PDA

View Full Version : ANIME.NO til PLAY! :)

HaRLe
8th September 2007, 23:18
http://www.play-symphony.com/

Hva med oss gamle anime.no-medlemmer møtes og finner på noe i denne sammenhengen? :)

26.oktober 07!

Jeg snakket smålig med A-chan og Luffy om det, og selv synes jeg det kunne vært en superb ide for å få samlet gjengen igjen. :) Vi finner evt. på noe før/etter konserten. Noe gøyt før og noe øl etter, kanskje? Vel, dere bestemmer! Jeg vil bare gjøre noe sosialt. :P

For de som ikke vil ta seg råd til konsert-saken så kan de jo være med fordet? :3 og finne på noe annet imens ^^!

Med dette vil jeg si det først og fremst er gamle anime.no-medlemmer som er velkomne. :/ Jeg regner med at japani fikser sin egen lille "event", så det går nok så greit som rakkern.

mogcaiz
9th September 2007, 03:22
Jeg er sååå lett med på å joine! ^^ Jeg snakket med A-chan om det, han har visst allerede vært på den i sverige eller noe... men uansett.. så kommer jeg x3
*gammel anime.no medlem*

Oblivion
9th September 2007, 12:34
Jeg vil være med! ^-^

Må bare vente til jeg har råd, dog.. Hvilket blir til uka ^^;

ilifin
9th September 2007, 14:01
Jeg er med, har jo vært medlem siden før de fleste som er igjen av den "gamle" kjernen derifra :)

A-chan
9th September 2007, 20:50
Jeg er sååå lett med på å joine! ^^ Jeg snakket med A-chan om det, han har visst allerede vært på den i sverige eller noe... men uansett.. så kommer jeg x3
*gammel anime.no medlem*
Jeg har aldri vært på den i Sverige. Jeg sa at jeg vurderte sterkt å dra på den konserten som var i Sverge, fordi Machinae Supremacy spilte sammen med PLAY!

Jeg har hørt masse bra om orkesteret, og den som skal være i Lillestrøm nå i Oktober skal bli det største og beste de har gjort til nå.

Men ja, jeg er så absolutt med.

Spax
9th September 2007, 21:43
Jeg er med, har allerede bestillt ---> \o/

HaRLe
9th September 2007, 22:23
*gammel anime.no medlem*

Så bra! :D Gleder meg til å møte deg! :) Venner av Arild er venner av meg :P ellernoe.. Håhåhå!

mogcaiz
10th September 2007, 00:16
Så bra! :D Gleder meg til å møte deg! :) Venner av Arild er venner av meg :P ellernoe.. Håhåhå!
Håhåhåhå! Okey :p *gleder meg også*

Jeg har aldri vært på den i Sverige. Jeg sa at jeg vurderte sterkt å dra på den konserten som var i Sverge, fordi Machinae Supremacy spilte sammen med PLAY!

Ja, det var noe sånt som jeg oppfattet det :p Men men... så bra at du ikke har sett den enda da :D Blir en konge opplevelse for oss alle! :3

Ole
10th September 2007, 02:18
Uten å ha sjekka kalendern framover, kan jeg si med rimelig stor sikkerhet at jeg kommer til å ta turen :) Om ikke annet har jeg uhorvelig lyst til å dra, håper det blir mange av oss!

PLAYSYMPHONY
13th September 2007, 00:55
Litt kort info til dere her inne. Konserten er som sagt i Lillestrøm under Electroworld messen. Blant de sikre nummerne i showet er: Final Fantasy (Flere nummer), Halo, WOW, Super Mario, Battlefield, Zelda, samt en helt ny medley fra gode gamle Atari og C64. Produksjonen som gjøres i Norge er den største noensinne på verdensbasis. Vi kommer også til å legge ut spesielle VIP billetter som kan bestilles, som også inkluderer goodiebags og møte med en rekke profilerte komponister og designere fra hele verden. Følg med på www.play-symphony.no for oppdateringer.

p33r
13th September 2007, 01:58
Litt kort info til dere her inne. Konserten er som sagt i Lillestrøm under Electroworld messen. Blant de sikre nummerne i showet er: Final Fantasy (Flere nummer), Halo, WOW, Super Mario, Battlefield, Zelda, samt en helt ny medley fra gode gamle Atari og C64. Produksjonen som gjøres i Norge er den største noensinne på verdensbasis. Vi kommer også til å legge ut spesielle VIP billetter som kan bestilles, som også inkluderer goodiebags og møte med en rekke profilerte komponister og designere fra hele verden. Følg med på www.play-symphony.no for oppdateringer.

Takk for infoen, jeg fikset lenken (la til en bindestrek), vi fra Japani crew har definitivt planer om å stikke innom :)

HaRLe
15th September 2007, 16:59
Jeg håper de vil spille noe fra Chrono Cross ;o; Da hadde jeg nok garantert sitti og sippa i timesvis etterpå.

Byakko
19th September 2007, 09:14
aaah jeg skal! Kjørte til stockolm og tilbake dagen etter for å se den i fjor og nå er den i oslo! Var der jeg fikk autografen til Nobuo uematsu ;) Jeg skal for sure!!

Otacon
19th September 2007, 17:11
http://www.play-symphony.com/

Hva med oss gamle anime.no-medlemmer møtes og finner på noe i denne sammenhengen? :)

Endast för gamle anime.no medlemmar? Doh! Hade varit moro att lära känna lite nytt folk :pinch:

Btw, gav tråden en "sugoi" av misstag, sorry för det :8D:

Ole
19th September 2007, 17:46
Det er mulig jeg ikke får mulighet til å komme, da pengene rett og slett ikke strekker til, må nesten prioritere teite ting som mat og husleie først :P Må nok se det an litt iallfall, er det unummererte plasser?

Sensei
19th September 2007, 19:16
Jepp, de er unummererte. Det er to felt (A og B), men det er det eneste.

Du kan kutte ned på mat. :3