PDA

View Full Version : Tusen <3lig takk!

HaRLe
18th November 2007, 02:28
Tusen takk til alle som kjøpte fra standen min (smykker + tegninger :) og et par t-skjorter som visstnok var populære :0 *skulle laget fler*)!! Jeg er veldig glad for at noen gadd å kjøpe!

Med det vil jeg si at jeg tar comissions og vil lage slike smykker som jeg legger til salgs på kawaii.no etterkvart, så det er bare å si ifra via PM eller e-mail om dere har lyst på noen smykker av noe som helst slag (som jeg faktisk kan klare å lage). :) Jeg kommer til å lage for fullt før jul (f.o.m 6.des) :)

Anywayz, takk til crew også, for at jeg faktisk var velkommen :3 Og en liten takk til resten av fanart-folka som gjorde det hyggelig å sitte der.

ARIGATOU GOZAIMASU~ =P

(greit, tråden er ikke veldig viktig, men viktig nok for meg til at jeg putter den her =3 )

kaede
18th November 2007, 14:19
your welcome!<3
(en av de andre fanart-folka)

Solnar
18th November 2007, 18:19
Du var veldig like bjd'en som du hadde ved deg:P

Simen
18th November 2007, 22:00
Kjøpte en t-skjorte av ei der, var det deg? Fikk streng beskjed om å ta med noe tilbake til søstra mi, og hun ble veldig fornøyd. Jeg siterer "såå fin, den kan jeg tilogmed bruke blant folk!" som hun ikke sier så ofte om ting jeg kjøper til henne. Virker som hun likte den veldig. Kudos.

Neste gang, lag noen til menn også kanskje? Finnes det noe bedre enn t-skjorter med pote avtrykk på? Nei, det gjør ikke det.

HaRLe
18th November 2007, 22:16
Var nok meg! Jeg glemte å si ifra om dette; husk å vrenge t-skjorta og vaske den på 40 grader!

Jeg har laget pote-t-skjorter før :3 Slik som jeg lagde på de jeg solgte. Skal lage fler til neste desucon. Kommer til å selge dem på kawaii også :3

^__^ Så ja, blir t-skjorter for gutter på neste desucon!

Og ja, dukken min cosplaya meg =P ellernoeslikt XD;

Imbefalath
18th November 2007, 23:54
Og tusen takk til deg for at du delte ut mobilpynt på slutten. Jeg ble veldig førnøyd med en liten maki på mobilen min hvertfall ^^

Papaya90
19th November 2007, 00:49
jeg kjøpte et mobilanheng av deg! den var veldig søt! helt til jeg mista den :( *hits herself*
vel vel.. jeg får kjøpe en til neste gang da! :8D:
p.s t-skjortene var veldig kule/søte! lag fler så kanskje jeg kjøper en også! :nya:

Ryko
19th November 2007, 00:50
du som solgte den mobil sushien?

OxeHunden
19th November 2007, 01:26
japp tusen takk for den mobil sushien :D den var tøff ^_^ jeg så ikke hva det var med en gang pga lyset så jeg ble litt paff hehehehe ^_^

Smiph
19th November 2007, 11:46
Syns alt du hadde var veldig kult! Vil gjerne kjøpe mer av deg. Synd tskjortene ikke var i min størrelse.

Btw, vil gjerne kjøpe mer av deg.

ilifin
19th November 2007, 11:50
*dingle med sushiting til mobil* Tusen takk, Heidi! Er enda amazed av den, wtf lager man sånne med?

HaRLe
19th November 2007, 13:44
Lages med Fimo! ^^ Plastleire-ting som en putter i ovnen. Lages på samme måte som sånne gammeldagse godteridrops-ting. Hvis noen skjønner hva jeg mener ^^;

Og til neste år kommer det t-skjorter i flere forskjellige størrelser, til både gutter og jenter! =) Skal vel også ta bestillinger etterkvart. Om noen vil ha home-made t-skjortedesign =P Synd jeg hadde så forbaska kort tid på å lage ting i år ^^; Måtte ta en dag fri fra skolen for å klare dette. =_= (masse lekser.. MASSE MASSE lekser.... =( *snufs*)

Smiph
20th November 2007, 09:11
Har faktisk en del requests til jul. Mulighet for å lage og selge julegaver?

HaRLe
20th November 2007, 13:03
Jupp, det er veldig mulig :3 Var det jeg hadde litt planer om (siden jeg slutter supertidlig på skolen for semesteret) ^^

Sharingan
20th November 2007, 19:00
Hihi, funket teipen du fikk av meg da :3 ?

HaRLe
20th November 2007, 19:22
Jassåja, teipduden. Jadå, den funka supert. =P gaffa tross alt.

n@ruto-kun
20th November 2007, 19:29
Tusen takk til alle som kjøpte fra standen min (smykker + tegninger :) og et par t-skjorter som visstnok var populære :0 *skulle laget fler*)!! Jeg er veldig glad for at noen gadd å kjøpe!

Med det vil jeg si at jeg tar comissions og vil lage slike smykker som jeg legger til salgs på kawaii.no etterkvart, så det er bare å si ifra via PM eller e-mail om dere har lyst på noen smykker av noe som helst slag (som jeg faktisk kan klare å lage). :) Jeg kommer til å lage for fullt før jul (f.o.m 6.des) :)

Anywayz, takk til crew også, for at jeg faktisk var velkommen :3 Og en liten takk til resten av fanart-folka som gjorde det hyggelig å sitte der.

ARIGATOU GOZAIMASU~ =P

(greit, tråden er ikke veldig viktig, men viktig nok for meg til at jeg putter den her =3 )

jeg glemte helt art-standen. OMG OG DU VAR DER?! goddammit D:
aawh jeg skulle kommet boort.. hyl.
gomene!! :mud: