PDA

View Full Version : Tusen takk!

kaede
17th November 2007, 21:50
Ville bare si nå som desucon 2 er over at jeg hadde det kjempehyggelig! Jeg og Anayokari hadde stand (de som solgte junk-food-øredobber osv.), og vi tjente til sammen ca. 2000 kr. :nya:

Tusen millioner takk til alle dere som støtta oss og kjøpte, det var utrolig morsomt å se folk som gikk rundt med ting jeg har laget!

(Og hjertelig takk til Quakeulf som passa på boden mens vi føyk rundt!):flower:

Ingen
17th November 2007, 21:53
ohyes tusen takk for Desu con! veldig mange hyggelige og koselige mennesker der også! hele greia gikk kjempefint og cosplayerene var flotte å se på (som forventet)

hilsen Håvard/den høye rødtopp/ingen

:flower: blomst til alle

Bida-san
17th November 2007, 22:00
Damm! Jeg glemte helt de fan art greieneXD Jaja, grattis med bra profit da^^
Hvor var dere?XD

Heiki
17th November 2007, 22:04
Jeg så ikke standen din? Kompisen min dro meg med ut kl 20 fordi han ville på Narvesen, tror vi føk forbi en Quakeulf (Pantsu?).
Men gøy var det jaffal ^^

Kantana
17th November 2007, 22:05
Ja, årets DC var offisielt SUGOI! Awesomeness deluxe! Gleder meg allerede til neste år :D
Cosplay-konkurransen var vannvittig kul. Må cosplaye selv neste år...
Takk til alle i DesuCon-crewet for at denne fantastiske dagen kunne skje, og takk til alle som var der for god stemning.
Håper virkelig at dette blir en fast post hvert år (gjerne oftere ;))

Quakeulf
17th November 2007, 22:07
Pantsu? Hvaaaa! Jeg gjorde da ikke noe pantsu denne gangen. :toda:

Men tusen takk for øredobbene! Kanskje jeg bør få meg hull i øret, eller gi de til noen jeg er glad i, hvis jeg finner noen! Jeg tror de vil hjelpe, så igjen tusen takk for det! :hello:

Anayokari
17th November 2007, 22:09
Ja, jeg vil også si Tusen Millioner takk til alle i Crewet som har jobbet hardt for å få dette mulig, cosplayerne, alle sponsorene og alle som kjøpte greiene til meg og Kaede!!! DesuCon er offesielt årets høydepunkt, jeg gleder meg allerede til neste gang!! Dette var bare så utrolig bra...Cookies for everyone!!! ^O^

Og Quakeulf: Lykke til med det! ^_^ Bra du ble glad for leftoversene våre. Gleder meg til å få tegning av deg!!

Deaxe
17th November 2007, 22:13
SUGOI! Det var toppen assa!! *Applaus til cosplayerne* Kjempe morsomt å se på! Må få til å cosplaye neste gang! :p ^^

kaede
17th November 2007, 23:48
Pantsu? Hvaaaa! Jeg gjorde da ikke noe pantsu denne gangen. :toda:

Men tusen takk for øredobbene! Kanskje jeg bør få meg hull i øret, eller gi de til noen jeg er glad i, hvis jeg finner noen! Jeg tror de vil hjelpe, så igjen tusen takk for det! :hello:

Your welcome! ^__^

Jeg så ikke standen din? Kompisen min dro meg med ut kl 20 fordi han ville på Narvesen, tror vi føk forbi en Quakeulf (Pantsu?).
Men gøy var det jaffal ^^

Vi sto rett ved Quakeulf, men kl. 20 var vi så og si gått i oppløsning, så ikke så rart hvis du ikke så oss!^__^

Quakeulf
17th November 2007, 23:50
Igjen, tusen takk!

Anayokari:
Jeg sitter og holder på med tegninga nå faktisk. Sammen med en kopp med te, og Discovery Channel. :sorcerer:

Men sånn hvordan skal jeg få levert den til deg? Vi kan ta dette på PM eller noe om det blir for mye off-topic.

Anayokari
18th November 2007, 14:08
Men sånn hvordan skal jeg få levert den til deg? Vi kan ta dette på PM eller noe om det blir for mye off-topic.

Jo, du kunne sende den til meg på mail, du fikk jo e-posten min! ^_^

kaede
18th November 2007, 14:09
Her er noen av de chibiene som ikke kom seg helt til nøkkelringer btw... :(

Quakeulf
19th November 2007, 01:48
Jo, du kunne sende den til meg på mail, du fikk jo e-posten min! ^_^Oh shi- :cip: Ok, greit! Jeg gir meg. Men jeg tenkte kanskje du ville ha originalen også?

Anayokari
19th November 2007, 18:53
Oh shi- :cip: Ok, greit! Jeg gir meg. Men jeg tenkte kanskje du ville ha originalen også?

Ja, det hadde jo vært fint! ...But how?? Kan du sende den i posten? Eller...Kan du ta den med på tegnekvelden på onsdag? :ja: ...Hvis du skal komme dit da...

Quakeulf
20th November 2007, 01:17
Det er jeg som driver tegnekvelden, såklart skal jeg ta den med da! :cip: