PDA

View Full Version : Treff Spontan-J-Rock-treff

Izuma
7th September 2007, 15:48
Heisann!
For å rette opp tittelen, så skal treffet egentlig hete ’Lite mini-treff hvor vi suller rundt i byen og later som vi er j-rockere mens vi hører på j-rock fra den dårlige høytaleren på Izuma’s mobil’. Men den ble for lang til å plassere inn i tittelen <.<

Anyways, grunnen til dette treffet er at søndag er min første dag fri fra en 3 ukers husarrest, så derfor tenkte jeg at Yuiko og jeg kunne gjøre det tittelen tilsier. Men så, etter at et par kroner hadde forsvunnet på….mystisk vis… fra saldoen på mobilen min, så bestemte vi oss for at jo flere, jo bedre! ^^

En ting dere må forstå er at det er absolutt ikke noe logisk oppsett bak dette treffet, det er bare å sulle rundt og gjøre ting/dra til steder på impuls. Men dere kan så klart komme med forslag! Jeg kan bare løst foreslå Frognerparken hvor det antageligvis er masse turister vi kan skremme/forbause/alt annet som passer inn i den kategorien.

Så!

Dato: Søndag 9. September
Tid: kl 13.00
Sted: Outland, Østbanehallen

Jeg tenker at vi kan vente en times tid på folk. Også kommer vi til å ha med en liste over folk som har meldt seg på så vi vet når alle er kommet. Hvis du har veldig lyst til å komme, men tiden ikke passer, så kan du få mob. Nr. til enten meg eller Yuiko så vi kan avtale et sted hvor vi kan møte deg ^^
Ellers må jeg si sorry for kort varsel, men dette er et helt spontant treff, så bare sleng deg på hvis du vil komme og holde oss med selskap! XD

Kommer:
Yuiko
Izuma
Quakeulf
Anathea

Quakeulf
7th September 2007, 23:56
Tja, jeg kommer. Det skader ikke å møte nye folk, selv om jeg tror at musikksmaken vil være litt inkompatibel. Jeg liker jo Pillows, Mr. Children, Quruli og et par andre band, men det der visual-kei eller glamgoth-stilen er ikke helt min ting så og si. Da er det mye morsommere med Hardrave (http://www.hardrave.jp/)!

Yuiko
8th September 2007, 09:23
Det der hørtes virkelig flaut ut. Ikke faen om jeg ville vært med på det.

Du trenger ikke svare hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med. Hvis du ikke vil komme, så la være. Det er ingen som skal tvinge deg.

Izuma
8th September 2007, 11:00
Added ^^

*Aldri hørt om noen av de bandene quakeulf listet opp* <.<;;

constance
8th September 2007, 16:09
det høres gøy ut^^
men jeg kan ikke komme i morgen
dere må gjenta det^^

Yuiko
8th September 2007, 16:43
det høres gøy ut^^
men jeg kan ikke komme i morgen
dere må gjenta det^^

Aww, det var synd :(
Men det blir nok gjentatt, om ikke av oss, så sikkert av noen andre :P

Nodoka
8th September 2007, 16:44
skulle gjerne kommet men nodoka jobber den dagen...

Quakeulf
8th September 2007, 20:36
*Aldri hørt om noen av de bandene quakeulf listet opp* <.<;;
Det er mye gøy som lages av rock som kommer fra Japan! Det er også så mye at man selvfølgelig ikke kan kjenne til alt. Pillows lagde jo musikken til FLCL blant annet, og Mr. Children har jo noen flotte musikkvideoer, og så er de jo greie å høre på i tillegg.

Når det kommer utenom dette så er jo Denki Groove (og sideprosjektene deres), DJ Sharpnel og DJ Krush ganske morsomme og underholdende å høre på.

Izuma
8th September 2007, 20:40
Nodoka-koi: Det var synd =/

Ulf: hum. da får jeg ta å laste inn det på mobilen da.^^ (Jeg skjønner ærlig talt ikke hva man skal med 2 GB plass på mobilen. jeg har ikke klart å klatre over 400 MB engang <.<)

Quakeulf
8th September 2007, 20:54
Jeg vet sånn någenlunde hvordan dere ser ut, så jeg håper dere vet hvordan jeg ser ut sånn at det ikke blir sånn "hei hei, jenter, hva skjer a? Blir dere med meg hjem og sjekke frimerkesamlinga mi?" :ikkemeg:

Jeg har jo masse Pillows liggende her hvis noen vil høre. *Hinter til lyssky aktivitet som musikkbransjen ikke liker*

Izuma
8th September 2007, 21:40
You do? O.o How? Jeg har ikke hvert på et treff som du har hvert på D:

....men da må du ta med CD-spiller selv. min sa takk og farvel for 2 uker siden D:

Quakeulf
8th September 2007, 22:11
Har ikke du bilde av deg selv i bildetråden?

Jeg har ikke mye å skryte av når det kommer til CD-spillere, men den jeg har fungerer jo, bare ikke forvent noe voldsomt imponerende akkurat. :cip:

[endring] Jeg må ha forvekslet deg med noen annen, beklager! Da aner jeg ikke hvordan du/dere ser ut. Skal jeg ta med sånt skilt som det står "Quakeulf" på? :P

Izuma
8th September 2007, 22:18
Har ikke det nei ^^;

anything will do, really XD

Du vil nok ikke syntes at det er så vanskelig tror jeg, siden vi kommer til å kle oss i sånn nogen lunde wannabe-j-rock stil. Hvis ikke, så se etter orochimaru-lilla strømpebukser, så har du meg XD;;

Quakeulf
8th September 2007, 22:54
OMG! Ok! Jeg er ikke sånn at jeg kler meg ut akkurat, men det er fint å vite hva jeg skal se etter. Jeg tar med CD-spilleren min. Skal jeg ta med noe annet?

Izuma
8th September 2007, 23:14
Skjønner XD er helt kurant å ikke kle seg ut. som sagt: det er sulle-treff

Og for å være klisje så sier vi som de gjør på info-arkene til klasseturer i barneskolen: Ta med godt humør XP

Anathea
8th September 2007, 23:38
Hmm... Kanskje jeg skal komme? Skal jo til byen i morgen uansett. :B
-Tenke hardt.- Jeg kommer hvis jeg har tid. :D

Quakeulf
8th September 2007, 23:46
Du har tid, så kom!

Izuma
8th September 2007, 23:55
Du er herved satt opp på lista uansett XD

Quakeulf
8th September 2007, 23:56
J-rock on, girl! Høhøhøhø. :cip:

Yuiko
9th September 2007, 09:37
Yay, det kommer en CD-spiller ^o^

Da tar jeg med det jag har av j-rock, dvs. 2 CDer... *kremt* :cip:

Anathea
9th September 2007, 11:00
Sååå... 4 stykker kommer? xD

Izuma
9th September 2007, 11:12
Kanskje fem o.o
Syntes det er ganske bra jeg da, siden vi bare ga 2 dagers forvarsel XD

Nodoka
9th September 2007, 11:37
Jeg synes dere skal ta bilder.
slemt at det var i dag TT_TT

Izuma
9th September 2007, 11:45
Det skal vi gjøre, vettu. ^^

Slapp av, jeg får nok husarrest igjen, og når den er ferdig så passer det sikkert bedre for deg. forhåpentligvis XD;;

constance
9th September 2007, 11:57
ja^^ du må si ifra litt før neste gang..
så kan sikkert jeg bli med også:ja: