PDA

View Full Version : Treff Impulstreff

Kawada
18th September 2007, 02:39
Right, etter en periode med for liten tid til å lese nyere og lengre tråder har jeg endelig lest denne: http://forum.japani.no/showthread.php?t=8223 i sin helhet, noe som hadde følgende resultat:
a) intens hodepine
b) jeg begynte å tenke over hva jeg kan gjøre for økt integrering o.l.

Hodepinen løser jeg ved å legge meg så snart dette er postet, og hva b) angår, har jeg en tilsvarende enkel løsning (håper jeg)...

Hvem her (som bor i / i nærheten av Oslo eller føler for å ta en tur) kunne tenke seg å møtes i helgen?
Jeg tenker da ikke nødvendigvis på å ta Outland-til-Outland-tur, men bare å møtes, spise, drikke, snakke sammen, bli kjent. Jeg har møtt noe av folket før, og sitter vel bare med positive inntrykk.

Om dette frister, si ifra, og for all del: si ifra om man har noen forslag til hvor, hva, osv., for jeg har ikke akkurat fått tid til å planlegge noe detaljert de siste ti minuttene. Jeg kommer tilbake med konkrete forslag så snart de har formet seg i hodet mitt...

retrolord
18th September 2007, 14:14
hadde vært ganske morro det altså.. treffes og stikke et sted å spise og hygge oss. burde ta det litt før vintern kommer ;).. starter å bli kaldt ufff:(
vi kan jo da stikke til peppes og hygge oss der, folk da kan møtes på outland og gjøre det de må før vi drar

Centi
18th September 2007, 15:36
Selv om jeg bor litt vel langt unna og dermed antageligvis ikke får kommet meg sørover, så synes jeg dette er en veldig god idé! Håper virkelig at det blir stort oppmøte.

EagleJin
18th September 2007, 18:28
Treff... Genialt!
Peppes... Også Genialt!
Denne helgen... Skuffende dårlig :(

Ellers en knall idè!

kohaku
18th September 2007, 19:07
Må nesten si meg enig med EagleJin. Dårlig ide å ha treffet denne helga. Jeg må jobbe på søndag og lørdag og fredag er jeg opptatt. :/ Men egentlig. treff høres ikke ille ut ;D

KiTJ
18th September 2007, 20:44
:O! Treff blir jeg med på ^_^ Så sant det er på lørdag da.

Nodoka
18th September 2007, 20:47
Mulig jeg kan komme. Må bare se ann litt.

Izuma
19th September 2007, 18:17
Enig med EagleJin og Kohaku. Dumt det er denne helgen :(

Kawada
19th September 2007, 19:29
Vel, vi kan sikkert gjøre det igjen. Virker som det er en majoritet for lørdag, så da kan vi jo si det. Jeg er heller ingen himmelropende motstander av Peppe's, så vi kan godt ta turen dit. Noen tanker om tidspunkt?

Nodoka
19th September 2007, 22:38
Hvis det blir lørdag kan jeg nok komme. Håper bare ikke jeg glemmer det som alle andre tidligere ganger jeg har bestemt meg å gå på treff.
alt fra 8 om morgenen til 4 på kvelden funker for meg, sikkert senere også hvis det skal være sånn.

Kawada
19th September 2007, 22:47
Right, hva føler folket om kl. 14.00? Møtes på Outland på Østbanehallen?

Nodoka
20th September 2007, 06:46
Right, hva føler folket om kl. 14.00? Møtes på Outland på Østbanehallen?

Det høres greit ut for meg.

Ikendo
20th September 2007, 12:19
Jeg joiner : D

Kataya
21st September 2007, 19:49
Jeg kommer. =)

Yummi! KL 14 på Outland lørdag?

Ikendo
21st September 2007, 20:01
Catta kommer også ^_^

Kawada
22nd September 2007, 17:30
Right, ting jeg bør huske på til neste gang; gi folk nummeret mitt så man finner hverandre...
Jeg beklager om noen kom men ikke fant meg.

Uansett, jeg har nå returnert fra et lite og kort, men ikke desto mindre kjempehyggelig treff. Har lært om et sted med god pizza, og har lært bort om Outland på Paléet.
Takk til de som kom, får passe på å arrangere flere treff, dog med beskjed litt tidligere. (Men da hadde det ikke blitt impulstreff...)

MEN: En idé jeg fikk (som sikkert hører hjemme på en annen tråd) er t-skjorter. Er det ikke på tide at man får laget noen ikke for dyre t-skjorter med Japanilogoen på? Ikke bare er den kul, men det ville gjort minitreffarrangering o.l. betraktelig lettere. Bare en tanke.

Tyblazitar
22nd September 2007, 17:56
Ingen bilder? =(

Og Japani-T-skjorter har blitt foreslått før, og det er vel planer om noe sånt, hvis bare p33r får ut fingern. :P

Ikendo
22nd September 2007, 19:32
Ingen av de som hadde med kamera gadd å ta bilder :P
Men koselig var det i hvertfall :D