PDA

View Full Version : Multiplattform Oblivion-Sun Neckle

Shenlong
29th October 2007, 19:55
Eg har hørt masse om at "sun neckle" skal eksistere i oblivion. No vil eg ha det klart! Finnest dette smykket, som skal kunne la en vampyr vandre ute om dagen uten att den tar skade av solen??:alien:

NothgaliC
29th October 2007, 20:02
greier fint å vandre ute i solen som vampyr jeg...

eller mener du å gå ute i sola uten å drikke blod?

Sharingan
29th October 2007, 20:53
Det er vel mer problemet at man tar 100% sun damage og water damage... Slik at man gradvis mister helse hvis man går i solen eller plumper uti et tjern.

Etter et kjapt søk på google ser det ut som om det ikke eksisterer noe smykke som det du nevner.

Mr.Mag
29th October 2007, 21:19
Vell, det du kan gjøre er og trikse litt i konsollen slik at du havner i warehouse. Der er det uendelige dører, der alle itemene fra hele spillet er samlet og sortert etter dør.

Kan aldri huske å ha sett Sun Neckle tho..Hadde vært awesome, selv om alle hadde blitt redd deg :P

Toby Christ
29th October 2007, 23:33
Jeg har hørt om et oppdrag om Kalil the Forsaken i Oblivion, men dette oppdraget kan godt være en eneste stor løgn lagt ut på internett. Uansett, det er dette oppdraget som skal visstnok gi deg en slik amulett.

Allikevel finner man ikke noe slikt i Oblivions arkiv på wikipedia. Se selv her (http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Unique_Items#Unique_Rings)under kategorien for unike dingsebomser spillet har å by på. Kanskje du finner noe annet av interesse.

Shenlong
5th November 2007, 19:46
Tusen takk alikevel:turned: