i uke 47

Imbefalath
19th November 2007, 23:10
Fra og med i morgen vil vi teste ut noe nytt her på Japani, hvilket kommer til å medfølge forandring i skin, konkurranser og lignende. Dette vil vare i ca én uke. Vi setter pris på om all form for tilbakemelding, både negativ og positiv kritikk, holdes i denne tråden.
Takk

n@ruto-kun
20th November 2007, 10:10
Dere har endret på bredden, sant?
Jeg syns det var noe rart med bredden her i går XD.

Jeg tror jeg bare må bli vant til den egentlig.. Ellers mener jeg kanskje den kunne vært litt bredere.. [Jeg er på en 1280 x 800 skjerm].

Sharingan
20th November 2007, 10:36
Dere har endret på bredden, sant?
Jeg syns det var noe rart med bredden her i går XD.

Jeg tror jeg bare må bli vant til den egentlig.. Ellers mener jeg kanskje den kunne vært litt bredere.. [Jeg er på en 1280 x 800 skjerm].

De har vel ikke endret på bredden, men det ble sikkert satt på default. Velg et dynamisk skin igjen så går det.

Smiph
20th November 2007, 11:24
Second dynamisk skin!

p33r
20th November 2007, 11:28
Så det er sagt, vi jobber med dynamic skin asap zulu :P

Kontona
20th November 2007, 11:40
Hmm... det følest mye smalere, men ikke sånn at det gjør noe. xD;
savner menypanelet på høyre side, da... men det er jo også ryddigere slik det er nå xD så jeg må bare dra til latskapen og trykke på drop-menyen isteden.

jeg tror dette kan bli greit. =3 missliker det ikke så langt, iafal. x3

ilifin
20th November 2007, 15:31
Er det ikke litt surt at skinnet som er tatt i bruk nå er en spoiler av neste volum av RAVE? :/

hansivarstordal
20th November 2007, 16:06
er kanskje litt inhabil her også, men... hva er det egentlig vi spoiler? Forsiden? Såpass tror jeg de fleste kan tåle, da er det dessuten lettere å kjenne igjen boka i butikken:)

Ole
20th November 2007, 16:53
Skal Japani bli en eneste stor banner med forumfunksjoner nåda? Syns det her var litt i overkant, er ikke som om forumet er strømlinjeformet fra før akkurat.

Mirashi
20th November 2007, 17:40
Seriøst, det lyseblå imellom trådene er en utrolig stygg farge. I tillegg til at jeg nesten ikke kan se det hvite som står der.

Salamander
20th November 2007, 18:21
Er enig i at Hvit, grått og går blått ble litt vel likt og litt for vanskelig å skille mellom for at det skulle bli fint. Men Rave tegningene går helt bra.

Kantana
20th November 2007, 18:33
Greit tema, selv om de nevnte lyse fargene blir litt vanskelige å skille. Savner Japani-logoen da...

ilifin
20th November 2007, 19:20
er kanskje litt inhabil her også, men... hva er det egentlig vi spoiler? Forsiden? Såpass tror jeg de fleste kan tåle, da er det dessuten lettere å kjenne igjen boka i butikken:)Ny karakter, hvordan det nye sverdet ser ut, sånne småting som folk legger merke til. Jeg postet kun etter flere kommenterte på det til meg på MSN og i Kanshi-chaten, da jeg trodde jeg var eneste som la merke til det. <_<

Maximum-Power
20th November 2007, 21:51
Gamle skinnet tilbake please ;_; Dette er bare forvirrende ..

Howl
20th November 2007, 22:00
Skal Japani bli en eneste stor banner med forumfunksjoner nåda? Syns det her var litt i overkant, er ikke som om forumet er strømlinjeformet fra før akkurat.
well, jeg nesten enig, men jeg regner med a DWcrew får betalt for dette, og det sørger for at japani kan bli enda bedre.

jeg synes skinnet var litt masete.

p33r
20th November 2007, 22:15
Slik planen er nå er å holde skinnet i en uke. Målet er å gjøre slik at Japani kan vedlikeholde seg selv og vi slipper å punge ut for det :P

Vi har ingen planer om å gjøre dette ofte, og det blir mer "event"-reklame.

Vi ønsker all feedback dere kan gi oss om dette, post feedback og si oss hva dere synes.

EagleJin
20th November 2007, 22:24
Gamle skinnet tilbake please ;_; Dette er bare forvirrende ..

Word.

Hmm.. Ser dere om en ukes tid da. Ble for mye hvitt for mine lysskye øyne.

Solnar
20th November 2007, 22:50
Spoiler tags funker ikke, de vil ikke åpne seg

Namie
20th November 2007, 22:56
Kan ikke se bilder andre har postet via sånn button ting heller forresten..

Maximum-Power
20th November 2007, 22:56
Slik planen er nå er å holde skinnet i en uke. Målet er å gjøre slik at Japani kan vedlikeholde seg selv og vi slipper å punge ut for det :P

Vi har ingen planer om å gjøre dette ofte, og det blir mer "event"-reklame.

Vi ønsker all feedback dere kan gi oss om dette, post feedback og si oss hva dere synes.

Ah ^^ Forstår nå.. det er jo egentlig ganske logisk. Er for dette vedtaket egentlig, selv om det skinnet som er nå er VELDIG :trist: .

Smiph
21st November 2007, 08:32
Hadde det vært mulig å lage en mørkere version av skinnet?

p33r
21st November 2007, 11:14
Vi jobber med spoilertags og bildebuttons, ser ut som noe døde mens vi jobbet med det >_>

Vi er også i gang med justere fargene slik at det blir mørkere.

hansivarstordal
21st November 2007, 12:13
Ja, dette ble nok mye bedre. Kult.

Salamander
21st November 2007, 13:31
Enig, det ble mye bedre med mørkere blått.

p33r
21st November 2007, 20:55
Da er spoilertags og bilder-greiene fikset, skinnet er litt mørkere.

Fortsett med feedbacken, det er viktig for oss at dette blir riktig.

Smiph
22nd November 2007, 11:57
Jeg har bare noen få ting til neste reklamerunde:
- Dynamisk/statisk valg
- Mørkt og lyst valg

viddy
22nd November 2007, 12:01
Her kommer min feedback på dette :-)

Under slike "events" som dette, når forumet først skal skinnes om synes jeg det burde følge retningslinjene det virker som har blitt satt for andre skins også.
Det vil si at at det burde være valg for Statisk og Dynamisk bredde, med både mørk og lys variant.

Ser at f.eks EagleJin uttrykket at det ble for mye lys for ham, og at han dermed ikke kom tilbake før det var over, det er kanskje overreagering fra ham, men det betyr at det plaget ham såpass iallefall.

Og for å ta Oles kommentar til etterretning, om at forumet har blitt en interaktiv reklame. Så mener jeg at en liten japanilogo i et hjørne, eller lignende (bare et eller annet sted i headeren) ville løst dette. Synes Japani har et sted å gjøre i banneren uavhengig av et slikt "event" som dette. Det er jo ikke som at forumet plutselig heter "Rave" nå :-)

Oblivion
22nd November 2007, 12:31
Syns selve forumet ble for smalt jeg. Mye bedre når det dekket siden!
Dog, da hadde man jo ikke sett bakgrunnen, som virker å være viktig i den nye layouten.

Saixl
22nd November 2007, 22:49
Jeg liker dette skinnet :nya: No complaints.

Marte
22nd November 2007, 22:52
Enig i at forumet ble for smalt (og bakgrunnen skader mine skjøre øyne!). Det blir rett og slett for mye rot etter min mening.
Hadde også likt å fått et skin med litt mildere/nøytrale farger (nå er jo jeg super-fan av jordfarger da..).

Maximum-Power
22nd November 2007, 22:55
.. nå er jeg vant med skinnet, dette går helt fint spør du meg ;D

p33r
30th November 2007, 18:15
Da er kampanjen over og man kan velge skin igjen. Vi håper på å få så mye feedback som mulig fra dere.