PDA

View Full Version : Event Japani till PLAY Symphony?

Otacon
24th September 2007, 15:51
Lurar på om någon från Japani har beställt billjett till http://www.play-symphony.no/?

Hade varit trevligt att träffas innan det hela drar igång och eventuellt finna på något efteråt, om det nu finns möjlighet till att ta sig tillbaks till Oslo med buss senare på kvällen? :)

Kommer att filma allt för dem som inte har möjlighet att ta sig dit.

Bida-san
24th September 2007, 21:00
På tida at det kom en japani play tråd. Anime har jo hatt en slik tråd en god stund nå:P
Er ikke sikker om jeg skal dra dit enda....Har veldig lyst, men får se hvordan det blir. Men tror nesten jeg blir med altså, må bare vente på lønning først:P

Deaxe
24th September 2007, 21:18
Jeg har veldig lyst til å være med, men det spørs om det går... Har ikke all verdens av penger, siden jeg handla veldig mye i det siste xD Men jeg har forferdelig lyst til å dra ^^

EagleJin
24th September 2007, 21:40
Har bestilt og fått billetter :D

Niji
25th September 2007, 18:27
Jeg har utrolig lyst til å dra dit, og tror det blir noe av hvis det ikke kræsjer med London turen. ^0^

Smiph
26th September 2007, 08:31
Jeg tror muligens jeg skal!

Mimiko
26th September 2007, 20:04
Hmm..kanskje >.< Har ikke all peng til vett du lol

Otacon
26th September 2007, 20:39
Dem som har bestillt biljett kanske ær intresserade av att møtas upp och åka tillsammans? Antar att det går buss till och från mellan Oslo och Lillestrøm? Har firmabil men det ær en caddy och bara plats før 2 pers, så det ær mer aktuellt att ta buss. Sen om folk ær intressrade av att ta en pils efteråt så kan det vara en førdel att læmna bilen hemma :)

p33r
26th September 2007, 20:41
Jeg kommer, selvfølgelig!

ilifin
26th September 2007, 22:03
Billett er bestilt og IN MY HANDS, kommer selvsagt på denne meget historiske konserten ... confirm/deny?

Howl
26th September 2007, 22:47
haha, jeg kommer kanskje, kan hende bestemor/mamma/bestefar betaler for billettene.

Smiph
27th September 2007, 08:14
Jeg er med så fort ilifin har fått tak i for meg! \o/

elin1801
5th October 2007, 17:13
yes! jeg har fått billett =D *glede seg* stor begivenhet.. soundtrack <3

Bida-san
7th October 2007, 14:05
Ser at det er lagt ut to forskjellige billetter ut til salg...
Altså felt A som er av den dyrere sorten og felt B som er billigere, noen som vet forskjellen på disse? Trodde forestillingen skulle foregå i en sal uten noen sitteplasser, så jeg forstår ikke helt greia med dyrere billetterXD

ilifin
7th October 2007, 15:29
Ser at det er lagt ut to forskjellige billetter ut til salg...
Altså felt A som er av den dyrere sorten og felt B som er billigere, noen som vet forskjellen på disse? Trodde forestillingen skulle foregå i en sal uten noen sitteplasser, så jeg forstår ikke helt greia med dyrere billetterXDA-plassene er helt foran ved orkesteret, B-plassene er lengre unna (og thus ikke fullt så awesome, no?)

-Yami-
7th October 2007, 16:17
Yay, nå har jeg fått billett! =D Gleder meg! ^^

Bida-san
8th October 2007, 00:28
A-plassene er helt foran ved orkesteret, B-plassene er lengre unna (og thus ikke fullt så awesome, no?)

Takk for svar!^_^
Hm...*thinking* Awesome and expensive tickets or "okay" and cheaper ticketXD

Smiph
8th October 2007, 08:24
Er det ikke noen sitteplasser? :o

Sensei
8th October 2007, 08:34
Jeg trodde det bare var sitteplasser. Å stå på en symfonikonsert hørtes lollert ut i mine ører, er jo ikke en metalkonsert FFS. :P

Smiph
8th October 2007, 08:39
Jeg trodde det bare var sitteplasser. Å stå på en symfonikonsert hørtes lollert ut i mine ører, er jo ikke en metalkonsert FFS. :P

Samme tenkte jeg. Bare så den posten litt lenger opp og ble litt nervøs.

Bida-san
8th October 2007, 11:20
Samme tenkte jeg. Bare så den posten litt lenger opp og ble litt nervøs.

Ah, never mind that:P Sitteplasser, ståplasser who cares? (dog sitteplasser hadde vært fint^^) Bare antok at det var ståplasser, men så kom jeg på at det er jo en symfonikonsert, så det er vel mest sannsynlig sitteplasser?
Stod ikke no info på siden, bare "unummerte plasser".

p33r
8th October 2007, 12:59

Hva?! Jeg trodde dirigenten kom til å stage-dive etter Super Mario theme og at vi løfter opp noen crowdsurfere til Metal Gear Solid. Til slutt ender man konserten med lighter-vifting til Aeris' theme.

Skuffa Skuffa.

Jeg er ganske sikker på at det bare er sitteplasser

Bida-san
8th October 2007, 13:02
Hva?! Jeg trodde dirigenten kom til å stage-dive etter Super Mario theme og at vi løfter opp noen crowdsurfere til Metal Gear Solid.

Skuffa Skuffa.
LOL! That would be awesomeXD

sortulv
8th October 2007, 13:13
Da er billett for sekson A bestilt.

Drone
9th October 2007, 12:00
Jeg skal! Har bare noen minutters gange ifra lillestrøm så jeg møter ikke opp i Oslo. :P Skal ta med meg noen venner, men må bare overtale dem først. :D

PLAYSYMPHONY
18th October 2007, 02:57
Det er kun sitteplasser.

Mvh
Play Symhpony

Smiph
22nd October 2007, 08:20
Nå er det ikke lenge igjen! :D Gleder meg som en liten unge.

ilifin
22nd October 2007, 08:52
Nå er det ikke lenge igjen! :D Gleder meg som en liten unge.Miss skeptisk is miss excited, what happen!

(bring DS lites or be incinerated)

Smiph
22nd October 2007, 10:38
Miss skeptisk is miss excited, what happen!

(bring DS lites or be incinerated)

You happen!

Må huske ferdig ladet DS ja.

Otacon
22nd October 2007, 16:29
Jag tar mig dit med bil så kanske ser någon av er dær :flower:

Niji
22nd October 2007, 21:52
4 dager ~ Gleder meg, fikk billetten for ca. en uke siden. Den ligger trygt innpakket på skrivebordet mitt :3 Jeg har også dratt med meg en venn av meg. ^^

marlee
24th October 2007, 08:49
Jajajaaaa! Spillmusikk er så fint ^__^

Spiller ingen spill selv, men drar gjerne et par zelda-låter på nøkkelbrettet. Dette vil jeg få med meg.

Bida-san
24th October 2007, 23:11
:8D: Yay, da har jeg billetten og! *gleder seg*
Men kommer nok alene...Kjipe venner som er gjerrige og ikke like nerdete som megXD

Kiyu
25th October 2007, 14:48
GUESS WHAT! En venninne av meg vant billetter til konserten, så YESHU I'LL BE THERE : D

Bida-san
25th October 2007, 22:53
Ooo, lucky you!:nya: gratis billetter
Jada, da er det i morra da... Noen som vet hvor lenge konserten varer?

Cyazu
25th October 2007, 23:55
Jeg har skaffet bilett og kommer. (^-^)Y

EDIT: Tid skal vist være 8:30pm - 11:00pm har jeg hørt.

Otacon
26th October 2007, 14:06
Har någon koll på vart i Lillestrøm konserten ær?

Smiph
26th October 2007, 14:47
Har någon koll på vart i Lillestrøm konserten ær?

Den ligger i en veldig stor bygning ikke langt fra togstasjonen.
http://messe.no/no/nv/common/Adkomst/

Gleder meg masse :8D:

Otacon
26th October 2007, 16:07
Den ligger i en veldig stor bygning ikke langt fra togstasjonen.
http://messe.no/no/nv/common/Adkomst/

Gleder meg masse :8D:

Tack ska du ha!

ilifin
27th October 2007, 00:35
OH MY GOD. Hvorfor har vi ikke hatt dette i Norge før. :toda:

Nodoka
27th October 2007, 00:38
"Ser dere neste år"

*gleder seg og håper*

sortulv
27th October 2007, 00:55
This was fucking awesome!

Cyazu
27th October 2007, 01:30
Ok, det var SINNSYKT kult. :D
Fikk klump i halsen når de spilte wow introen. ^-^

*glede seg til neste år*

Kadryal
27th October 2007, 10:28
Ahhh....o...m...h...m...o...a...g...f...n...a...a. ..e...!!!! O_O (ikke prøv å finn ut hva det betyr..kan bli for mye rart ;) )

Det var bare insane godlike holy awesome. Gief Moar!

Bare kjipt at jeg som på seksjon B ikke hørte Machinae noe særlig :(

Hadde forventninger til One Winged Angel, det må jeg si. Men..at det skulle ta så av, det hadde jeg vel ikke trodd, selv om jeg kan påstå at jeg har hørt sangen til døde XD

Machinae skulle ha gjort en solo. Great Gianna Sisters for eksempel. Ville blitt pwnage.

Mulm
27th October 2007, 14:07
Ooooh yes. Jeg skal til neste år også!

Må forøvrig legge til at vi fylte opp minst ett chatrom på DS pictochat i tiden før konserten begynte :kip:

Sensei
27th October 2007, 14:07
Hadde veldig gode plasser og så bra. Det var fantastisk! :D Savnet dog en FF-medley egentlig. Dette skal jeg på neste gang det er i nærheten også.

EagleJin
27th October 2007, 16:51
De avslutta med både SMB og One Winged Angel.. Sort of. <3

One Winged Angel førte til en One Teared Eagle :D

Vakkert...

Eneste negative jeg har å si er at det slutta for fort :s

Kiyu
27th October 2007, 19:41
DET var desidert noe av det mest fantastiske jeg har vært med på. Savner dog mer fra Final Fantasy og noe fra Kingdom Hearts. Ta bilde med Mario og diverse WOW karakterer var gøy : D Var utrolig koselig å treffe diverse folk der though n_n

Remember to always poke me if you see me : D

Ellen
27th October 2007, 22:20
Jeg var der!

Fikk bittelitt kontakt med noen folk via DS pictochat. Helt sykt!

Tyblazitar
28th October 2007, 01:23
VAR MACHINAE SUPREMACY DER? :gonk:

Jeg misunner alle som var der noe hinsides. Får prøve å komme meg nedover neste gang. :3

ilifin
28th October 2007, 02:28
VAR MACHINAE SUPREMACY DER? :gonk:

Jeg misunner alle som var der noe hinsides. Får prøve å komme meg nedover neste gang. :3Ja, de var der, med eneste rolle overhodet under greia var å akkompanere orkesteret på noen få sanger. Ingen microfon, thank god. :8D:

Bida-san
28th October 2007, 02:58
For en konsert! Veldig mye bra spillmusikk. Jeg var skikkelig OMG på slutten der de spilte One Winged Angel...Heldigvis holdt jeg det inne, tror folk hadde sett rart på meg om jeg hadde klikkaXD Nå kan jeg dø lykkelig!
Men er enig i at de skulle hatt en FF medley! KH hadde heller ikke vært å forakte...
Tror jeg så Kiyu der og...En eller annen gang i pausen:P

Vadjro
28th October 2007, 16:03
play! var helt rå! det er det beste jeg har vært med på noen gang! ...jeg tror folk så litt forundret på meg når jeg hoppet opp fra stolen og ropte "YES!!" når dirigenten sa: and the next intro is from Koji Kondo"
og etterpå var jeg helt: " .... zelda ....=F...."

( litt dumt var det jo at de ikke tok med klipp fra majoras maske og twilight princess, når de tok klipp fra wind waker :toda: )

HaRLe
28th October 2007, 18:36
Savna bare Chrono Cross/Trigger medley jeg. Som jeg vet de gjorde i Stockholm. Det er av den beste spillmusikken laget noen gang. (Iallefall etter min smak).

Btw, det kommer en offisiell DVD.

For de som ikke var der, få en liten smakebit her:
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/27/516404.html

elin1801
29th October 2007, 09:31
oh yes, this was awsoooome =D må si at han slagverkern imponerte meg mest! også musikken til de første spilla som var så bra, hihi..
wow var nok det jeg gleda meg mest til, og det var utrolig bra (sett bort ifra helt feil musikk til den filmensnutten hvor Arthas skal drepe faren sin :toda: )

uansett, utrolig artig og fantastisk bra. neste år, jeg er med igjen ^^

DVD? næmmen, så utrolig artig! vet man noe om pris?

Sharingan
29th October 2007, 10:48
*hyl*

Etter å ha sett smakebitene så er jeg drittrist fordi jeg ikke var der da de spilte Zelda Theme, Oblivion musikk og Halo :(

Smiph
29th October 2007, 14:37
Det var rett og slett awesome!

Cyazu
29th October 2007, 16:26
ehm... Når kommer DVDen? Me want it!
Hadde egentlig ganske bra plasser, satt rett bak VIP folka så kunne faktisk se hva som skjedde på scenen og ikke bare på skjerm. :P

Drone
29th October 2007, 19:30
Helt enig med Smiph! Det var helt rått!:kul: Till alle dere som ikke var der! :p Gwahahah! :devil:

Kim
30th October 2007, 22:55
Det var helt awsome, men ikke no chrono cross, ;s også syntes jeg de hasta litt mellom one winged angel, men kanskje det var meninga?

Jikap
23rd November 2008, 14:43
Jeg bare gjenoppliver denne tråden siden Play! A Videogame Symphony kommer tilbake til Oslo! fredag 20.mars 2009!
Mer Info her (http://www.play-symphony.com/news.php?full=100) ^^

p33r
23rd November 2008, 14:53
Hell YEAH! Lurer på om de har med seg KORK denne gangen, KORK gjorde en svingod jobb sist gang. Men billettene er ute og det er bare å booke i vei!

mogcaiz
23rd November 2008, 17:15
Øy! Allerede?! Da er det bare en ting å gjøre! ^^
Mog & co kommer!

Sensei
23rd November 2008, 21:34
Jeg og Heika har kjøpt billetter. De beste de hadde. :lur:

Nemii
23rd November 2008, 22:21
Da var billettene kjøpt :nya: dette må feires *sette på Zelda OST*

EiLD
23rd November 2008, 23:56
:gonk: !

Helvete heller og jeg som må til militæret. Dette hadde vært en grunn til å si jeg ikke hadde lyst, da jeg var på sesjonen. (Ja, du kan velge sånn halvveis nå, de vil ikke ha folk som er umotivert.)

Nå er jeg sur.
Noen som gidder filme ? <_<

edit: vel jeg bestilte billett likevel. Får se hva som skjer O_o

Sånn serr, hvis jeg visste om de forrige konsertene, og den Distant Worlds in Sverige, ville jeg dratt. Ventet lenge på en her i Norge.

Makkuro
24th November 2008, 00:01
Dette ser ut som noe jeg må få med meg. Så helt awesome ut

Kuma-san
24th November 2008, 00:14
Billetter kjøpt! Var enormt awesome sist så kan ikke gå glipp av dette:D

Jikap
24th November 2008, 00:37
Jeg må også inni militæret, selv om jeg sa at jeg ikke hadde spesielt lyst... >_>
Jeg tror neppe at jeg får være med på dette =_=
(hvis det går an å søke meg fri for noen dager, vil jeg heller få med meg Desucon 4 ^^; )
Jeg får bare håpe at de fortsetter, og kommer tilbake til Norge en gang etter at jeg er ferdig med militæret >_>
Vel, jeg fikk iallefall med meg den første konserten i fjor ^^

moritvri
24th November 2008, 03:20
:gonk: !

Helvete heller og jeg som må til militæret. Dette hadde vært en grunn til å si jeg ikke hadde lyst, da jeg var på sesjonen. (Ja, du kan velge sånn halvveis nå, de vil ikke ha folk som er umotivert.)

Nå er jeg sur.
Noen som gidder filme ? <_<

edit: vel jeg bestilte billett likevel. Får se hva som skjer O_o

Sånn serr, hvis jeg visste om de forrige konsertene, og den Distant Worlds in Sverige, ville jeg dratt. Ventet lenge på en her i Norge.
du kan sånn halveis komme deg unna om du er umotivert? pff nopez m8 er nok ikke slik om du dimmer grunnet skade eller en annen av de derre vanlige grunnene så blir detpå rulleblad og alle som ser din offisielle cv vil vite hva du egentlig drev med, statlig instancer ser også mørkt på det... og nei du slipper ikke unna om du bare skriver vil ikke på sesjon, de har fått en løsning på umotiverte. de sendes til patron plukking og vaktmesterbeid. fra og med i år that is... ganske sykt. og lett å bli sendt til.. jeg får ikke reist heller grunnet den herre " grønne plagen"

EiLD
24th November 2008, 14:51
Så har jeg faktisk kneskade men nevnte det ikke på sesjonen, fordi jeg faktisk ville dra på det tidspunktet...
Jeg får bare prøve å be om perm for dette her da, og håpe på det beste.

Heika-sama
24th November 2008, 14:56
Folkens, tråd om kommende konsert -> this way (http://forum.japani.no/showthread.php?t=15648) <-

Ser ingen grunn til ikke å stenge denne tråden, så jeg gjør det, jeg. ;D