PDA

View Full Version : Event Tokyo game show

Varg
22nd August 2007, 02:16
Er det flere enn meg som skal på Tokyo game show i Chiba utenfor Tokyo i slutten av September?

http://tgs.cesa.or.jp/english/

Edit: Jeg fikk en advarsel om at denne posten ikke var informativ nok, og at jeg bør skrive noe som skaper mer debatt. Jeg skal gjøre mitt beste:

Tokyo game show er en spillmesse som er åpen for spillbransjen 20.-23 September, og for publikum 22. og 23. Jeg kan gi en mer detaljert rapport når jeg har vært der og sett hva det går ut på. Jeg oppfordrer dere som vet mer enn meg til å utdype.

Cyazu
22nd August 2007, 08:56
Har veldig lyst til å dra dit, men har ikke nok penger til å betale reisen. =/
Du får gi en detaljert raport. ^^

Mulm
22nd August 2007, 09:58
I'm a-goin! Mest i jobbsammenheng, however :)

Håper det er enda flere fra japani som skal, japanitreff i Tokyo hadde jo vært temmelig konge ;)

Varg
23rd August 2007, 04:17
I'm a-goin! Mest i jobbsammenheng, however :)

Håper det er enda flere fra japani som skal, japanitreff i Tokyo hadde jo vært temmelig konge ;)

Count me in:!:

Er det noen som vet hvorfor det heter Tokyo Game Show når det er i Chiba? Er Chiba en del av Tokyo, eller kan det sammenlignes med at Gardermoen blir kalt Oslo lufthavn, selv om det er i Akershus? :forvirra: :pinch:

sketch
23rd August 2007, 12:58
Count me in:!:

Er det noen som vet hvorfor det heter Tokyo Game Show når det er i Chiba? Er Chiba en del av Tokyo, eller kan det sammenlignes med at Gardermoen blir kalt Oslo lufthavn, selv om det er i Akershus? :forvirra: :pinch:

Det hørtes ikke helt ut som en gæærn forklaring på det :P
Chiba ligger i Chiba-prefecture som ligger uten for Tokyo-prefecture, Narita flyplassen ligger også I chiba-prefekt bare sånn for å forsterke forklaringen din :P

så.. Chiba by ligger vel rundt en times tid unna Tokyo.

og ja, jeg kommer også til å ta turen til TGS:kip:

Varg
23rd September 2007, 18:28
Jeg var der i dag. Kjente ikke igjen noen fra forumet men. Var det noen som så meg i folkemengden?:P Himmel, booth babesa var jo nesten verdt inngangsbilletten alene..