PDA

View Full Version : hvem var de jeg møtte på desucon..

T92
18th November 2007, 19:28
Jeg ble kjent med masse folk som jeg møtte på desucon. Men så husker jeg ikke hva noen av dem hadde som nickname her på forumet...(jeg har nokså dårlig hukommelse når det gjelder sånt) den eneste jeg husket nicket til var narutard#1.
så, hvem prata den som cosplayet som hinata?

Shinke
18th November 2007, 19:33
Hehe... Tror ikke vi prata, men hvis det var du som cosplayet Hinata tok jeg bilde av deg hvertfall! =) Likte kostymet ditt..
Jeg er han som hadde på seg svart hatt, stripete skjerf, og med en Sotgnom hengende fra jakka ^_^

HaRLe
18th November 2007, 20:08
Regner med det var deg jeg tegna til. E-mail-lappen ligger i sekken som jeg ikke har orket å rydde fra enda, men jeg er ferdig med tegningen din :)

http://www.klinkekula.com/hinatanr1.png

Hvis ikke, ignorer denne meldingen ^^;

Mimiko
18th November 2007, 20:46
Jeg vet ikke om jeg snakket med deg men jeg var Misa is skole uniform eller noe sånt xD (hvis du vet hvem Misa er da)

Ryko
18th November 2007, 20:54
jeg snakket litt med han her, men glemte å be om hans brukernavn, noen som vet det?

http://i31.photobucket.com/albums/c376/Ryko_7/Desu-con%202007/DSCF0625.jpg

DracoAries
18th November 2007, 21:01
Jeg snakket litt med deg, Hinata-chan!
Jeg var Sakumo (men det visste ingen...)!
Jeg tok bilde av deg nede en gang og så oppe da jeg spurte om du ville stå ved siden av Naruto-kun så jeg kunne ta et NaruHina bilde.
Du hadde ett sykt fint kostyme!

Noen som er/vet hvem Tenten var?
Ikke Shippuuden Tenten, men ho som satt ved siden av meg og kutta opp en Pocky-eske med en kunai da vi så på et foredrag!?
Og Kakashiene!
Det var to!
Eller tre...
Jeg husker hvertfall at jeg tok bilder av to av dem.
Hvem var de/dere?

- D.A.

Red
18th November 2007, 21:15
Og Kakashiene!
Det var to!
Eller tre...
Jeg husker hvertfall at jeg tok bilder av to av dem.
Hvem var de/dere?

Jeg er i alle fall en av de to Kakashiene som løp omkring. Jeg hadde den røde linsen og kom på tredje plass i cosplaykonkuransen. :)

Drone
18th November 2007, 21:27
Jeg var på Desucon! Yay! Mitt første treff! Eller no sånt.. Men, men.... Jeg så Mange av dere Blant annet Deg Red! (Heia på deg i Cosplay konkuransen!) Jeg rakk ikke og lage kostyme så jeg cosplaya ikke.. :( Så mange og var sammens med Ikendo. Men, som jeg alltid er, var jeg ikke noe sosial. :( Har det for meg at folk er skumle, men jeg vet at de ikke er det. >_<

Mirashi
18th November 2007, 21:32
Jeg prata med deg når du bestilte sånn baguett-thingy! Vet ikke om du husker det men... Langt rosa hår og metall-våpen, det var meg. xP

Red
18th November 2007, 22:02
Jeg så Mange av dere Blant annet Deg Red! (Heia på deg i Cosplay konkuransen!)

Wah! *blushes* Takker! ^^

Anathea
18th November 2007, 23:37
Jeg er hun med svarte kattepoter og hvite kanin-ørevarmere. :DD
Dere som snakket med meg, kontakt meg. C: <3

Ryko
18th November 2007, 23:53

http://i31.photobucket.com/albums/c376/Ryko_7/Desu-con%202007/DSCF0518.jpg
Det var deg?
I så fal, så var du kawaiiiiii ^_____^

zyp
19th November 2007, 00:04
Ah, du som ble sponset med tre kroner og en lefse av noen for å tafse på meg.

Jeg er skjeggete fyren som løp rundt som Konata i Lucky Star-fuku og ble påmeldt av venner til cosplay-konkurransen, for de som ennå ikke har fått det med seg. ;)

Non Existant One
19th November 2007, 00:09
jeg var Soubi... ^^;

Sensei
19th November 2007, 00:52
Jeg ble kjent med masse folk som jeg møtte på desucon. Men så husker jeg ikke hva noen av dem hadde som nickname her på forumet...(jeg har nokså dårlig hukommelse når det gjelder sånt) den eneste jeg husket nicket til var narutard#1.
så, hvem prata den som cosplayet som hinata?Så det var du som var Hinata. Jeg pratet såvidt litt med deg på Subway, jeg påpekte hvor bra du gjorde det som Hinata. :)

Sophonax
19th November 2007, 01:21
Hvem var de andre med Fre Hugs skilt?! =O I demand an answer.~

MyWayOfTheNinja
19th November 2007, 01:48
jeg er ganske sikker på at jeg prata med deg xD jeg var sykopaten med oransje t-shjorte og en uvane av å klemme alt og alle xD

siljechan
19th November 2007, 01:48
Heihei Hinata jah, jo, jeg snakket med deg og tok et bilde av deg når det nesten var ferdig =) Lacus Clyne, fra Gundam seed, hun med det lange rosa håret og lang kjole :P

Kissmet
19th November 2007, 05:10
Dersom noen ønsker å få nick med link under bilden(e) på Desucon - DW:Galleriet (http://image.dirtyworker.com/gallery/DesuCon%20-%20Second%20Stage/), send meg en PM (http://forum.japani.no/private.php?do=newpm&u=55) med bilde nummer og en liten beskrivelse av hvem du er på bildet.

Takk

Silli-zicuni
19th November 2007, 06:33
jeg var Soubi... ^^;

Hihi, du kan ikke tro hvor mange av de jeg var sammen med som komplett lot fangirl-modusen sin ta over når du vandra rundt :D Jeg ropte bla. "Where's Ritsuka?!" til deg en gang nedi lobbyen på vei ut =p (For den fikk du jo sikkert ikke høre flere ganger :p )

KuroKinezumi
19th November 2007, 08:30
Jeg vet ikke om jeg snakka med deg, men jeg så deg^^ Du hadde fint kostyme :ja: Jeg var Sadako fra The Ring jeg :3

Ryko
19th November 2007, 08:37
aah. du var den super skumle jenta med det lange sorte håret? O_O;;;;

KuroKinezumi
19th November 2007, 08:45
aah. du var den super skumle jenta med det lange sorte håret? O_O;;;;

Jepp^^' Var meg det, kommer til å ha noe hel annet neste år. Det var litt kjipt å ikke se noe O_O

Sensei
19th November 2007, 09:07
Prøv å holde dere litt innenfor emnet i førsteposten da. Flere off-topic poster nå og jeg sletter alle. ;)

Narutard#1
19th November 2007, 09:41
Jeg var sammen med deg, Hinata :D Og MyWayOfTheNinja, Ayra, Kataya og Nihon ^^
Og så kjente jeg igjen Mirashi, Digoru, Shadowleaf, Kaw, p33r og Sensei
Jeg tok bilde av mange, kanskje alle som posta i denne tråden xD

Selv var jeg Naruto Shippuden med pupper xD hah
Og siste deltaker i Cosplaykonkurransen (sucky performance xDxDxD)

Snevix
19th November 2007, 12:36
Ellu!
Jeg var Sammen med Sophonax med det fine "Free hugs x2" håper noen legger ut de Ekstreme klemmebildene!^^ ble jo taklet av masse naruto figurer med en gang vi kom inn på desucon^^
det er jo selvfølgelig bare hyggelig!
Gleder meg masse til neste desucon hvor jeg faktisk også skal cosplaye=P
Soph and Snevix will be there to hand out free hugs next year too!

Snevix
19th November 2007, 12:50
jeg er ganske sikker på at jeg prata med deg xD jeg var sykopaten med oransje t-shjorte og en uvane av å klemme alt og alle xD

Aha, du var på meg å soph en del, men det ble sikkert en del klemmer på deg også da=P Alltid koselig med masse klemmer sant?

Non Existant One
19th November 2007, 13:06
Hihi, du kan ikke tro hvor mange av de jeg var sammen med som komplett lot fangirl-modusen sin ta over når du vandra rundt :D Jeg ropte bla. "Where's Ritsuka?!" til deg en gang nedi lobbyen på vei ut =p (For den fikk du jo sikkert ikke høre flere ganger :p )

hehe. hørte den et par ganger ja... men jeg savnet virkelig en ritsuka da... T_T

Nemii
19th November 2007, 16:01

Jeg og Nju-nju var de første med free hugs skilt (hvit med blå skrift), som vi senere byttet til kyss på kinnet 5kr osv.

Men jeg kysset en eller annen på kinnet mens noen tok bilde, post it plz:kip: :ja:

Lokenagi
19th November 2007, 16:02
Jeg og Nju-nju var de første med free hugs skilt (hvit med blå skrift), som vi senere byttet til kyss på kinnet 5kr osv.

Men jeg kysset en eller annen på kinnet mens noen tok bilde, post it plz:kip: :ja:

jeg fikk kyss på kinnet:shuriken:

Princess
19th November 2007, 16:06
Jeg var hun rare tingen med rosa hår (ikke parykk eller spray) og hadde et sort skjørt med masse hvite blonder^^ (ellers var alt sort..)

Ibaru
19th November 2007, 16:28
Jeg var fyren med Boksen/cosplayet Snake og Odd Nordstoga. Jeg hadde også to fløyter som jeg og en annen plaget vette ut av folk med. :D

HAHHAHAHA alle hater meg sikkert etter det.

Nemii
19th November 2007, 16:45
Jeg var fyren med Boksen/cosplayet Snake og Odd Nordstoga. Jeg hadde også to fløyter som jeg og en annen plaget vette ut av folk med. :D

HAHHAHAHA alle hater meg sikkert etter det.

I luv your flute!!

anywaaays... Det var en lang msn liste jeg skrev meg opp på... hvem er det som eier den lista?

Niji
19th November 2007, 18:18
Jeg var Sadako fra The Ring jeg :3

dæven døtte, du skremte meg noe VELDIG inne på doen når du plutselig sto foran meg >< haha, men awesome kostyme ~

leter etter en jente som jeg hadde en hår-voldtekt med. Noen som så en jente som børstet til huet på en hitachiin katt, og om noen vet om hun er her, vil gjerne få snakket med henne :3

Jeg fikk (eller tok) også masse free hugs, kjempekoslig >w<

Mwuuh
19th November 2007, 18:31
Vil gjerne vite hvem det var som overfalt meg/Luffy slik at jeg falt i bakken. XD Det var litt skoi.

Chine
19th November 2007, 19:32
Hihi jeg var der :3
så en del jeg kjente igjen men snakka ikke med så mange :P
(var mye nede å dansa parapara me venninna) XD

Hugs
19th November 2007, 20:07
Hvem var hu jenta som cosplaya Yuna (ikke Kiyu), vil bare vite brukernavnet eller noe:P Har Michael Buble - Everything sangen på hjernen og den går ikke ut før jeg får vite hvem henne var, ikke noe stalker greier dette hohoh vil bare vite :P

Love Hugs:kiss:

Miki
19th November 2007, 20:53
Hvem var hu jenta som cosplaya Yuna (ikke Kiyu), vil bare vite brukernavnet eller noe:P Har Michael Buble - Everything sangen på hjernen og den går ikke ut før jeg får vite hvem henne var, ikke noe stalker greier dette hohoh vil bare vite :P

Det var nok meg, det :3

elin1801
19th November 2007, 21:17
hmm, nå hilste jeg på de fleste, men er ikke så god med navn.

aanyway, jeg var da den ukjente Konan fra Naruto.. også kjent som blue.. blått hår, blomst ooog *kaste papirfly* ^^
glad folk tok den

Tyblazitar
19th November 2007, 21:27
Solnar var fyren ved inngangen med "free hugs and sexual favors"-skilt som nesten utelukkende fikk klemmer av gutter, Aznakh hadde også et skilt med både hugs og kisses, og fikk visst begge. ;D

Triivaa
19th November 2007, 21:41
Jeg var en av de; FIRE med "FREE HUGS" skiltet X3
:8D:

Hugs
19th November 2007, 22:37
Det var nok meg, det :3

Ohh herlig mykt..! Du husker sikkert ikke meg:P Jeg fikk tatt et bilde med deg sånn rundt 6 tida. Det var en annen som spurte deg om jeg kunne få tatt et bilde sammen med deg, var så vidt jeg kunne stå, kjolen satte meg helt ut og det var herlig mykt ^^. Du burde ha vunnet hehe.

Kelloggs
19th November 2007, 22:38
Hadde planer om å cosplaye som Phoenix Wright, men hadde ikke de rette klærne, pluss hadde litt for kort hår til Hårsveisen:(.
Jeg gikk ellers bare I svart bukse, skinnjakke og svart hatt.

Ayra
19th November 2007, 22:43
du pratet med meg ^-^
jeg var han i sorte klær som kom in på burkger king og sa hadet til deg før jeg og guttorm måtte dra :3

Miki
19th November 2007, 23:38
Ohh herlig mykt..! Du husker sikkert ikke meg:P Jeg fikk tatt et bilde med deg sånn rundt 6 tida. Det var en annen som spurte deg om jeg kunne få tatt et bilde sammen med deg, var så vidt jeg kunne stå, kjolen satte meg helt ut og det var herlig mykt ^^. Du burde ha vunnet hehe.

Takker xD Og joda, jeg husker deg. Eller, jeg husker at det var noen som ville ta bilde sammen med meg ^^; Faktisk de eneste som tok bilde sammen med meg, alle andre tok bilde av meg.

Hugs
19th November 2007, 23:47
Takker xD Og joda, jeg husker deg. Eller, jeg husker at det var noen som ville ta bilde sammen med meg ^^; Faktisk de eneste som tok bilde sammen med meg, alle andre tok bilde av meg.

Hoho ^^ Ikke verst, er ikke Japan fan eller noe sånt, men får prøve å dukke opp på neste Desucon hvis jeg ikke er i militæret da som Jecht, tviler på at jeg klarer å lage kostyme eller hva jeg skal kalle det, men får se:P Har forresten det bildet av deg på mobilen:P

Silli-zicuni
20th November 2007, 08:27
Jeg dansa macarena på scenen XD Og kom forsåvidt med random tilrop til Kingodom Hearts cosplay-bildene :D

xD jeg var sykopaten med oransje t-shjorte og en uvane av å klemme alt og alle xD

Iih, det er helten min :P

Narutard#1
20th November 2007, 08:30
Iih, det er helten min :P
Min å ^^

Sodoka fra The Ring var dødsskummel!! Jeg måtte sove med lyset på.... Neida xD haha

Sensei
20th November 2007, 22:54
Takk. Prøv å hold dere på temaet i førsteposten, k? Dette sporer jo helt av. Toget til Oslo ankommer snart Bergen. :(

Bruk heller Aftermath-tråden eller lag nye. =)

Nekochan
20th November 2007, 23:55
Jeg lurer også på hvem alle de jeg møtte på desucon var xD Jeg var Lulu fra FFX :P Noen som husker å ha prata med meg? ^^;

Tharanee
21st November 2007, 01:11
så, hvem prata den som cosplayet som hinata?

hei husker deg. genialt kostyme!.
jeg var den som gikk rundt i svart dress og så egentlig ut som jeg bare var pent kledd bortsett fra at jeg cosplayet Naru-chan fra Ghost hunt. Vet ikke om du husker meg

Princess
21st November 2007, 13:59
Det var en lang msn liste jeg skrev meg opp på... hvem er det som eier den lista?

Det var nok meg det, ja. Sendte listen rundt til alle som hadde skrevet seg opp.

Desverre var det tre stykker jeg enten hadde fått feil adresse til, eller hvor jeg ikka klarte å lese det. Hvis de det gjelder gir meg beskjed, sender jeg hele listen til dem.

Mimiko
21st November 2007, 16:58
Jeg lurer også på hvem alle de jeg møtte på desucon var xD Jeg var Lulu fra FFX :P Noen som husker å ha prata med meg? ^^;

Jeg tror jeg snakket med deg bare noe sekuner så tårer jeg ikke mer å snakke med folk >.< (yeah I am very shy >.<') så jeg bare gikk videre -.- (etter å toke bilde av deg!)

Nekochan
22nd November 2007, 13:21
Jeg tror jeg snakket med deg bare noe sekuner så tårer jeg ikke mer å snakke med folk >.< (yeah I am very shy >.<') så jeg bare gikk videre -.- (etter å toke bilde av deg!)

Aww ^-^ Hvem cosplayet du da? Hvis du cosplayet da^^;

Mimiko
22nd November 2007, 14:43
Aww ^-^ Hvem cosplayet du da? Hvis du cosplayet da^^;

Misa i "skole uniform" xD Jeg trur ikke du huske xD

Kiyu
22nd November 2007, 14:54

I do I do! :cip:

Rockshoujo
22nd November 2007, 15:20
jeg var Soubi... ^^;

Var du Soubi fra Loveless?!? Hvorfor så jeg ikke deg! *_* *LOVE på Loveless*

Jeg husker jeghusker!
Jeg spurte om å få bilde av deg! *Var Yuki fra Gravitation*

Kantana
22nd November 2007, 22:32
I remember j00! :hello:
Kawaii deshita :P

Mimiko
23rd November 2007, 19:32
I remember j00! :hello:
Kawaii deshita :P

*sweatdrops* hvem var du xD??? og thankie!! Jeg var elendig der i Desu-con 2 alså. Jeg ble så forvirre der + jeg hadde planla og plage folk i Desu-con men greide ikke xD (opperasjon Misa plaging gikk fiasko because I'm too shy xD):flau:

Kantana
23rd November 2007, 20:08
^ Jeg cosplaya ikke i år :( Fast bestemt på å gjøre det neste år da :cip:
Er litt sky jeg også, så jeg fikk ikke snakket med så mange :gonk:

Nekochan
23rd November 2007, 20:57

Joo jeg husker deg ^^ Du var en av de første jeg tok bilde av:P Men du ligna på Mika da^^ Kawaii desu ^^,

I do I do! :cip:

Haha! Hmmm.. Hvem var du igjen...? xP JK ^^, Yuna-chan! ^___^

Var du Soubi fra Loveless?!? Hvorfor så jeg ikke deg! *_* *LOVE på Loveless*

Jeg husker jeghusker!
Jeg spurte om å få bilde av deg! *Var Yuki fra Gravitation*

Ah! Kan ikke huske deg da :P Men nå kan det hende jeg så deg, men ikke visste at du cosplaya Yuki ^^;

Mimiko
23rd November 2007, 23:34
^ Jeg cosplaya ikke i år :( Fast bestemt på å gjøre det neste år da :cip:
Er litt sky jeg også, så jeg fikk ikke snakket med så mange :gonk:

Da er ikke du helt alene om =P Jeg skal prøver å være mer aktive neste gang hvis jeg greier det så klart xD

Nekochan: thankieeee for at du huska meg =D :pinch:

Rockshoujo
24th November 2007, 01:10
Nekochan: sånn så jeg ut *svart dress, hvit skjorte og blond parykk hadde ikke brillene på meg når jeg så deg* http://images.cosplay.com/showphoto.php?photo=1331799

Jeg tok bilde av deg ganske tidelig husker ikke klokkeslett ^_^

Nekochan
26th November 2007, 16:05
Nekochan: sånn så jeg ut *svart dress, hvit skjorte og blond parykk hadde ikke brillene på meg når jeg så deg* http://images.cosplay.com/showphoto.php?photo=1331799

Jeg tok bilde av deg ganske tidelig husker ikke klokkeslett ^_^

Aha! I remember you! :D

Ann Christin
26th November 2007, 20:22

Husker du ikke meg så er jeg skuffet :p

Aznakh
27th November 2007, 23:45
Jeg og Lokenagi stod nede i lobbyen mot slutten rundt bordet med "more free hugs (and for the girls: kisses)"-skiltet.

http://i155.photobucket.com/albums/s284/gunnarhaarr/Desucon/IMG_0081.jpg

fetch fox
27th November 2007, 23:46
Jeg var personen med Guy Fawkes (V for Vendetta) maske. Da jeg ikke hadde masken på meg under hele kongressen, i tillegg til at jeg satt endel, tviler jeg på det fins bilder av meg. Lat mann^^

Aznakh
27th November 2007, 23:49
Jeg var personen med Guy Fawkes (V for Vendetta) maske. Da jeg ikke hadde masken på meg under hele kongressen, i tillegg til at jeg satt endel, tviler jeg på det fins bilder av meg. Lat mann^^

Hey, epic fail guy! Lurte på hvem det var! : D

Chiyo
28th November 2007, 15:41
http://i155.photobucket.com/albums/s284/gunnarhaarr/Desucon/IMG_0081.jpg

Åi-chan! =D

Princess her på forumet, og bor ute på forus en plass:kip: