PDA

View Full Version : Treff Halloween i stavanger?

Deathwinter
21st October 2007, 15:25
Halloween er rett rundt hjørnet, og de flese har allerede begynt å tenke på kostymer til trick-or-treat.

Jeg lurte bare på hvordan stemningen er for å ha et lite "halloween-treff" i stavanger?

Twister
21st October 2007, 16:26
yay det høres kjekt ut :D

Tyblazitar
21st October 2007, 16:28
Tja, kunne vært interessant det, men når? Jeg kan ikke torsdagen eller fredagen, i alle fall, usikker på lørdagen. Eller tenker du på selve dagen, altså onsdag?

wolf596
21st October 2007, 18:12
Høres vedlig kjekt ut :) blir gjerne med

Deathwinter
21st October 2007, 23:16
Tja, kunne vært interessant det, men når? Jeg kan ikke torsdagen eller fredagen, i alle fall, usikker på lørdagen. Eller tenker du på selve dagen, altså onsdag?

Vel, selv kan jeg ikke på lørdag som kommer, og på søndag som kommer, så er alt stengt. neste helg kan ikke jeg.. Men det hadde jo vært gøy å hatt det på selve dagen, ne?

Tyblazitar
21st October 2007, 23:21
Vel, selv kan jeg ikke på lørdag som kommer, og på søndag som kommer, så er alt stengt. neste helg kan ikke jeg.. Men det hadde jo vært gøy å hatt det på selve dagen, ne?
Selve dagen høres fint ut, det! ^^ Dog, er vel tvilsomt om Outland har åpent da, siden de åpner den nye butikken den første november, så hva skal vi finne på?

Deathwinter
21st October 2007, 23:46
Selve dagen høres fint ut, det! ^^ Dog, er vel tvilsomt om Outland har åpent da, siden de åpner den nye butikken den første november, så hva skal vi finne på?

Jeg vet ikke. Jeg kom bare med forslag til et treff, jeg xD
somsagt, jeg har alldri arangert ett, og jeg har heller aldri hatt tid til å være på ett

Aznakh
22nd October 2007, 09:54
Eg stemmer for onsdag, det passer bra i forhold til skulen og arbeid.
Yessir!
Kva om treffet offisielt startar ca. klokka 3? Dei fleste er vel ferdige på skulen då? Gjerne tidlegare for min del.
Eg kan jo og sjå om eg klarar ordne eit cosplay-workshop den datoen, om det er nokre som kan kome då?

Kamashi
22nd October 2007, 10:20
Siden det heter :devil: Haloween:devil: treff, bør man vel ordne noe i den anledning.

Kostymer,dekorasjoner,kvalmende mye godteri,skumle historier. Riv ruskende gale prester (som meg).

Tyblazitar
22nd October 2007, 12:44
Eg stemmer for onsdag, det passer bra i forhold til skulen og arbeid.
Yessir!
Kva om treffet offisielt startar ca. klokka 3? Dei fleste er vel ferdige på skulen då? Gjerne tidlegare for min del.
Eg kan jo og sjå om eg klarar ordne eit cosplay-workshop den datoen, om det er nokre som kan kome då?
Jeg slutter skolen 3, så er nok ikke i byen før nesten 4, tidligest.

Blir det ikke litt kort varsel med en uke på cosplay-workshop? Hadde vært greiere om vi hadde et halloween-treff der vi gjorde halloween-ting, og så en cosplay-workshop hvor vi... gjør hva enn vi gjør der, tror jeg. :P

Siden det heter :devil: Haloween:devil: treff, bør man vel ordne noe i den anledning.

Kostymer,dekorasjoner,kvalmende mye godteri,skumle historier. Riv ruskende gale prester (som meg).
Enig, noe halloween-inspirerte greier ville ikke være for dumt. Bare rave rundt i byen med rare klær/kostymer og spise godteri og sånt, da? Hvis noen har noen gode forslag til sted, kunne vi kansje fått til noen skrekkfilmer også, i beste halloween-ånd? Bare forslag, er ikke sikker på hvor gjennomførbart noe sånt er.

Aznakh
22nd October 2007, 14:53
Jeg slutter skolen 3, så er nok ikke i byen før nesten 4, tidligest.

Blir det ikke litt kort varsel med en uke på cosplay-workshop? Hadde vært greiere om vi hadde et halloween-treff der vi gjorde halloween-ting, og så en cosplay-workshop hvor vi... gjør hva enn vi gjør der, tror jeg. :P

Enig, noe halloween-inspirerte greier ville ikke være for dumt. Bare rave rundt i byen med rare klær/kostymer og spise godteri og sånt, da? Hvis noen har noen gode forslag til sted, kunne vi kansje fått til noen skrekkfilmer også, i beste halloween-ånd? Bare forslag, er ikke sikker på hvor gjennomførbart noe sånt er.

Om me får tak i store nok lokal, syns eg dette er ei god ide. Eg har ikkje noko skummelt å kle meg ut som, men det hadde våre morosamt fordetom!

Deathwinter
22nd October 2007, 15:23
Cosplayworkshop høres også gøy ut, men jeg synes jo at det skal bli noe.. skummelt.. Det er jo halloween. xD
Filmer hadde vært kjempegøy, om vi hadde stort nok lokale.

Jeg slutter ikke på jobb før 15.15 og klarer nok ikke å være i stavanger før ca 16.15 eller noe Dx (damn, jeg hater kollektivtrafikken)

Danieru-kun
23rd October 2007, 01:05
JEG ER MED!!!!

Dato?

Deathwinter
23rd October 2007, 06:53
JEG ER MED!!!!

Dato?

Vi tenkte på selve dagen. Onsdag den 31.
Mest sansynlig..
Fortsatt under planlegging xD

Aznakh
23rd October 2007, 08:20
Går det ann å låne Metropolis igjen?

Deathwinter
23rd October 2007, 20:30
Går det ann å låne Metropolis igjen?

Ikke vet jeg?

Danieru-kun
24th October 2007, 09:43
ARG
Jeg kan ikke onsdager DX

Tyblazitar
25th October 2007, 23:00
Bah, noe familiegreier kom i veien, så jeg kan nok ikke likevel. =(

wolf596
27th October 2007, 16:20
Så blir det noe av det halloween-treff i stavanger?

Chiyo
28th October 2007, 11:49
Name your day, place and time and I'll be there ^^

Deathwinter
28th October 2007, 18:23
Jeg vet ikke jeg. Hva sier dere, folkens?

Danieru-kun
29th October 2007, 01:12
Vel.. jeg var på Halloween party i går..
Var sminket som dette:
http://photos-593.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v143/211/40/790675593/n790675593_1534011_6985.jpg
Det er meg selv som har sminket meg :D

En fyr jeg gikk forbi slo til meg uten forvarsel.. noe som gjør at jeg må bestille tannlege time.. Knuste en del av to tenner XD

FengLan
30th October 2007, 16:07
--

Bloodywolf
30th October 2007, 16:25
Slo han bare til deg? sånn helt uten videre?

Bra sminking by the way

Chiyo
31st October 2007, 11:16
This is halloween, this is halloween, halloween halloween *sings*

Treffdag idag? Jeg er i byen fra kl. 19.00 forhåpentligvis. Hvis andre kunne ha funnet en treffplass eller noe hadde det vært fint. (outland, consensus):kip:

Aznakh
31st October 2007, 14:35
Eg hadde faktisk tenkt meg på Sandnes Bluesklubb i dag, eg. Er eit ganske bra band som skal spele i kveld (eg er sucker for munnspel-blues). Om nokon har interesse av å være med på det er det berre å seie ifrå, men det kostar å kome inn :/
Eg ser litt ann på tråden her korleis det utviklar seg, så kan eg heller sjå det litt ann. Kan uansett reise tilbake til Sandnes seinare på kvelden, då dei ikkje spelar før ni-hall ti.
Hadde vore gøy med treff, dog.