PDA

View Full Version : Informasjon RBN - Sesong 2, Runde 4 @ Desucon

EagleJin
2nd November 2007, 23:22
Ranking Battles Norway er en nylig stiftet forening for fightinggamere i Norge. Så langt har vi arrangert en turneringsseson (månedlige turneringer) i Tekken 5, Virtua Fighter 5 og Street Fighter Third Strike. Vi er nå i sesong 2, og i samarbeid med Desucon arrangerer vi RBN s2 #4!

Desucon er en Japan-anime og manga-convention, og de venter ca 500 deltakere. Arrangementet blir holdt i Oslo Kongressenter, som ligger i oslo sentrum.

Du kan lese mer om Desucon på http://www.desu.no/no/

Det vil bli turnering i to spill denne gangen: Tekken 5 Dark Resurrection og Guilty Gear AC. Turneringene vil være single (ikke teamplay denne gangen), og begge turneringene vil starte med gruppespill og så cup (kanskje double elimination).

Tidsskjema:
- Dørene åpner kl 12.00
- Registrering/melding til turneringene fram til kl 13.00.
- Turneringsstart - T5DR - 14:00
- Turneringsstart - GGAC - 14:00

Dette betyr at du må være der senest kl 13:00 for å være garantert en plass i
turneringen.

Meld deg på turneringene her: http://www.desu.no/no/gaming.php
Flere av Norges beste Tekken-spillere står allerede på listen!

Vi vil sitte ved egen stand der alle deltakere MÅ melde seg og betale avgiften på 20kr pr. turnering for å bli med (dette for å dekke turneringskostnader).

Turneringene vil starte samtidig kl ca. 14.00.

Velkommen til det som trolig blir Norges største turnering i DR og Guilty Gear.
Er det en turnering det er ære å vinne i disse spillene, så er det denne!

Send gjerne spørsmål om RBN til rbnorway@hotmail.com, eller ta de i denne tråden siden jeg etter all sansynlighet vil se etter oppdateringer uansett :D

Smiph
3rd November 2007, 10:05
Jeg grugleder meg til å bli med. Vet jeg ikke er god nok, men det skal nok bli gøy allikevel.

Tyblazitar
3rd November 2007, 17:42
Hmm, Tekken-turneringen, går det i stick eller pad? Og blir det noe casuals, eller må man melde seg på for å spille noe?

Jeg liker Tekken, men er langt fra god nok til noe turneringsspill, så vet ikke om jeg gidder å melde meg på. >___>

Howl
3rd November 2007, 22:32
lovte jeg deg at jeg skulle bli med?

EDIT: jeg tror jeg ikke rekker det. ToT

EagleJin
3rd November 2007, 23:46
Tyb: Vi kommer til å stille med pads for de som bruker det ^^. Stickebrukerne har med egne. Tidsskjema ser skummelt ut, men vi skal prøve å få til casuals så sant det er mulig.

jiraya: :toda:

Howl
4th November 2007, 12:46
sorry, men jeg får ikke kommet før seks-tiden. Da misser jeg jo mye, men det skal jo ikke slutte før i nitiden, right?

EagleJin
4th November 2007, 13:43
Vi håper å fullføre turneringene ca. 19:00, så du rekker nok noe casuals ^^

Howl
4th November 2007, 14:54
EDIT: ja, men jeg tror ikke jeg blir med på selve turnering, selv om jeg meldte meg på nå. jeg er ikke så lur :toda: Får du meldt meg ut igjen?

EagleJin
4th November 2007, 17:06
Fixed ;)
+2tegn

Hugs
4th November 2007, 18:37
Herlig mykt EagleJin..!

Du vet Hugs er ikke noe Japanfan så skriver ekstremt fort for å slippe å bruke for lang tid her, men vi ses på RBN da, hvis Hugs velger å komme.

Love Hugs:kiss:

EagleJin
5th November 2007, 22:33
Hugs! :o Du må komme. Noen må jo forsvara Drammens ære etter sist ;)

Hugs
6th November 2007, 17:02
Det er sant det EJ, men Hugs sliter med skader... Skulderen, kneet og et par andre ting hoho.
Denne tråden burde kanskje heller bli klistret eller så kan du jo bare oppdatere den andre RBN topic'n.
Hugs har lyst til å komme, men får se.. Skader, anime, manga, Japan ++ Står i veien for Hugs, de tinga er noe Hugs misliker sterkt så må se an.

Love Hugs:kiss:

EagleJin
7th November 2007, 00:33
You will be missed, Hugs :(

EagleJin
10th November 2007, 00:00
Da har Mad K.O.-gruppen ordnet en trailer til deres nyeste combovideo:

http://youtube.com/watch?v=NvI1AKrGlAw

Fullversjonen vil sansynligvis bli vist på RBN 17. nov!

Mad K.O... I salute you :D

Sakujo
16th November 2007, 00:18
Yay, gleder meg til combovideoen. Er stor fan av det jeg har sett av deres tidligere verker. :D

Har spilt litt Tekken selv, men aldri på noe "høyt" nivå, mye på grunn av mangel på motstandere. Hadde likevel vært kjekt å delta, siden jeg kommer på Desucon og greier. Problemene er bare at jeg er ute av trening, og at eneste erfaring jeg har med DR er sammenlagt under en time Arcade på PSP. Har dog spilt en del vanlige Tekken 5 og lurket fram masse teknisk informasjon på TZ, hvis det skulle hjelpe. xD

Kommer vel i det minste til å se på, hvis det er tilskuermuligheter. Har sett norske spillere på overraskende høyt nivå, så forventningene er store.

EagleJin
18th November 2007, 00:23
Alt er over for nå...

Vil rette en stor takk til alle som deltok og gjorde turneringene verdt arbeidet!

Også stortakk til sortulv og p33r, som vi hadde nærmest løpende kontakt med hele dagen :D.

Og selvfølgelig...

Tekken...
Gratulerer JINsama med godt forsvart #1!
Gratulerer RisingUppercut med #2 og en veldig godt laget video! Gief!
Gratulerer Hugs med #3! Selvom du måtte dra tidlig var det bra å se deg der, tross for tidligere nevnte grunner til å ikke være der :D

Guilty Gear AC...
Gratulerer til Wallace med #1!
Gratulerer til Robbie3s med #2!
Gratulerer til NukleuZ med #3!

Synes dere alle spilte knall i dag, og kommentarene fra Chief Gutti økte underholdningsverdien betraktelig! Så en ekstra takk til Chief for det :D

GGPO!
Good Games, Peace Out

Smiph
18th November 2007, 15:47
Det var kjempe gøy! Er gjerne med på noe lignende igjen snart.

ilifin
18th November 2007, 16:29
Også stortakk til sortulv og p33r, som vi hadde nærmest løpende kontakt med hele dagen :D.

:toda: Hvor er pennen min, HÆ? Nå som du ikke t akker skal jeg faen meg ha den igjen k? :chris: :P

EagleJin
18th November 2007, 23:34
:o

Sorry, master ilifin :(
Glemte helt bort den i ryddestresset >.<. Den lå igjen et sted på registreringsbordet vi brukte :s

Så.. En ekstra stor takk til ilifin som lånte bort pennen sin i en nødssituasjon <3<3<3<3<3

Til de som har lyst til å se Mad K.O!s video (som ble vist under åpningen av tekkenturneringen), se her:
http://youtube.com/watch?v=AzoNR6xN5Kc

eller last ned her:
http://files.filefront.com/MKOT5DRFCTwmv/;9069806;/fileinfo.html

NukleuZ
19th November 2007, 01:27
Ville bare si tusen takk til alle nye jeg fikk spilt mot i Guilty Gear!
Var utrolig morsomt! :D <3