PDA

View Full Version : Nyheter Gaijin.no – Reiseblogger fra Japan

Japani
10th September 2007, 01:03
Dere trodde vi var ferdige? Nei da, Gaijin.no er enda en ny side som lanseres her på Japani. Gaijin.no er en samling av reiseblogger skrevet av folk som er i Japan. Akkurat nå er våre tre forummedlemmer sketch, ViD og oilyzia i Japan og skriver poster om deres dagsopplevelser. Vi regner med å få opp bilder snart og etter hvert kanskje noen videoblogger. Vi er veldig spente på hva våre bloggere kommer til å skrive og håper alle tar en titt innom.

Besøk dem på http://gaijin.no/

Ps. Kommentarer kan skrives uten at det er nødvendig å registere seg, enjoy

Chris^_-
23rd October 2007, 08:45
genial tråd :kip:

sketch
6th December 2007, 07:40
Jeg har hatt et aldri så lite hint med skrivesperre i det siste, og det hjelper ikke at jeg har blitt såpass vant til livet her i japan, så jeg kommer lissom ikke helt på hva som vil være festlig å lese :/

HVIS DET ER NOE DU VIL VITE MER OM, F.EKS: JAPANSKE PRISER, KULTUR-RELATERT STUFF, VANER OSV. SÅ KOM MED FORSLAG TIL HVA DERE VIL AT JEG SKAL SKRIVE MER OM!

p33r
6th December 2007, 09:14
Skriv om Japansk mat eller hva slags mat du spiser, jeg regner vel ikke med at det akkurat går i grandiosa?

Yumegirl
6th December 2007, 16:18
Jeg vil gjerne vite mer om vaner og normer osv. Sånne typiske ting som det kan være lurt å vite noe om, men som ikke er like greit for oss utlendinger. :P Og litt om priser på ting. (Gjerne også anime- og mangarelatert.) ^^

Quakeulf
6th December 2007, 16:41
Skriv om hardravescenen i Osaka så får du en <3 fra meg.

sketch
6th December 2007, 18:09
Skriv om hardravescenen i Osaka så får du en <3 fra meg.

andre siden av landet, eh, da må jeg nok klare meg uten den ?3'en :P

Quakeulf
6th December 2007, 19:13
Så gjør en artikkel om DJ Sharpnel eller noe. I hvert fall noe om j-electronica, siden det eier så hardt. :cip:

Howl
6th December 2007, 21:36
dra på en konsert med japansk jazz og prøv å fest med bandet, hvis de fester, og skriv om det dagen etterpå.