PDA

View Full Version : Event Jfashion meetup?

Reila
27th September 2007, 23:13
Hallo :D

Jeg driver bare og lufter min idé om et jfashion-meetup i (den nærmeste?) fremtiden, og lurer derfor på hva interessen for noe slikt vil være.
Og ja, det er et treff hvor vi sprader rundt i Oslos gater i fullt lolita-, VK-, kodona-, share-kei-, decora-, street fashion- osv. osv -utstyr. (Folk er selvølgelig velkomne i vanlige klær, men dette treffet er hovedsaklig jfashion-relatert :B;;;)

Med andre ord, ja, jeg tar også imot ideer hva folk vil gjøre ellers :P
Og også når det hadde passet for folk at dette foregikk.

Har liksom ikke noen særlig ideer selv, bortsett fra å typ mingle i Frognerparken :/ (i så fall så hadde det passet fint om det kanskje foregikk en gang i oktober elns)
Er litt vanskelig å finne på noe når man ikke helt hvor mange det blir. Blir det ikke så altfor mange så hadde det jo gått an å gå og lunsje på en kafé eller noe. Blir det en del så må det vel reserveres noe?

Men ja. Interesse? Tider? Hva vil man gjøre?

Yuiko
29th September 2007, 12:02
Jeg syns det høres spennende ut ^^
Sånn rent bortsett fra et jeg ikke har sånn ALTFOR mye jfashion-utstyr.. >_>;; Pluss at det kanskje egentlig hadde vært bedre å arrangere noe sånt i litt varmere årstid, slik at vi ikke risikerer å måtte gå rundt fullstendig innpakket i jakker og skjerf, for da blir det antakelig litt lite jfashion-stil over antrekket til mange :p

Men hvis det skal arrangeres, så hadde det rt kult om du holdt deg unna uken etter høst ferien (8. til 12. oktober) for da er jeg i Tyskland med klassen, og jeg har igrunnen lyst til å få det med meg :D

Izuma
29th September 2007, 13:42
I second Yuiko. Skal til kina fra 10. til 20. oktober, så blir litt vanskelig å få med seg treffet hvis jeg er i kina XD;;
Håper at treffet blir etter den 20 ^^

kaede
11th October 2007, 21:15
Har straks j-fashion klær selv jeg... Da kunne jeg nok tenke meg å være med!

Ingen
11th October 2007, 21:53
kult, jeg er veldig med hvis jeg kan og det blir noe av, har vel ikke særlig jappsestil selv men det er jo gøy å se på folk som har det :D

:D

Reila
12th October 2007, 15:53
Etter å ha sovet litt på det, så har jeg tenkt å gjøre et forsøk, og bestemt meg for at jeg vil sette planen ut i livet, og bare håpe på at det i hvertfall kommer et par stykker xD

Så derfor semi-bestemmer jeg en dato, men dere får velge mer eksakt. Flertallet vinner :P
Tenker jeg gir dere ett par dager å tenke/bestemme :B

Helga uke 45 (fredag 9. eller lørdag 10.)
eller
Helga uka 47 (fredag 23. eller lørdag 24.)

Se. Fire valg :D
Før eller etter DesuCon, med andre ord :P

Vil også bare nevne at om det blir en av fredagene, så blir det sånn halvsent treff, ettersom jeg ikke har mulighet til å være i Oslo før ca 15:00.
Blir det en av lørdagene, så blir det sånn omtrent "normal trefftid", altså ved 13-14-tiden.

Vet fortsatt ikke hva vi kan finne på, men regner med at vi kan finne ut sånn litt nærmere den datoen det blir, når jeg kanskje vet sånn cirka litt mer hvor mange det blir, så får man finne ut noe i forhold til det..
Håper vi kan få til noe inne et sted (spesielt hvis det blir uke 47 XD), men jeg aner ikke hva/hvor det skulle være :/ Så bare kom med forslag :D

kaede
15th October 2007, 18:23
ooo! Jeg syns lørdag uke 47!
Og hvis det ikke blir så mange kan man jo gå på asiatisk restaurant! Det hadde jo vært heftig morsomt! :D
Hvis det blir litt flere bør man vel gå på peppes eller noe... Stemmer ihvertfall for å gå og spise et sted!

Yuiko
15th October 2007, 18:52
Hm, sånn rent bortsett fra at jeg ikke har noe særlig jrock-støff å gå i, syns jeg det høres rimelig phett ut :D
Jeg stemmer også for restaurant. Det hadde vært kos <3

Reila
15th October 2007, 19:13
Sånn som det ligger an nå, så skulle en asiatisk restaurant gå 8D (ikke så mange som har meldt interesse, nei xD)
Men hvem vet hvor mange det kommer når treffet er?

Og som det står i førsteposten, du er velkommen uansett, Yuiko, med jfashionklær eller ikke ^^

Anayokari
15th October 2007, 19:21
Ah, jeg vil være med! Stemmer for uke 47, har trist lite j-fashion før det tror jeg...Men har det snart! ^__^

kaede
15th October 2007, 23:07
Hm, sånn rent bortsett fra at jeg ikke har noe særlig jrock-støff å gå i, syns jeg det høres rimelig phett ut :D
Jeg stemmer også for restaurant. Det hadde vært kos <3

Hvis man ikke har j-fashion holder det å bruke sykotiske punker-klær vettu, vennen! Nesten det samme! ;D